![]() |
Op welk leeftijd begon je met werken?
Ik was toen ik ongeveer 14 was. Ik ging folder rondbrengen.
verdiende 4 euro per uur :) |
bedoel je een echt baantje? of gewoon geld verdienen.
want oppassen vind ik niet echt werken. maar dat deed ik vanaf m'n 13e denk ik. nu heb ik wel een echt baantje en vorige zomer had ik er ook een. dus als je het over een 'echt' baantje heb, vanaf vorige zomer :p |
toen ik 13 was folders.. verder echt bijbaantje toen ik 15 was en met soms tussenpozen van n maandje of 2 maar eigenlijk altijd wel een bijbaantje verder gehad
|
Dit jaar januari, toen was ik 19.
|
16 ofzo, eerst huis-aan-huisbladen rondbrengen (wat ik heel snel gezien had) en in de zomervakantie bij een banketbakkerij in de winkel.
|
toen ik 14 was, zo'n vaag krantje rondbrengen, en op mijn 15e horeca en daar ben ik toen maar gebleven
|
Ik was 14 toen ik in de zomervakantie begon in de supermarkt. was eerst bedoeld ovor alleen de vakantie maar ben er toen blijven hangen en nu nog steeds
|
Euhm, toen ik vijftien en een beetje was; ging ik werken achter de bar in een discotheek. Ik was er destijds eigenlijk vanzelf ingerolt. ( Ik had daar een jongen leren kennen die ik steeds vaker hielp. En toen vroegen ze of ik zelf een keer achter een eigen bar wilde staan. ) Ik heb dat werk een anderhalfjaar ofzo volgehouden, daarna had ik er geen zin meer in. Wilde ook zelf uitgaan, etc. :) Ik verdiende toen denk ik rond de €50,- per avond. ( Een avond is van 23:00 tot 04:00. Plus opruimen en nog ff nadrinken; dus ik was rond een uurtje of 6:00 thuis. )
|
15-jarigen achter de bar? :eek: Maar maar... dat mag helemaal niet! :p ;)
|
Citaat:
|
12 jaar vakantiebaantje (zwart werk), toen ik 13/14 was folderwijk.
|
ik zat in de eerste dus zal wel 12 of net 13 geweest zijn.
|
Op mn 14e achter de kassa. (En nee, dat mocht inderdaad eigenlijk niet)
|
ik werk al vanaf m'n dertiende (toen folders).
|
15
|
Citaat:
En als de arbeidsinspectie langskomt dan zijn ze ook de lul, maar goed ;) |
Toen ik 13 of 14 was (ik zat in de tweede) bezorgde ik de Woongids en ik hielp mn vriendin altijd met haar folders rondbrengen. Sinds mijn krantenwijkje toen heb ik niet meer gewerkt, alleen af en toe bij mn vader. Maar ik ga morgen of overmorgen weer een sollicitatiebrief de deur uit doen. :)
|
Op m'n 14e. Toen werkte ik voor Media Expresse.
|
13 met oppassen en parttime baantjes na school en met mn 16de fulltime
|
Toen ik 15 was had ik een vakantiebaantje in de zomer bij de Konmar.
|
op mijn 13e met oppassen
op mijn 15e met V&D Daarna niks... |
Op m'n 14e, verdiende 5 gulden per uur
|
12 jaar folders, 15e vakantiewerk. Werk ik nu nog steeds maar dan full time.
|
vanaf dag 1 dat ik 15 was...
|
Op m'n 18e :o
|
op m'n 11e ben ik met 2 krantenwijken begonnen.
op m'n 13e had ik m'n eerste 'echte' baantje, maar dat was puur voor de zomervakantie. |
Ik was nét 13 jaar, werken in een supermarkt, verdiende F 4,90 per uur.
|
15 (daarvoor folder vouwen voor mijn broer telt niet, vind ik :p)
|
15
|
ik was 16 toen ik begon.
Ik had eerder wel eens folders rondgebracht maar dat heb ik maar 1 dag volgehouden(het was zoveel, met z'n drieën deden we er nog 3 uur over) |
ik was 14 en ging reclamefolders rondbrengen.
|
toen ik bijna 15 was (eerste vakantiejob)
|
Op mn 10e voor het eerst onder naam van een buurjongen kranten rondbrengen:o Maar dat was maar een maandje lang ofzo en dat hoefde ik niet alleen te doen.
En toen ik 11 (bijna 12) was kreeg ik mn eerste krantenwijk.. |
18
:) |
ik ben begonnen op mn 16e maar ben alweer gestopt
|
Op mijn dertiende had ik m'n eerste baantje. (zwart)
Mijn tweede baan had ik toen ik 16 was. |
wel erg jong allemaal :p
maar ik mocht eigenlijk niet op me 12e beginnen want me ouders zeiden toen dat school belangerijker was dan werken en dat ik niet moest gaan werken :) |
14jaar,heb toen 2 jaar op camping gewerkt en nu werk ik in een schoenenwinkel :p
|
Toen ik vijftien was heb ik wel eens een tijdje in een kas gewerkt. Dat viel onder de tuinders-CAO, ik verdiende er geloof ik zo'n zes gulden per uur mee. Daar doe ik het nu echt niet meer voor :D
|
op mn 12e media expresse op de naam van mn broer.
Daarna op mn 14e begonnen bij de bakker, waar ik nog steeds werk... |
11 of 12
ik begon met rondbrengen voor de apotheek en werken bij een boer. |
Op m'n 13e, krantjes bezorgen ( minimum leeftijd 15 jaar :D )
|
16 of 17. Weet het niet meer precies.
|
Op ongeveer m'n tiende voor het eerst folders bezorgen en soms ook nog kranten. Stond destijds op m'n moeder haar naam.
|
Kwerk nog steeds niet :D :D
|
Toen ik 10 was begon ik met een krantenwijk (stond op naam van ma :P). Rond die tijd ben ik ook begonnen met boodschappen doen voor mensen in het bejaardentehuis bij mij op de hoek. Doe ik nu nog steeds, leuk werk :) Nu doe ik er dan ook nog C1000 bij, maar da's niet echt leuk :(
|
13 volgens mij. Beetje tijdschriften rondbrengen.
|
15 Vakken vullen bij AH als vakantiewerk, maar ze konden me in het weekend ook wel gebruiken..
|
toen ik 14 was begon ik met oppassen, dat doe ik nu nog steeds.
vanaf mijn 15e folders, huis aan huis bladen, tijdelijke krantenwijkjes en die zooi. vanaf 19 eindelijk écht werk in een winkel. |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:03. |