![]() |
in our out
hoi
is breakdance nog in? Ik wil graag weten wat nog in is en niet!!!!! Weet jij nog wat? groetjes sandra :confused: :eek: :rolleyes: :D (y) (n) |
Breakdance is volgens mij wel stoer, nietwaar? Misschien dat je deze vraag beter om Muziek had kunnen stellen, want ik denk dat ze daar een beter antwoord kunnen geven. :)
|
Ja, of anders op lifestyle?Ik zou niet weten wat ''in'' is of niet, houd me niet zo bezig...
|
klassieke muziek is uit
skater zijn is in maagd zijn is uit condooms gebruiken is in stijldansen is in breakdancen is stom oranje is in zwart is uit che guevara is in fidel castro is uit warme chocolade melk is in koude chocolade melk is uit amnesty international is in greenpeace is uit school is uit studeren is in n-profielen zijn in m-profielen zijn uit muziek maken is in contrabas spelen is hip dwarsfluit spelen is uit viool spelen is in (nou ja, beetje dan :p) doorstuurmail niet doorsturen is in msn is in icq is uit mobiel bellen is uit sms-en is in in het engels praten is in in het duits praten ook frans praten is uit spaans praten is uit nederlands is hip zweeds is in jim is in jamai is uit di-rect is in zo :p en nu ga ik douchen! dat is ook in |
Citaat:
|
|
soa's verkopen is in
harddrugs kopen is uit soft drugs kopen is in Nederlands is in Frans is uit Duits is in Muziek is in Natuurkunde is uit Scheikunde is in hacken is uit mailbommen versturen is in alto zijn is in gothic zijn is uit rapper zijn is in r&b liedjes zingen is uit doen alsof je rocker bent is in en douchen is ook in de krant lezen is uit de spits van zaterdag lezen is in noodles eten is uit foto's van jezelf bekijken is in stickers plakken is in mahler is in bizet is in mozart is uit bach is in vivaldi is uit wagner is hip gerswhin is stoer stravinsky is in de notenkraker is stoer in een orkest spelen is in in een band spelen is uit piccolo is uit trombone is in grote trome is in veel smilies gebruiken is uit :rolleyes: gebruiken is in je broertje pesten is uit je zusje pesten is in airmiles sparen is uit zegeltjes sparen is in heupriemen zijn uit heup broeken ook rood is in AjSO is in regen is uit zon is in sneeuw is in snowboarden is in skieen is uit lange berichten schrijven is in korte berichten schrijven is uit deodorant gebruiken is in roller gebruiken is uit di-rect is in der titan is uit! douchen is in wassen is uit zo :p en nu ga ik echt douchen |
Sjees.... grow up...
|
Citaat:
|
Wat maakt het in godsnaam uit of het in of uit is?!
Als jij het leuk vind moet je het lekker gaan doen! |
Citaat:
|
nu heb ik ruzie :|
gastenboek vol spammen is in mahler is in der titan is in (zo goed ferry?) douchen is nog 5 minuten uit, daarna is douchen in een blauwe wekker hebben is in digitale wekkers hebben is in een gele telefoon hebben is in de megafestatie is uit lowlands is in pinkpop is uit laterz is uit tabbéé is in yvette heten is in eva heten is uit bob de bouwer is in hello kitty is uit fan zijn van een orkest lid is in fan zijn van een band is uit in vriendenboekjes schrijven is in een dagboek bij houden is uit huiswerk maken is in leren is uit cd's kopen is uit branden is in handtekeningen verzamelen van allemaal onbekende bekende nederlanders is in en nu is douchen weer in dus ik ga douchen! |
Citaat:
|
douchen is in
wassne is uit deo gebruiken is in zwarte lingerie dragen is in wit is uit een topje dragen is uit een bh dragen is in nokia is uit motorola is in een ruitjes handoek is in een webcam hebben is in inktballetjes sparen is uit video opnames maken is uit salsa is in solso is uit je broertje pakken is in je zusje pakken is uit diddle is uit dat beertje van diddle is in :p allstars is uit broeken die niet lekker zitten is in beslissen wat je broertje moet doen is in geluid hebben is in rekenen met een rekenmachine is in snake spelen is uit katten zijn in poezen zijn uit honden zijn in smillies zijn uit spike is uit tim is in purol is in labello is uit met procenten kunnen rekenen is in mahler is uit rood is in groen is uit oranje is vet loesje is in doorzon is uit seks is uit sex is in saxofoon spelen op een speelgoed saxofoon is in alle kleuren van de regenboog weten is in koeien zijn uit kalfjes zijn in teensokken zijn in half sokjes zijn uit je aankleden na het douchen is in nou dat ga ik dan nu maar ns doen :p |
een leven hebben is in :rolleyes:
*verlaat forum* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:08. |