![]() |
ventje
wat vinden jullie van mijn cartoon style. Ik vind deze tekening persoonlijk zeer goed gelukt, ik denk dat ik ooit kunstenaar wil worden.
Notice de licht-donker contrasten en de dynamische houding Wat kan ik er nog aan veranderen en zal ik hem inkleuren? http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=310513 |
Verwacht je nou dat mensen je grappig vinden,
of wil je gewoon fucken? Leg eens uit.. Ik ben best benieuwd namelijk. |
OMG denk je echt dat je lollig bent ofzo... :D
|
sluit me aan bij jaap en knijp hem tede rin zijn billetjes
|
Ik vind het een heel goede tekening, vooral de inkleuring van het hoedje voegt echt iets toe. Als ik jou was zou ik zeker doorgaan met tekenen, je kan echt een groot kunstenaar worden!
|
mooi contrast inderdaad, alleen een paar aanmerkingen:
-de compositie klopt niet helemaal, hij staat iets teveel naar rechts -anatomisch niet helemaal correct (bijvoorbeeld: 4 stelen aan de hark links tegen 3 stelen aan de rechter) verder: (y) puik werk |
Waahahaha :d
|
Heeft hij nou een brilletje op ? :confused:
|
..de plasstraal versterkt de diepere gedachte achter deze illustratie..verder ga ik mee met Dusjcrib en Queen Klazine Wok..
Mooi! (y) |
Citaat:
|
dit is echt leuk, moeten mensen vaker doen.
|
Ik ben erg blij met jullie reacties, eerst twijfelde ik namelijk of ik deze tekening hier zou neer zetten.
Gelukkig herkenen de meeste van jullie echte kunst waneer ze het zien. Ik zal nu zeker doorgaan met het publiceren van mijn werk en proberen mijn eigen stijl zoveel mogelijk te ontwikkelen. |
Het heeft wel een beetje iets impressionisme-achtigs... Je kijkt zeker in de spiegel terwijl je staat te zeiken...
|
en jij zegt dat ik niet kan tekenen en geen humor heb
|
:nono: STRONT!
|
Citaat:
maar gelukkig zit hier geen moeilijke clue in, dus dat scheelt |
hehe jij bent the bomb ;)
Mensen komen met de ingewikkelste "artistieke'dingen. Jij laat gewoon iets simpels zien,tja alles kan artistiek zijn :p. Erg ;) |
Citaat:
|
Humor:d
|
OOOOH, echt vet mooi. Ik word van dit soort kunst altijd vet emotioneel. Exposeer je ook weleens ergens, en wat is de prijs van een zeefdruk? echt mijn complimenten, ik wilde dat ik zoveel talent had. Echt in een woord prachtig.
|
Ik vraag me af waarom dit topic nog open is?
En shao, je tekening suckt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ow ja kunst hmm, welk gevoel drukt het uit?
|
verwarring en eenzaamheid. Gevangen zitten in deze onpersoonlijke maatschappij..
ofzo |
Citaat:
|
Citaat:
precies! |
Citaat:
|
lekker boeiend tis dan nog steeds kut
|
Citaat:
|
W-A-U-W, das maar één woord wat ik heb voor deze ontzettend goed gelukte en inspirerende tekening.
het licht-donker contrast maakt een diepe indruk, en de houding van het poppetje, een beetje wankel maar wel zelfverzekerd, dat straalt iets uit. Ik vind de streepjes tussen zij benen helemaal geweldig, dat maakt de tekening écht af. Ik zou hem ook niet inkleuren, een contrast van twee tegenover elkaar staande kleuren is juist zo geweldig in deze spannende en vertederende compositie!! dus echt: mijn complimenten hoor, ik weet zeker dat iedereen je werk stiekem bewondert. ik ga hem uitprinten en uitvergroot op de wand van mijn kamer schilderen, dan ben ik wel blits want niemand heeft een kunstwerk op zijn kamer!! |
Citaat:
|
Tijd om mensen om onnodige dingen te bannen hebben jullie wel maar niet om zon topic als deze te sluiten? :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Rot op en ga je tijd ergens anders verdoen. :s
|
Ik vind hem tof (y).
;) |
|
Citaat:
|
en dat terwijl ik dacht dat ie al perfect was :eek:
|
:d
|
Hmm, dit is een zeer puik kunstwerkje. De compositie oogt rustig doch spannend, een aspect dat mijns inziens erg belangrijk is in kunst. Op het gebied van kleur; het geabstraheerd gebruik van zwart-wit vind ik goed gelukt.
Volgens mij gaan wij in de toekomst zeker meer van jou horen. |
Citaat:
|
Nooit geweten dat er op dit forum zo'n talenten rondliepen :rolleyes:
|
pff dadaist :p
|
wat is een dadaist :o
|
Citaat:
Mag er niet af en toe een lolletje tussendoor? Ik vind het wel grappig, vooral die geïrriteerde reacties.. Er zijn niet zoveel topics per dag dat door dit topic open te laten andere topics de kans niet krijgen.. Als iedereen zo'n topic zou gaan openen is het niet leuk meer, maar af en toe even iets door de vingers zien, is dat nou echt zo erg? daarbij, jullie houden het topic zelf op de 1e pagina door allemaal te reageren hoor :P |
dank u(k)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:44. |