![]() |
Ocean's 12 (vervolg op oceans 11)..in NEDERLAND!
Citaat:
Citaat:
|
Hoe gaaf. :cool:
|
:cool: (y)
|
lachen, oceans 11 vond ik een zeer geslaagde film, kijken of 12 ook zo goed wordt
|
echt leuk, maar 't had dan ook leuk geweest als d'r nog een nederlander in had gezeten! Famke Jansen ofzo.
|
Ik heb Ocean's Eleven 'half' gekeken, maar ik weet nog wel datik het best vermakelijk vond. Dus ik ben benieuwd.
|
Oh god, een vervolg... :rolleyes:
Ocean's Eleven vond ik wel leuk op zich, vlot gespeeld, leuke cast, jammer van Julia Roberts, maar verder leuke film. Maar niet zo'n overweldigend succes of geweldige film dat er een sequel mocht komen van mij. Ieuw. Kom dan alsjeblieft met een nieuwe film, een nieuw idee, een origineel idee. |
Ocean's 11 vind ik typisch een voorbeeld waaruit blijkt dat een sterke cast, een geijkt script en visueel goed-uitziend materiaal niet altijd garant staat voor een memorabel goede film.
Er ontbrak echt iets aan die film. Misschien kwam het allemaal net iets te geforceerd over. Erg jammer :\ Zit dan ook niet echt te wachten op een vervolg. :) |
Filming Locations for
Ocean's Twelve (2004) Amsterdam, Noord-Holland, Netherlands (Bron: imdb) |
Citaat:
|
Top idee. Echt leuk. Al heb ik het niet zo op sequels van leuke of goede films. Maar ja, het blijven Hollywoodfilms he..
|
Citaat:
|
Super! Ik vond 11 zo leuk :) Dus 12 ga ik zeker bezichtigen!
|
Leuk :)
Ocean's 11 komt binnenkort op televisie trouwens :) |
Om de een of andere reden is het toch altijd leuk als Nederland te sprake komt in een grote film, op welke manier dan ook :D
|
Oegh het lijkt me zo vet om ze te zien filmen :eek:
|
Citaat:
Leuk dat ze daadwerkelijk in Amsterdam gaan filmen. Misschien ga ik wel even langs. |
Ik dacht dat de nederlandse musea allang waren leeggeroofd :/
|
Citaat:
De lol die ik had toen Matt Damon in .... (shit, kan even niet op de naam van de film komen) een zinnetje Nederlands sprak |
Citaat:
|
wanneer beginnen de opnames? dan neem ik wel de moeite om ff naar het museumplein te reizen :cool: (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor dat soort dingen moet je hier zijn ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ging het aan iedereen vertellen achteraf Ach ja, waar je wel niet enthousiast over kan zijn eh ;) |
Ik hoorde vandaag van Oceans 11. Dat ik die zeker moet zien, en dat ga ik binnenkort dus ook doen. Videoband eens gaan huren... :)
|
ik wil Brad Pitt & co dan wel even zien :o
|
in het AD staat dat ze in maart in Nederland opnemen.
|
kunnen ze gezelli in het apartement van brad pitt partien
UHUuuuuuu |
Oceans Eleven is geweldig :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe moeilijk is het om een schilderij te jatten? dat gebeurt toch bijna wekelijks:D ik denk tevens dat het feit dat brad pitt hier een huis heeft wel een reden kan hebben dat hier gefilmd wordt.
|
Citaat:
|
dat is nu echt wat je zegt een vrouw-vriendelijke film
veel mannelijk schoon |
Citaat:
:D :p |
hey de film lijkt me vet coowl!!
alleen heb ik het deel ervoor niet gezien..... snap ik nou de film nog wel?? wanneer komt eleven dan op tv??!! moet ik hem wel ff kijke anders he :p |
Citaat:
|
erg oud topic, is niet nodig om geupt te worden. Je kunt even zoeken of er al een nieuw oceans12 topic is, en anders kan er een nieuwe gemaakt worden.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:42. |