![]() |
Het Grote Steekwoorden Topic # 8 NARF
life
good |
verliefd
gea muziek punk |
raar
onbegrepen alleen :( |
verdrietig
bang waarom verloren alleen verward gespannen paniek weet ik veul |
Verliefd
Bang Machteloos |
uitleg
vergeten :D Citaat:
|
Als
ik bij je ben vergeet ik de rest van de wereld Ik hou van je bewonder je als ik aan je denk... |
ziek
toch proberen ffies daarna naar huis vriendinnetje slapen deur open (n) |
uuuh ja
gewoon zus thuis strax weer weg komt hij gezellig kamer kan netter beneden shit!! BRIEF! |
moe
zeikouders altijd wat nieuwe garderobe van me moeder jezus mina grrrrr klote huiswerk hele dag nietsdoen wedden? doe nou gewoon eens eindelijk normaal!!!!! zet het uit je kop! gewoon doen verban het het komt allemaal goed waarom geloof ik daar zelf niet in?? |
de laatste twee uur zijn zó duidelijk geweest
*gosh* |
Zo
.. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. boring .. |
mn brief is geselecteerd!! :D
a.s. donderdag auditie zenuwachtig nu al |
Citaat:
of je zoekt een rar onderwerp uit waar je vroeger in geinteresseerd was en gaat daar wat info over zoeken. Of vage dingen op mystiek eens doornemen ofzo ;) on topic: forsaken |
Citaat:
|
'Maar Kim. Daar kies je toch zelf voor?'
Eigenlijk wel. |
uit.
pijn. moe. roken. douchen. hockey. boeken pakken voor morgen. wil iets doen. nieuwe kleding. |
Verveeld
Moe Ziek Muziek Onderuitgezakt Koud Saai Blah Morgen school :| |
vrij gelukkig
energie verliefd? maar waarschijnlijk hopeloos zwaar irritant dus morgen maandag; hurray toekomst goeie moed en hoop *blij* |
rustig
kalm licht geïrriteerd, maar onverschillig in evenwicht (waw, wonder da'kik dit typ) |
omg
deel 8 ik ben goed ik wordt elke x vrolijk als ik een volgend deel zie muziek moe poes school huiswerk alleen auw |
alleen.
toch best blij. :) yay. huiswerk al af:) tekenen :) kut, nieuwe bal kopen :D (n) |
rustig
muziek mooi droevig rustgevend spelen beloftes ik weet het niet doe normaal! kan het niej meer sorry |
Citaat:
Motivatie. *aargh* Moeheid. Gisteren. :confused: Leeg. Saai. Alleen thuis. Rammstein. Huiswerk. :| Donker. |
bos
duister kaarsen schaduwen die een eigen leven gaan leiden een lege plek in mn hoofd kom terug nu |
Citaat:
hehe nog ff huiswerk ach, andere dingen zijn niet zo belangrijk wel goed slapen anders wor 'k nooit beter hm, hoe laat? bus... OV kaart rocks! :) gezellig morgen lunch frim, wanneer gaan we film kijken? gare foto's foto's... woensdag... k ga wel hoor maar ja.. boeie |
What are we going to do tonight Brain?
What we do every night Pinky. Try to take over the world! :D - Narf - zucht - blut! - perrty books - flievd - :) of :( ? - werk - rotsituatie - I feel so strangely happy - crappy situation - Bla. Vergeleken met de rest van mijn leven gaat het nu best goed. :) |
*blije zucht*
gaat em helpen lief blij gezellig komt goed gewoon mooi vooruitzicht stiekum heel blij mja nooit meer weg hoop ik |
lol
spin dom ik lachwekkend heb ik weer idiot |
bang-bang club ak47 hour
|
morgen weer beginnen
... en nu doe ik het anders ... dus niet :( |
familie
ik wil ze kennen ik ga ze kennen ooit :( daar komt ruzie van nichtjes al 6 7 en 8 jaar oud :eek: nog nooit gezien leukste leeftijd gemist :( ik ga ze ooit leren kennen ookal komt dr een hoop gezeik van! :( |
plannen
lichaam uittesten Einstein damn leuk geen tijd er is wel tijd wazig mystiek |
GVD, kut kut kut school :mad: :mad: :mad:
|
geen woorden
voor hoe ik me voel |
wil
niet meer. |
@ dreen, kom op meissie! *knuff geeft* en tot msns vanaaf... :)
uit geweest ging wel niet zo denderend msn laat slapen beetje moe dokter morgen 2 tussenuren :( praten ''open your mind'' sorry ik kan het niet |
geisoleerd.
nutteloos. klein. onbelangrijk. |
bang
onvoldoende faalangst?! uitlachen waarom nu opeens :( kut school kut klas kwil niet meer broertje irritant pff gitaar largo leuk! onvoldoende aanranding beelden nouhou niet verwerk :( |
moe
gepraat fijn opgelucht uitbarstingen :confused: ruzie chagrijnig hoofdpijn door de war niet verwerkt het schiet niet op zo kan het niet hebben [edit] shit shit shit shit shit ben het zo zat allemaal *zeurt en zanikt* hou je smoel nou es een keer, charlot!!!!!!! wat heb ik?? *huilt* dit vind ook niemand boeiend...:( [/edit] help |
1 woord:
GODVERDOMME |
Dag. Lieve. Ewout. :(
Laat alles bij hetzelfde. Alsjeblieft. ' Overdrijf niet zo.' |
Moe.
Nutteloos. Waarom doet msn stom. Twee tussenuren. Uittypen. Mama. Pfff. Training. Stepmom. Survival. |
*nog steeds blijig*
*ondanks de vriendin* *lol in leven* |
Citaat:
|
kutzooi
hele fucking wereld kan me echt niet schelen jelrik waarom nou nu?! eikel ik hoef je al niet meer te zien 'nee, je hoeft niet weg' komop wees ns hard doe het maar je bent me kwijt zeker weten koen schat :) fijn :) huilen nee tmag niet luc ow nee :( pff dit is neit fijn :( help! michel... ik weet het allemaal niet meer *zucht* nouhou kwil niet dood? :confused: am? :confused: waarom doe ik dit luc aan :\ bitch die ik ben ooow :'( kdoe het wel luc daar is dit voor :) :'( laat maar *gaat knuffel geven aan luc* *zucht* |
afwachtend.
ontevreden. vol schaamte. .. |
op school
stomstomstom engels *bluh* kanievinden GODVER! |
^
| | Noooh WooF ;) tijdens je les op het forum zitten, dat mag niet hoor *kijkt bestraffend :P* moe ziekjes huiswerk geen zin doe het dus ook niet gesprek vrijdag there were days when the sun was so cruel.... tja, dat wast wel weer |
computers... blackboard... :mad: (n) :mad:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:45. |