![]() |
Hoe beginnen met lijnen?
Ja, ik heb al in de lijntopic gekeken, maar dat gaat over mensen die al bezig zijn... hoe begin ik? Ik vind het zo moeilijk... Iemand tips?
|
Een jongen die gaat lijnen, das bijzonder. Maar je kan het beter toch in de grote lijntopic-vragen daar kunnen ze dan tips geven.
|
't Heeft zo z'n redenen. :)
|
Let op wat je eet, goeie eerste stap, opbouwen, niet ineens omslaan
|
goed eten (dus gezond)
geen tussendoortjes geen toetjes na het eten maar wel gewoon goed en veel eten, dus veel bruin brood, en bij het avond eten gewoon 2 flinke borden en goed bewegen, dan gaat alles goed komen ps. 2 liter water drinken per dag, niet achter elkaar maar verdeeld over de dag dan helpt namelijk heel goed. |
de ultieme manier van lijnen is door presies zoveel te eten als dat je honger hebt. je eet dus alleen als je ECHT honger hebt.
in het begin is het misschien wel moeilijk om te bedenken wanneer je honger hebt, maar na een tijdje zul je merken dat t vanzelf beter gaat. in het begin hoef je ook nog niet zo te letten op wat je eet. als je ritme hebt aangepast aan je behoeft (als je alleen eet wanneer je ECHT honger hebt) dan kan je beginnen met gezond(er) eten. je kan t uiteraard ook omdraaien, dat je eerst gezond gaat eten en dan je ritme gaat aanpassen. maar zelf vond ik dat erg lastig. suc6! |
Citaat:
Maar ik ben ook maar een leek. |
Citaat:
Geen snoep eten denk k, en minder cola en zow. ;) Suc6 ;) |
Ook vragen ed mbt lijnen horen in het lijntopic. Iedereen die daar post heeft eens moeten beginnen, zij kunnen je dus prima tips geven.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:32. |