![]() |
net uit, en dan dit....
tis net uit met mn vriendinnetje zoals jullie hebben kunne lezen...
en nu benk toevallig ook nog naar een andere school gegaan, en daar een heeeeeeeelll erg leuk meisje tegengekomen, en ik voel soms heel voorzichtig wat in mn buik als ik aan haar denk..maar ik vind het zo oneerlijk tegenover mn ex...mah wat kank dr aan doen?of dr op ingaan?? verliefdheid krijg j niet weg denkik.. |
Ah nee he, toch niet dat meisje dat er op lijkt? Dan moet je er niet aan toegeven!
|
ja ik ben bang van wel...dat meisje wat dr op lijkt, mah kdenk niet dat t vanwege dr uiterlijk is, hoe ze doet ook :o
owww wat is dit kut...kdurf niet dr op in te gaan of dr beter proberen te leren kennen omdak vind dat ik dat niet kan maken tegenover mn ex..(maja zij maakt t wl uit tenslotte..) maar ik weet ook niet of ik vlindertjes kan wegstoppen mn vrienden zeggen dak t verdient heb..na alles wat ik voor mn ex heb gedaan...dr vaak teruggenomen etc...(niet dak altijd zon lieverdje voor dr was mahgoed...) kheb ook heel veel voor dr gedaan en gelaten |
Citaat:
|
ja dat heeft dr dus nix mee te maken, maar je weet niet pcies hoe de t in elkaar stak.en keb eg overdreven veel voor dr edaan, en zij niet altijd iets trug gedaan in mij ogen.......
maar goed, ik heb ook fouten gemaakt..en tuurlijk respecteer ik dr..ik zeg toch ook niet dak dit leuk vind,maar verleifdheid komt en daar kun je niet altijd iets aan doenhe... |
Citaat:
|
Citaat:
Moet je luisteren, je moet doen wat jij denkt dat het beste is. Als jij verliefd op dat andere meisje bent, ga er dan gewoon voor. Dat andere meisje is verleden tijd, je moet niet te lang blijven hangen in het verleden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dan, als je daar helemaal zeker van bent, veel succes! En schuldig tegenover je ex voelen is nergens voor nodig, wie had wie ook alweer gedumpt?
|
ja dat is zo!!!
maja ff over dat meisje dan.... ze kijkt redelijk vaak, een vriendin van haar kijkt redelijk vaak, ze kijkt me na als ik erges loop, ze praat met dr vriendin over me... tekens dat t iets KAN worden? |
Je bent het proces van verliefdheid al eerder doorgegaan en met succes, dus het zou kunnen ja. Voorzichtig polsen, eventueel via vriendin.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dat wat jij zegt was OOK n reden, maar OOK dat we elkaar irriteerde doordat de verliefdheid over was! maar er wel houden van was, maar eerlijk gezegd denkik dat ik mn hele leven nog van haar zal blijven houden, maar dan op een iets andere manier, maar als ik nu erges zit is t enige waar ik aan kan denken dat meisje, en kweet uberahupt niet of zij iets zou willen, maar ze is gewoon egt leuk
|
Niej moeilijk doen, ga ervoor :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja ksnap niet wat je bedoeld eigk....ik ben het rpcoes al eerder succesvol doorgekomen ??
als je t bedoeld dat ik al eerder met succes een riendinnetje heb gekregen...ja dat is zo...mah tis ook zo dak de afgelopen 2,5 jaar iedereen heb kunnen krijgen die ik wou....en das niet arro bedoeld,maar ik hoefde dus nooit op n meisje af te stappen, en als ik dat al wel deed wist ik van te voren dat dat meisje mij leuk vond!! |
Citaat:
2. Nou, als je dat weet, dan ga je dr toch gewoon voor? Dan hoef je ook niet onzeker te zijn, je gaat er immers al gelijk van uit dat ze je toch wel wil.. 3. N.a.v. het bovenstaande: wat is dan het doel van deze topic? Wat wil je horen? Bedoel, wij kennen jou niet en we kennen dat meisje niet. Je zegt van jezelf dat je iedereen kunt krijgen en je zegt ook in één van bovenstaande posts dat je weet dat je verliefdheid niet kunt wegdrukken, oid. Wil je bevestiging horen? Ga ervoor! :D Mijn mening: uit is uit. Als het uit is, moet je verder met je leven. Sommige mensen worden na 2 weekjes weer verliefd op een ander, anderen na 2 jaar pas. It happens, kun je helemaal niets aan doen. Sorry als dit kattig klinkt, ben pas net wakker, bedoel het allemaal niet zo rot. |
neej tis niet arro bedoeld, tis gewoon zo, maar dat wil niet automatisch zeggen dat het bij haar ook zo is he!!
en ik ben ook niet onzeker:p |
maar uhhh hoe kank nou t beste contact emt dr maken?
|
Om maar even de dubbelfris reclame te quoten:
"Soenen, Soenen, Soenen" |
Citaat:
heb dr iig geen problemen mee ;) |
naja vandaag echt superlol gehad, 2 uur gepraat enzo...allemaal superleuk...maar e zei dat ze n vriendje had en toen meteen maar uhm ik weet eigk niet wat ik daar moet.............
ze zat egt superveel te kijken en te glimlachen enzow..egt super lief doen...oooooooooh damn she's hot :D maja wat moet je daarnu mee? als ze zelf al zegt..kweet niet wat ik daar moet :confused: |
Citaat:
als je het erg voor haar vind dat je verliefd bent op een ander en al zo snel ben je nog niet over haar heen. dus ik ben het volledig met wb eens |
Ik snap dat je je kut voelt, ik zou gewoon ff uitbriezen.
mjah je kan haar leven niet beïnvloeden. 1 tip probeer je niet op te laten fokken, hoe moeilijk het ook is, probeer je af te sluiten. (heeft nu iets soortgelijks...) |
volges mij heb je mn verhaal niet helemaaaaal goed gelezen ;)
|
he was op verkeerde topic :)
|
Maakt niet uit, gaat over hetzelfde, ligt in direct verband met elkaar. Alles kan eigelijk wel in 1 topic.
|
wat heb jij het moeilijk :(
|
dat moet je niet doen .. je kan het niet maken tegen over je ex... ze heeft je de mooiste momenten geven .. je kan beter wachten tot je over haar bent...
bij sommige personen .. duurt dat heel lang..:( |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:59. |