![]() |
op school
Wie heeft er al eens sex op school gehad, dus stiekem achterin het lokaa of aula oid, of in de wc oid :)
Barst los :) |
midden in de klas :rolleyes:
|
Ik niet iig en moet er ook niet aan denken!
|
Citaat:
|
School vindt ik niet echt bepaald een turn-on (n)... nee dank je
|
Citaat:
|
Seks is overal lekker:) dus ook op school :p
|
Ehm...op de uni heb ik wel betere dingen te doen dan seks hebben :rolleyes:
|
Nou voor straf, omdat ik heb gekletst, moest ik de lelijkste meid uit mijn klas bruut anaal nemen op het bureautje van de leraar.
Ik werd nog maanden uitgelachen. :rolleyes: |
Citaat:
|
een goede vriend van mij had een best jong vriendinnetje (hij 18 zij 14)
en die gingen dus samen een dameswc in :eek: ja ik heb ze nog lang daarmee gepest :D(y) |
Citaat:
... zoals wat :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kwas erbij.
iemand werd betrapt op het aftrekken op de jongens wc. hoorden allemaal rare geluiden (als je een natte lul aftrekt) en toen maakte we de deur open met een schaar en daar zat hij gelukkig heb ik het niet gezien maar ik zat voor de wc op de bank |
Citaat:
|
Alleen gevingert.... dat was op een schoolfeest, in de school zelf, ergens een hoekje op een gedeelte wat toen voor het feest ff was afgesloten... voor de rest niet :D
Moet er ook niet aandenken dat ze achter me in de klas sex hebben... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.odessapd.com/swat_entry_2.jpg |
Op de wc tijdens een tussenuur en op een tafel in de lerarenkamer tijdens een schoolfeest.
|
Nou ehm, op een doodnormale schooldag liep ik met paar mensen uit me klas naar ons kluisje, wat zich bevind op een nogal afgelegen 3e verdieping van onze school. Achter de kluisjes in nog een pad vrij gelaten omdat daar aan het einde een deur is waar ze wel eens in moeten. Maar wanneer je de trap op komt kan je daar dus in kijken. Dus wij kwamen druk pratend naar boven en keken dus daarheen, vraag niet waarom. Zien wij ineens 2 mensen daar heel stiekem staan, wij kijken goed en ja hoor, hij was haar aan het vingeren. Hmm sorry hoor maar dan vraag ik me toch echt af, wáárom daar en waarom terwijl er lessen zijn op school. Achjah ze hebben het geweten ook, ghehe :)
|
Als ik dit zo lees is het geen wonder dat er niemand meer leraar wil worden :D
|
nope. Wel gigantisch lopen opgeilen, maar da's op elke locatie leuk als het niet kan of als je het daar absoluut niet wilt ofzow. :D
|
"Jongens, dat is mijn fiets..."
Zo krijgt het bekende spreekwoord:"Op een oude fiets moet je het leren," toch wel opeens een heel andere betekenis. |
Nou, ik wil nog steeds leraar worden hoor.
|
Mjah, tijdens een tussenuur in de schoolkrantredactieruimte. Daar komen toch alleen redactieleden, en op dat moment hadden alle andere redactieleden les (vlak daarvoor was een vergadering, vandaar dat ik dat wist). En 't is er vrij geluidsdicht en de deur kan op slot en er zitten geen ramen... dus tja. Hehe.
|
Citaat:
Ben een keer gevingerd in de klas. Of ja. Het leek erop. :p En een keer ook op school handwerk met een feest, maar dat telt niet echt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Op school, daar is toch niks geils aan :D
|
Naja, niet op school zelf. Wel een keer na school achter de school. Het was namelijk heel erg warm en ik en mn vriend gingen basketballen (bij ons achter de school heb je en basket) en daar bijna naast een grasveld met een vijver en struiken etc en toen hebben we daar sex gehad.
|
Moet wel funny zijn achterin het auditorium. Vooraan ligt er ook een beetje te dik op hé.
|
ehm... nee. We hebben wel gezoend in de lift. En geknuffeld in de kantine, maar sex.... neuh.
ow ja! we hebben wel n beetje liggen vozen in mijn tentje in de introductieweek :D |
Dan ben ik de eerste:
Ik ben een keer gepijpt op de wc op school. En ja het was leuk en nog spannend ook. |
Citaat:
ehm sorry? :rolleyes: |
een klasgenoot van mij heeft zich een keer in de klas afgetrokken... (was trouwens lang geleden een klasgenoot) Hij is ook direct geschorst, want die lerares (die net was aangenomen) kreeg een knalrode kop... Daarna heb ik hem nooit weer gezien, dus wat er verder allemaal is gebeurd weet ik niet... De lerares heeft onze klas ook geen les meer gegeven....
|
Citaat:
|
Citaat:
:o |
ja in de aula organiseren we regelmatig een gangbangetje ook met de docenten :rolleyes:
|
helaas niet.. lijtk me wel heel erg vet!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ehm... gewoon zo maar, out of the blue, midden in de klas, duidelijk zichtbaar voor iedereen? Sjeez! :eek:
Was ie behoorlijk aan het provoceren :rolleyes: |
ik heb laatst van iemand gehoord dat een docent een styve kreeg in de klas... *kots*kots*
|
Citaat:
Het is ook maar een man dat af en toe last kan hebben van zijn hormonen, of hij nou 60 is of pas 24. |
we dachten toch al dat ie homo was eerst... en daarna dat!!
en hij ging niet gewoon de klas uit maar stond daar als zon gek tegen het tafeltjuh van zon meisje aan te duwen!! egt goor!! |
Citaat:
|
hahaa dat wel :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:11. |