![]() |
mesh caps
welke heb je, waar heb je hem van, hoe duur wassie, waarom heb je hem?
|
wat zijn mesh caps?
|
Citaat:
|
|
ik heb er een heleboel, spaarde die dingen vroeger!
m'n vetsten zijn: Durex - [baby-blauw] Baltimore - [fél-roze] Brugman-keukens - [groen-wit] Copenhagen - [zwart-wit] en nog een heleboel van onbekende merken en met gekke tekens/logo's en shit in bijna alle gangbare kleuren... |
eej koel jongen! ik heb der nu twee, een witte van kpn ( heeeeel oud, haha) en een donkerblauwe met MY (love) TAPES erop. en dat ding kostte g.v.d. 17 euripleuri! afzetteritis, maarja.
ow, enne, mesh caps zijn: -trukkerspetten -trucker caps -trucker mesh caps -schuimpetjes |
heb er te veel....
stuk of 10 :) |
weet je wat ik nou niet snap? datmeisjes die caps zogenaamd niet kunnen dragen, omdat ze te lomp zouden zijn. zo suggereerd het blad 'fancy' dat mesh caps vreselijk fout zijn... ik vind ze juist vreselijk goed
|
op school hebben ze dat
dus zal t wel in zijn ja (ik dacht dat het trash caps waren? :confused: ) |
nouja, ik zet maandag lekker mijn petje op!
|
jah hmz, ze zijn gewoon vetr.....zeker bij meisjes
|
nou, bij ons op school zijn ze nog niet echt in, ik heb welgeteld een persoon gezien, met zo'n cap, maar als ik mijn petje opzet, dan wil iedereen hem natuurlijk, dat spreekt voor zich, haha!
|
zeker bij meisjes? mooi... ik ben er een!
|
Mja, ik vind die dingen walgelijk. :]
|
Mesh caps zijn gewoon tof.
Ik heb er nog een liggen van Oranje :cool: geloof ik en een zwart/rood/groene neutrale. En een witte. Maar ik draag geen petten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wie leest er dan ook de Fancy :rolleyes:
ik heb er 2 1 van Mr. T 1 van Scania (het vrachtwagenmerk, hoe fout :p ) Tru Trucker ! (y) |
Scania, té true (y)
Die Mr. T pet verkopen wij ook in de winkel (y) |
nogal jambers http://www.handykult.de/plaudersmilies.de/crap.gif
|
Citaat:
|
Trucker caps zijn et (y)
vroeger had ik dr vrij veel maar gezien dreads een pet weinig ruimte op me hoofd na laten ben ik zelfs vergeten hoe je zo'n ding moet opzetten. |
Citaat:
Waar werk je? |
bij funky house hebben ze die.
wit met rood, hoofd van mr. t, ''shut up foo''. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Post eens een foto met zo'n ding op
|
die dingen zijn echt vreselijk..
mijn broer spaarde ze vroeger (toen waren ze nog 2 gld per stuk :)) en ik heb er ergens nog een liggen die FEL (lees: fluoriserend) geel is.. verschrikkelijk.. ik erger me nog steeds aan de foto's waarop ik er zo belachelijk bij loop.. waarom zou ik nu wel zo voor lul gaan lopen :confused: |
Citaat:
Ik vind ze namelijk wel cool staan bij meisjes, het is eens wat anders. Het heeft iets eigenwijs, omdat dat vroeger toch wel de goedkope petjes waren. Dus ik vind ze ook vreselijk goed (y) :) Michel dat 8 jaar terug toevallig een stuk of 25 van die petjes had in een doos maar ze weg heeft gegooid omdat ze vroeger gezien werden als goedkope troep. Heeft spijt :( |
Ik heb een groene met wit voorstuk van mijn beste vriendje gehad en krijg ook nog een geheel zwarte van hem. ZE zijn van "niks" dus, heb hem alleen wel beloofd dat ik op de groene het logo van zijn band ga laten drukken. Ik vind ze superkoel staan & wil er meer :).
|
ik heb er ergens nog 1 liggen met zo'n gast van de turtles er op
|
hm ik vind die echt niet mooi :eek:
andere petten weer wel.. achja, smaken verschillen. |
Citaat:
|
Mesh caps zijn zeker cool. Ik heb er een van N*E*R*D, Virginia en een of andere basketbalclub. Die van Mr.T moet ik eigenlijk ook hebben :)
|
Heb er gister weer 1tje gehaald in Den Haag, van Beach Honeys !
|
Citaat:
|
Citaat:
Jij je zin ;). |
Een zwarte effen
Een zwarte met een witte space invader Een groene met witte voorkant Een met legerkleuren (avatar) more to come waarschijnlijk ;p |
heb een zwarte meshcap van starfucker.. funky house (y)
wilde perse een helemaal zwarte meshcap :cool: |
Citaat:
|
Ik heb er geen,
vind ze er eigenlijk niet uitzien.. |
Citaat:
|
Citaat:
http://members.lycos.nl/sharethepass...ktplein/04.jpg das dus martins roze mesh-cap |
Vind het heel erg vet in de clip Frontin' van Pharrell en Jay-z. Die meisjes zien er echt heel stoer uit daar.
Ik wou er zelf ook wel een maar het staat mij echt niet, heb een te dik hoofd ofzo. Ik zou er trouwens ook niet echt mee durven lopen hoewel ik het erg vet vind als ik er een ander meisje mee zie. |
Citaat:
|
Kennen jullie trouwens dat T-Shirt van BBC van Pharrell?
|
Mwahh kan leuk zijn, zelf heb ik ze niet. Bij Frontin zijn ze wel erg leuk inderdaad :)
|
Citaat:
|
Citaat:
ik noem het geen lelijk van dat is cool.. Maar lelijk van..ja, gewoon lelijk, ik wil het niet eens meer fout noemen.. (ja, damn, hoe leg je dat uit :p) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:13. |