![]() |
vast
De zwarte randjes waren zo donker,
Langs de koude witte tegels, Alleen,verlaten,bang.. Koperkleurig denken, Maar wat duurt het lang. Als een vlinder in een glas. eigenlijk vind ik um bar slecht en nog niet af...wat is jullie mening? |
Ik vat het niet helemaal.
|
deze is bter:
Zwakke spelden knopjes, Licht,sterren. Komen te voorschijn, Zoals bloemen ontluiken. De nacht om mij heen, Net zo donker als mijn eigen leven. Donker en rusteloos. Als een bol wol, Waar is het begin, waar is het einde? |
Citaat:
ik vat inderdaad ook niet echt waar je slot heengaat... |
Ik vind de zin Maar wat duurt het lang. totaal niet in het ritme passen. bovendien snap ik het slot ook niet: het is alsof je met die beeldspraak het hele gevoel wilt samenvatten, maar het komt zo 'ineens'; die zin past ook niet bij de rest voor mijn gevoel...
|
Citaat:
Wel jammer dat het zo kort is. |
Ik vind ze beiden wel mooi.
Het laat nog iets aan de verbeelding van de lezer over. naja, zo zie ik dat dan. ben t verder dus helemaal met Dreamerfly eens. |
Leegte..
In het diepste van mij. Blijft de leegte voor altijd, Wat moet ik nou beginnen. Als een piepklein muisje. Maar alleen, alles kwijt. |
Oud en vergankelijk,
Stukje voor stukje, Laat je ons los. Alle uitdrukkingen zijn weg. De pijn is onbeschrijfelijk. Elke keer een klein rukje, Een stukje verder weg. Hoe kan ik peilen wat je denkt? Ken je me nog, Weet je wie ik ben? Jouw herkenning is een geschenk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:19. |