![]() |
Wat is dit?
Vandaag fietste ik naar huis vanaf een vriendin...het was denk ik iets van 15 kilometer dus daar was ik wel ff mee bezig.. Ondertussen had ik het idee dat ik dr niet helemaal bij was, beetje afwezig, beetje erg eigenllijk, ik had het gevoel dat alles langs mee heen ging. Ook leek het of ik alles anders zag, zo vaag, ik zag natuurlijk wel alles zoals het eruitziet maar een stuk wazig of dat het verder van mij weg was... dat niemand mij zag...
het was echt heel raar. Nu heb ik gister ook wel veel slecht nieuws gehoor(niet over mij gelukkig) en veel mensen gezien waar het ook niet goed mee gaat, maar of dat dr mee te maken had? dat weet ik niet. Weet iemand wat dit is? of heeft iemand het ook... ik vond het namelijk zo vreemd, het was echt anders dan gewoon in gedachten zijn... Ik heb geen flauw idee wat het was, en weet eigenlijk ook niet of het normaal is.. kuzz mir |
Ja klinkt heel bekend, heb ik ook vaak. Dan fiets ik gewoon haast automatisch overal tussendoor en lijkt alsof ik niet echt leef ofzo.
Lees mijn topic maar effe wat ik net heb gepost (depri gevoel) Ik krijg dan namelijk zomaar songteksten in mijn hoofd en voel me superleeg verder. Alsof het leven geen nut meer heeft. |
Ik heb dit gevoel ook wel eens ja. Het is een heel vreemd gevoel, maar bij mij helpt het dan om er gewoon niet teveel bij stil te staan en gewoon verder te gaan met waar ik mee bezig was.
|
ik heb wel eens het 'verdoofde gevoel' zegmaar. Ik weet niet of je dat bedoeld..
Ik ga gewoon iets veiliger doen op zo n moment.. Bijv met 2 khanden aan mn stuur fietsen ipv met 1 hand losjes.. En verder ga ik gewoon fdoor met waar ik mee bezig was |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ook wel het gevoel dat je wel keihard aan het fietsen was, maar geen ene meter vooruit kwam?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
misschien kun je op internet eens wat zoeken over dissociatie en kijken of je daar wat in herkent..
|
Hmm, dat is bij mij vaak het 'voorstukje' van het mezelf
kwijt raken. Wat ik dan heb is dat ik op een gegeven moment niet meer in mijn lichaam 'zit', maar er buiten. Zie mezelf wel van een afstand functioneren, maar heb er geen controle over, en weet naderhand ook niet meer wat ik heb gedaen en/of gezegd.. Het voelt heel eng, kan het ook niet meer stoppen als het eenmaal in gang is 'gezet'.. Maar dat was vooral in de periode(s) dat ik vrij veel te verwerken had ed, (en niet wist hoe), dat heeft er wel een grote rol in gespeeld.. Citaat:
spellen :S) |
Citaat:
dus k zal idd eens gaan zoeken op internet...(heb nu alleen ff geen tijd:S ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
hm, vandaag had k het weer :o
zo vaag, ik was in een winkel naar kleren aan het kijken en me tante stond nog ff buiten... ik kwam 2 meisjes van me school tegen en na gedag gezegd te hebben ging k weer verder kijken. Opeens vroeg een van die 2 wat aan mij.. ik reageerde heel laat, en dacht echt, oh shit, ze had het tegen mij :S.. het is anders dan gewoon druk bezig zijn met die kleren,. het was dus gewoon hetzelfde als vorige keer :( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:22. |