![]() |
verdomme
The Residents komen in Tivoli op 21 september en ik moet dan zo nodig in Ahoy zijn bij APC. mrb8h4wuh8now4jnby
En ik heb The Residents al eerder gemist in de Melkweg toen ik mijn kaartje twv 35 euro kwijt was. En nu ben ik boos :mad: |
Mededelingen zijn helaas niet toegestaan dus laten we er voor de veiligheid een vraagstelling in verwerken: wat is APC? :o
|
Is het de Ansane Pown Closse?
|
Dit is een topic over The Residents hoor..
APC = A Perfect Circle Ik weet echt niet wat ik moet doen.. :( |
een topic over het concert van de residents is hip maar we zijn geen hulpverlening bij moeilijke beslissingen he :p
|
Citaat:
|
ja maar ik ken dus echt niemand die the residents leuk vindt.. behalve mijn broer maar die vindt ze niet goed genoeg om naar utrecht te gaan.
|
Citaat:
|
Resdents? Nooit van gehoord? :)
|
Ik heb ook nog nooit van The Resdents gehoord..
The Residents daarentegen zijn heel geil. Ik zou zeggen, google even. Of ga dood. |
Als je ze echt zó vet vindt, zou ik gewoon dat andere kaartje verkopen en alleen gaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
sorry angela :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus topics als: 'wat zou ik kopen van mijn zuurverdiende geld' mag vanaf nu ook niet meer? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou ook idd proberen je APC- kaartje te verkopen en dan een The residents-Kaartje kopen..en er idd alleen heen gaan..:)
|
Citaat:
Jammer. |
Citaat:
M S |
Speelden The Residents ook niet in Nijmegen rond die tijd?
|
Friso doe 'ns iets aan die anti -autoriteits tick van je :P Residents huh.. nooit van gehoord.
|
Citaat:
en hoezo ALTIJD! ik weet niet eens wie de neuk jij bent :mad: :( |
Citaat:
En hoezo anti-autoriteitstick? Moet ik dan ten koste van alles geen commentaar hebben? hmm. |
dit topic staat zo vol met gayheid, nu ga ik wel ontbijten.
|
daar heb ik maar een ding op te zeggen:
klsfgjdflkgjdfklgjgkljgklgjldkgjkljfgkljgldjg |
poep
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:51. |