![]() |
Jouw broekzak?
Wat zit altijd in jouw broekzak? :)
Ik heb deze twee vlaggetjes mee. Mouwformaat, het soort dat soldaten op hun kleding hebben. http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=310533 |
wrom heb je dat in Godsnaam altijd in je broekzak zitte?
ik heb meestal, sleutels, gsm, kleingeld, aansteker ofzo erin zitten... |
Kun je beter op je broek naaien dan.
Ik heb nu sleutels in mijn broekzak zitten. En meestal wat kleingeld (altijd weer een verrassing hoeveel het is :p). |
Citaat:
(Je kan er niet altijd veilig mee lopen, begrijp je misschien wel...) |
Citaat:
|
sleutels, portomonee, zooi, discman
|
sleutels, geld, soms een pen of stanleymesje van m'n werk:|
|
Waarom in hemelsnaam die vlaggen? Ik snap best dat je voor de zaak van Israel bent, maar dit gaat me een beetje erg ver. Maargoed, wat heb ik allemaal in mijn broekzak zitten? In mijn linkerbroekzak zit alleen mijn telefoon en in mijn rechterbroekzak zitten meestal sleutels. Meer niet. :)
|
Rechts telefoon, links sleutels/discman. Meer niet eigenlijk :)
|
Citaat:
Ikzelf alleen m'n OV. :) |
links: mobieltje
rechts: portomenee of mp3 speler verder (ene x links andere x rechts): sleutels, pasje, troep, tiktak en soms wat los geld (als ik mp3 speler ipv portemonee mee heb). |
Ik heb nooit wat in broekzakken zitten. Alleen in jaszakken.
|
Die vlaggen zijn voor mentale kracht. :)
Zo van 'hier doe ik het voor'. :) En het is handig om je steun te laten zien als je daar een kans voor krijgt, op wat voor manier dan ook. En: ze kunnen héél snel terug in je broekzak als er problemen dreigen. ;) Daarnaast is die blauwe ster leuk om met je vingers aan te zitten. :) (Vroeger plukte ik m'n nagels kapot, dit is een goed alternatief, en m'n nagels zien er weer normaal uit. :)) Multifunctionele vlaggetjes dus. :D |
Citaat:
:o No problemos. :) Ik heb trouwens soms geld in mijn broekzak zitten, of een papiertje met een adres erop, of een elastiekje. Maar meestal niks. Ofja, mijn sleutels, voor t geval ik geen tas mee heb. |
Citaat:
Sleutels, telefoon, portemonnee, pen... Gaat allemaal in m'n jas. :) |
er zit bijna altijd een pakje kauwgom in mijn linkerkontzag :)
verder alleen als ik uitga en geen tas meeheb: geld mobiel lipgloss |
Niks, dat zit niet lekker.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Labbello en aansteker
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Omfg, die vlaggetjes.
Die zijn het nog niet waard om mijn dunne bruine diarree mee af te vegen. (n) |
standaard sleutels, kauwgum en gsm
|
Citaat:
En met m'n Ajax-sjaal om door Utrecht :D Ontopic: in m'n linkerbroekzak zakdoekjes (altijd handig), in m'n rechterbroekzak m'n sleutels. |
Citaat:
|
uhhhh.. paar zakjes voor de honden
heel evel hondesnoepjes 1 sleutel om mn huis weer in te komen, en dat was het |
Mja, momenteel zit er niets in, maar meestal als ik naar buiten ga, gaan er mijn sleutels in en zakdoekjes, maar meestal neem ik gewoon een tas mee :)
|
Op dit moment mijn sigaretten. Ben op een verjaardag en kon ze niet laten liggen. Normaal gesproken heb ik weinig in mijn broekzak. Soms mijn busabonnement of telefoon, maar dat is dan meestal omdat ik die net gebruikt heb en nog geen 'tijd' heb gehad om ze in mijn tas te doen. Heb eigenlijk altijd een tas bij me waar alles in zit.
|
Citaat:
|
links: sleutels, aansteker
rechts: telefoon. |
ik heb zo goed als nooit broeken met zakken aan :o
|
telefoon, geld, aansteker, sleutels. Niet zo orgineel allemaal.
Ook nog wel een sigaretten als ik grote brokezakken heb, dan ook nog een discman ofzo. |
Meetsal niets, soms een zakdoek. De dingen die hierboven genoemd worden zitten bij mij altijd in de binnenzak van mijn jas, en sleutels in de buitenzak. Als het warm weer is verhuist het hele spul uiteraard wel naar mijn broek.
|
Meestal helemaal niks. Maar af en toe vind ik iets dat ik al een jaar kwijt ben, ergens in m'n achterzak...
|
Portemonnee met daarin schroevendraaier, piepklein vlijmscherp mesje, kabelbinders en alle 'normale' dingen (ik word voor gek verklaard maar het komt me regelmatig van pas :P). Verder nog een siemens m35 en een sleutelbos, altijd.
|
Euh, een aansteker, een labello, een zakdoek iig altijd. Vaak nog kauwgom, een huissleutel, een rol druivensuiker.
En of course mn nieuwe sony ericsson 610 :cool: Citaat:
|
nu zitten er geld, sleutels en een aansteker (?) in me broekzak
|
Op een gemiddelde dag m'n portemonnee, telefoon en palm. Achter, links en rechts. ;)
|
Meestal sleutels en portemonnee of los geld.
|
Telefoon, sleutels,1 pen, kassabonnetjes :confused:, headsetje, snoep papiertjes, kauwgom, storingsformulier :rolleyes: , visitekaartje van een docent, stanleymesje (van werk). wat kleingeld.
dat was het dan wel.......... :eek: best veel eigenlijk :eek: en natuurlijk mijn portemonnee (wat een opluchting dat ik 'm nog heb) :) |
Citaat:
|
Alleen mijn fietsleutels op school, voor de rest eigenlijk nooit wat.
|
Als ik uit huis ben altijd in de rechterbroekzak m'n portemonnee en in m'n linkerbroekzak m'n sleutelbos (tenzij ik op de fiets zit uiteraard). Thuis vaak m'n portemonnee.
|
sleutels... papiertjes... en voor de rest niet zoveel (soms portemonnee of foon)
|
Momenteel enkel de resten van een kassabonnetje dat ik per ongeluk heb meegewassen:D
Normaal eigenlijk niets... |
Links: Portomonee, Mp3-Speler
Rechts: Telefoon, Sleutels Linksachter: OV |
links: telefoon
rechts: niets linksachter: niets rechtsachter: pakje kauwgom. vaak bivakkeren mn handen in mn broekzakken. *wat overigens niet echt elegant is bij een meisje.* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:18. |