![]() |
Muziek in de Den Haag.
Ik ben op zoek naar CD winkels in Den Haag.
En op zoek naar Rocktenten in Den Haag. En muziekinstrumenten winkels, ook in Den Haag. Iemand die er weet? Een straatnaam zou fijn zijn omdat ik de weg er niet ken maar wel een kaart van Den Haag heb. Mijn dank is misschien wel groot. |
Rock Palace dude. Bij die kerk in de buurt.
|
Owh sorry da's dus een instrumenten winkel. Rocktenten? De Paap? En het Paard gaat ook weer open geloof ik, weet niet of daar rock is.
CD winkels moet je in de nieuwstraat kijken, rocky roads en lala land (y) |
Citaat:
en je hebt ook de plato&vanleest die af en toe lekkere aanbiedingen hebben |
Citaat:
|
Mijn dank is groot :)
|
Rocktenten? Ik weet de SCSI cell(is bij t binnenhof, lange poten in de buurt). Heel klein. Vaak optredens van toch wel de wat hardere/raardere bands.
Dan heb je bazart nog, maar waar de fuck dat is. Ergens richting scheveningen. |
Inderdaad, lalaland en rocky roads. Als je het centrum doorloopt, richting de Bart Smit, kom je op gegeven moment bij de Mac. Daar naar rechts gaan, heb je een straatje met de High Tech, skatewinkel en ook lalaland en rocky roads. Een straat verder zit de plato.
(y) :) |
Citaat:
lalaaland en de rockyroad nieuwstraat rocktenten, de confusion in het achterom de paap in de papestraat, maar das meestal door de weeks met de bandavonden. sowieso in de helmerstraat bazart op de loosduinsekade muziekintrumentenwinkels, rockpalace in de torenstraat. |
Citaat:
|
MUSICON, daar spelen zo nu en dan wel toffe bands. Zit op de Soestdijkse Kade 345
http://www.musicon.nl/ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
moet je volgende keer wel even zeggen als je daar speelt:( |
Citaat:
ze hebben alleen wel veel |
Zondag 21 september moet je maar ff bij Musicon langsgaan!
|
Citaat:
|
Lala land is ook een dure winkel (de nieuwe cds dan), maar fuck it wat wil je alles is duur.
|
Citaat:
|
volges mij is alles al genoemd :)
Rocky Road ... Plato ... LALA land ... plaatboef ... Rockpalace ... Musicon is heel lache tent ... je moet wel opletten waar je in beland want ze hebben ook salsa avonden ... 21 sptember ben ik er ... Confusion is Shite ... veel te klein. De Franse Bulldog : Scheveningse haven (dr lelykade 38a) daar kom ik elke week :) heel kewl daarzo ... |
Veel dank allemaal.
Ik ben er de 21e trouwens niet. Alleen door de weeks, dus ik zal jullie(??) optredes gaan missen. |
Citaat:
|
De blauwe aanslag heeft de hele maand september punk/ crust enzovoort concerten omdat het word ontruimt. niet echt rock ofzo maar wel heel leuk.
|
Citaat:
|
Citaat:
ZEGGEN:mad: :) |
Citaat:
|
treintje naar delft pakken; Plexus/Platenmannetje, net ten noorden van de markt.. = superrrr
ook voor vinyl (y) |
Citaat:
21 sept in MUSICON is een hardcore avond.... I-Reject + Torn and Twisted + Dominator + Dark Day Rising hardcore |
lalaland en rocky road... in de straat waar de high tech ook zit.
|
Citaat:
dan ben ik dr wel hoor :D is gezellige tent :) |
iedreen moet naar de franse gaan in scheveningen daar is het zo relaxd en gewoon gezellig
ik kom daar ook ben er meestal op zaterdag. oke dat wou ik eve zeggen mzzl alexandra |
Citaat:
:) wat fijn |
De franse :) Ja, is leuk.. Maar wordt beetje saaiheid laatste tijd..:| :(
|
Citaat:
|
den haag roelt :D
idd de rocky road en de lala land zijn goeie platzenzaken. je hebt ook nog de plaatboef en de import records, achterin de stad bij het plein. instrumentenwinkels: Rockpalace offcourse :P suiker, zit 5 minuten fietsen van de rock palace vandaan. en nog 1, ben de naam ff kwijt. bij holland spoor in de buurt. rockcafes: de franse bulldog :D :D sowieso (meer een metalcafe, als het geen folk-night is <_< ) de musicon, niet echt en rock cafe maar het lijkt erop. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
de bar stond de volgende dag wel een paar keer mooi tussen m`n ribben :D |
Citaat:
|
Citaat:
maar je kent het gezegde he... Waar een wil is, is een weg... of iets dat er op lijkt :D |
nou de franse is toch nog wel leuk
ik vin van wel alexx |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:18. |