![]() |
wat vind jij van clowns?
ik heb er een enorme hekel aan. :o
|
ik hou d'r ook niet echt van, ze zijn veels te vrolijk en stom geschminkt enzo :p
|
Vind er niet veel aan.
|
walgelijk en meestal eng
|
ik ben bang voor clowns :o
|
Citaat:
|
Laat er geen misverstand over bestaan: hoe je het ook wendt of keert, clowns zijn evil.
|
Achter de vrolijk geschminkte hoofden gaat vaak een depressieve, whiskey-drinkende, sigarenrokende, midlifecrisis hebbende 40-plusser schuil. :o
|
en nu moet ik de hele tijd aan Bassie denken :(
|
Bassie en Adriaan zijn een stelletje belastingontduikers :cool:
|
Lig je lekker dood te gaan in een of ander ziekenhuisbed, gaat een clown een beetje grapjes lopen maken erbij..
En ze lijken geeneens op bassie, dus dubbel kut. |
Precies...
Je hebt terminale kanker, hahaha, wil je een grapje horen? Zal ik een ballon voor je opblazen? Ja, dat kun je zelf niet he? Clowns zijn evil :( |
De enige clown die koel is, is Krusty...
|
Citaat:
En natuurlijk pennywise van Stephen King's It :) http://www.dreampilot.net/images/penny2.jpg |
Citaat:
ik heb het dus niet zo op clowns :D |
Ik vind clowns eng en nep. Beetje schijnheilig lachen en wat balonnetjes opblazen en dom lopen..
|
Irritant.
|
ik vind ze dom ik vind alleen bassie van bassie en adriaan leuk :D
|
irritant, flauw en vervelend
|
Sommige zijn wel grappig, sommige niet.
|
meestal irritant
|
de clowns waar jullie het over hebben (vooral die in het ziekenhuis werken) zijn onwijs goed bezig!
als klein kind in een groot ziekenhuis bang want je weet niet wat er gaat gebeuren...... het is heel goed dat er mensen zijn die dat kunnen doen en ook willen het is niet zomaar iets hoor! het is meer dan schijnheilige humor en ballon opblazen! |
owja heb zelf ook 2 weken een soort clown gespeeld en de kinderen en zelf ouderen vonden het helemaal leuk!
|
|
Clowns zijn zeer evil
|
Ik vond clowns vroeger altijd heel eng, vooral die make-up... afschuwelijk. Nu vind ik ze alleen nog stom :)
|
Eng.
|
Ik vind clowns eng :(
|
dom..
|
Ik vind clowns echt verschrikkelijk. Weet niet wat het is. Echt eng vind ik ze niet, maar als ik een clown op straat tegenkom steek ik wel over en ga ik aan de andere kant lopen.
|
Vroeger vond ik ze geweldig. Nu niet meer. :)
|
Ik haat ze
|
Citaat:
Ik was vijf jaar. Mijn tante zette me voor de Tv en zei dat er een film met clowns op tv kwam, ze had wel de programma-info niet gecheckt. :rolleyes: traumaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Ik krijg nog altijd koude rillingen als ik er één zie. Cliniclowns zijn trouwens wel übercool. Toen ik in het ziekenhuis lag hebben ze veel kinderen-waaronder ik- echt blij gemaakt. (y) |
Citaat:
|
Franse clowns zijn wel leuk :o
|
Citaat:
|
Javier Guzman over clini-clowns:
'Hallo, ik ben een clowntje! Kom eens hier met je stoma!' *ffffffft* 'Ballonnetje!' *knoop knoop* 'Hondje!' Zelf hou ik ook niet zo van clowns.....die gemaakte vrolijkheid en die geweldig leuke (:rolleyes: ) grapjes, bah. |
Ik probeer ze altijd raak te schoppen (y)
|
ze zijn vervelend
|
clowns zijn koewl!!
|
Citaat:
|
Mijn coach/docent/wat hij dan ook is is clown (en wil clini-clown worden). Ik heb hem al eens als clown gezien (alias Dokter Roodsnavel)..
Eigenlijk is hij veel grappiger als mens dan als clown.. Maar hij kan wel hele koele ballon-figuren maken (y) Verder vind ik niet zoveel aan clowns, ze lopen maar in de weg en gaan niet weg als je wilt dat ze weg gaan! |
Die cliniclowns vind ik trouwens wel goed. Ik vind ze wel ontzettend vervelend en verre van grappig, maar als ze zieke kinderen blij kunnen maken (y)
|
wij hoeven clowns toch ook niet leuk meer te vinden?
althans ik vind van niet.....hoewel het soms leuk is om met kleine kinderen ff te kijken en de cliniclowns vind ik (y) om naar te kijken |
Ik haat clowns, behalve IT!
|
eng.
Zelfs toen ik klein was vond ik dr al geen zak aan. |
geil
|
boeiend
|
Citaat:
|
Toen ik nog klein was (jaar of 6) heb ik van een clown in de Efteling een ros gehad, hij zei dat hij verliefd op me was :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:02. |