![]() |
1nooit weten welke schoenen ik waaronder moet dragen!! help
ik weet dus nooit welke kleding ik bij welke schoenen moet dragen, ik zou eigelijk 20 paar moeten hebben maarja ik heb niet zoveel geld :( ik had vandaag een superleuk vestje gekocht een blauwe met een witte streep over de mouw, net niet sportief en net niet netjes, die vestjes zie je nu superveel, maar ik kwam thuis en nu weet ik niet welke schoenen ik eronder moet dragen, ik heb wel gympen maar tis een wintervest en dan heb ik liever geen gympen want die draag ik niet in de winter, want het zijn van die zomer schoenen en ze zijn wit dusjah
kan je hakschoenen overal onder dragen?? bedoel onder zo'n beetje sportief vestje. want ik draag meestal alleen hakken in de winter. wel zwarte dan Ik heb het trouwens met meer kleding dat ik iets koop bijv een apart truitje , en dat ik dan geen schoenen heb die eronder kunnen, wat voor schoenen zou ik nou moeten kopen voor m'n kleren, ik heb niet veel geld dusjah anders had ik wel meer schoenen gekocht misschien, voor elk vestje een andere ( 25 haha) ;) meer mensen dit probleem? |
Ooit kom je op 'n punt in je leven waarop je je niet meer druk maakt over zoiets.
|
Waarom zou je ook nog interpunctie leren tegenwoordig... :rolleyes:
|
ja sorry, ik wist niet waar ik het anders moest vragen.. :( ik was gewoon benieuwd of er meer mensen waren die dat hadden
|
vrouwen...
|
ik heb twee paar schoenen die ik veel aan doe, heel donkerblauw met lichtblauwe skateschoentjes en een stel rode iets smallere skatedingen.. en ik heb eigenlijk nooit problemen.. dus uh skateschoenen kopen? :confused:
|
-----> Onzin.
|
Ocharme, wat een kutleven heb je toch.
|
Citaat:
Iemand zou een fonds voor haar moeten oprichten. |
gewoon zwarte (van voren) dichte schoenen met mischien een klein hakje kopen... past bij een heleboel dingen :)
|
Ik heb in de winter (over het algemeen) altijd hakken aan.
|
Citaat:
Ontopic: koop minder kleren, gewoon overal 1 van, heb je ook maar 1 paar schoenen nodig :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmmz.. ik weet ook vaak niet welke schoenen ik onder welke broek kan dragen. Heb deze week een blauwe rib broek gekocht, un elwood. Vond/vind um super mooi, omdat het rib is. Maar nu ik em thuis in de kast heb hangen heb ik geen idee wat ik daar nou bij aan kan trekken.. ben heel slecht in kleuren combineren als het gaat om kleding. Om me bruine instappers eronder te dragen met een zwarte vest vind ik ook zo standaard. En om er een groen jasje bij te dragen vind ik weer een beetje te overdreven, terwijl het juist wel in schijnt te zijn om al die rare kleuren met elkaar te combineren :rolleyes:
Maar 1 tip om van het probleem af te komen. Loop niet zo fanatiek met de mode mee en koop gewoon basic modellen en kleuren. Lekker simpel en je kunt het overal mee combineren |
[Paranoide&Faery]
Klompen. |
Citaat:
|
Nee. Dat probleem heb ik niet. Maar ik ben dan ook stijlbewust. En ik heb maar 5 paar schoenen.
|
ik heb maar 1 paar schoenen die ik altijd draag [heb wel meer paar maar die draag ik niet meer] en dat zijn mn nike dingen en die draag ik onder een gewone spijkerbroek en onder wijde broeken en onder rokjes
|
Ach ach ach...;)
Ehm, en een beetje on-topic: Ik zou meer op de broek/rok/iets dergelijks letten om te kijken of je schoenen erbij passen, niet echt op het truitje. |
kisten passen onder alles
|
ik maak me dáár nou écht niet druk om! meestal heb ik neutrale schoenen die overal wel onder passen. ook al moet k wel toegeven dat ik nu 4 paar schoenen heb :o
|
Citaat:
|
Dat boeid me nou echt niet he, ik heb ook bijna altijd dezelfde schoenen aan.
|
Sorry, maar ik let er echt niet op of mn schoenen wel bij mijn vestje passen :rolleyes:
|
Citaat:
|
M'n etnies lo-cuts gaan overal onder.
En binnenkort ook een paar old skool vans. |
Citaat:
The invasion of the oldschools had begun |
och waarom mag je je niet afvragen welke schoenen je moet? jeetje, heel normaal probleem lijkt me toch, en dat er ergere problemen zijn, ja jeetje. Dit is toch lifestyle? nee natuurlijk is dat in de derde wereld geen issue. bladibla. wat kunnen mensen zeuren.
anyway, ik vind het ook mogeilijk. ik wil nu leren donkerbruine allstars - maar leren allstars zijn niet true he. :S hihi. welke oldskool vans gaat het hier om? die heel zwarte met witte dinges blijven toch wel gaaf altijd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb enkel een paar zwarte instappers...
Ik draag ze onder een witte broek met een zwart T-shirt erboven... of helemaal zwart.. eigenlijk nooit gezeik... het valt mij eigenlijk ook nooit op wanneer meiden nieuwe schoenen hebben... ze moeten me een schop in het gezicht geven of letterlijk zeggen voordat ik het snap.... Ik let er ook minder op aangezien steeds meer meiden van die verschrikkelijke puntdingen dragen... ("dus let je er wel op") shush :o |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:18. |