![]() |
doc martens
Welke docs hebben jullie? Ik heb er zwarte met 14 ringen. Zal nog eens een foto zoeken.
|
Geen. Het idee alleen al zeg... :rolleyes:
|
Citaat:
|
Ik had paarse.Gewoon model.
|
Citaat:
|
ik had groene. maar toen was ik 10.
|
ik heb gewoon model en dan rood met zwart er doorheen ofzo. 'geflamd' noemde de verkoopster het (?) naja ik dacht: 'zal wel hè' . :rolleyes: :)
|
k heb donkerblauwe, normaal model.
|
zwarte met vierkante neus
ik heb ze zelf zilver-achtig/kleurig gemaakt |
toen ik 12 was heb ik de zomer-editie gekocht...
|
ik had ze toen ik 12 was, donkerblauwe. Ze lopen lekker, staan helaas voor geen meter (bij mij dan)
|
normaal model: 2 paar zwarte
normaal model: een soort plastic laagje erop, roze oud model met extra ronde neus: donkerblauwe normaal model, maar met 14 gaatjes: zwarte het vierkantere model, maar dan een spceciale uitgave, meet een soort gaatjesrandje erop (kan het niet anders uitleggen): zwarte ja, ik heb een dr martens tic :p maar goed, dit lijkt me niet echt een goed topic verder, mja... |
geen
|
te grote lelijke lage met zo'n bolle neus, zwart.
maar ze waren goedkoop en ik had schoenen nodig. maar wie interesseert dat nou :confused: |
Paarse, gewoon (laag) model.
Groene, gewoon (laag) model Hoge zwarte, met bolle neus en gekartelde (?) achterkant. |
Paars metallic. Eh. Gewoon model geloof ik.
|
geen
pfffff het idee :P |
ik heb ze een keer gepast, maar ik vond t niet zo lekker zitten. ik hou t maar bij gewone kisten.
|
Ummm ik had(heb) met zwarte roosjes erop kdraag ze alleen nooit meer.....
|
Ik heb een paar hele lelijke neppe, plastic dr martens in een soort grijs zilverig kleurtje, echt afschuwelijk maar geweldig voor festivals...
|
khad van die blauwe normale, maar toen was ik 11 ofzo.....
|
1942 serie / 14 gaats / steel toe
[edit]foto klopte niet |
hele oude afgetrapte donkerblauwe
en nog mooie zwarte :) gewone model. |
ik had zilveren.. overgespoten, waren van mn broer..
Maar dat was maat 39. |
Zwart 'gewoon' model, maar met grotere hak...
|
Zwart met vlammen op de neus en laag
|
Ik heb 14-gaats-ooit-zwart-geweest-met-stalen-neuzen.
Maar die waren heel fijn met een Stanley mesje bewerkt door mijn o zo lieve broertje die weer eens een schurfthekel aan mij had, dus heb ik ze later koper/blauw gespoten. En nu zijn ze Rood/geel/oranje achtig. heel zonde eigenlijk, want ik wil ze nu weer gewoon zwart hebben...:( |
Heb ik niet.
|
Zwarte, normaal model.
|
Geen, ze ogen nogal lomp.
|
metallic-paarse standaard model
zilvergrijze tot net onder de knie |
zwarte
|
lompheid ten top
|
hoezo lomp? ze zitten juist altijd zo strak om je been heen geveterd vind k juist, magoed...
|
Normale zwarte met een draakje aan de zijkant :)
|
Twee paar driekwart laarzen .. 14 gats geloof ik .. een paar zwart en een paar zwart/rood gevlamd.
En twee paar zwarte. Een model met een vrij lage platte neus en een met een wat bollere, brede neus. Normale schoenhoogte. |
Blauwe en zwarte met ronde neuzen
|
Een jaar of 4 terug droeg ik zwarte 20-gaats met stalen neuzen. Ik ben inmiddels wel op zoek naar een paar 14 gaats zonder stalen neuzen, maat 44/45 (stiekem offtopic het topic claimend :p)
|
Ik heb twee standaard modelletjes: zwart en antreciet.
|
gewoon paarse lage :)
lekker warm voor in de winter |
metallicblauwe, normaal model en van die ontzettende dingen die veel te zwaar zijn aan de voeten met een stalen neus. Ook blauw...
Ik ga deze herfst naar londen, dus ik zal wel met een nieuw paar terugkomen:d |
ze worden alleen niet meer in engeland gemaakt :(
|
http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=324608
ze zien dr nog precIES zo uit, en ze staan te koop ;) |
Ik heb net nieuwe gekocht: Licht blauwe met wit over gespoten :o! (wilde eigenlijk van die blauwe lakschoenen maar die hadden ze niet meer:()
|
Ik vind ze wel mooi en zeker die maat die Ais heeft..
Maareuh mijn voeten zijn VEEEEEEEEEL te smal voor die dingen.. *klos klos klos* *zwik zwik zwik* Helaas.. |
ik heb nog een paartje groene lage maat 34 ofzo in ieder geval zei iedereen dat het 'mongolenschoenen' ( slaat ook nergens op) waren, en heb ik ze maar stuk of vijf keer aangehad
|
Citaat:
|
Oerlelijk zijn die dingen
Woeh weer een idee voor de Wansmaak topic |
'k Vind ze wel geil staan.
|
Citaat:
ze waren nieuw 280 piek dat is 127 euro, doe ze niet weg voor minder dan 85 euro :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:50. |