![]() |
Denk je dat je elke minuut van de dag wel eens op de klok hebt gekeken?
Dus ook 's nachts?
|
nee
|
Citaat:
|
nee denk het niet.
's nachts niet ws |
nee
|
nee nie elke minutt ma kijk er zo nu en dan wel es op
|
Nee, iig niet 's nachts denk ik.
|
snachts niet denk ik (hoewle het zou wel kunnen)
|
Ik denk dat ik wel alle minuten heb gezien tussen 5.00 en 3.00 maar daar tussen denk ik niet...
als ik niet kan slapen ga ik naar mijn klok liggen kijken.. toen ik klein was werd ik in de winter heel erg vroeg wakker en toen deed ik dat ook al.. |
Wrong! The real answer is: WHO GIVES A DAMN!?
Dit topic scoort vrij hoog op het lijstje met meest nutteloze/onzinnige topics. |
Waarschijnlijk niet
|
Ja
|
Citaat:
En ik vind het wel interessant om te weten |
Tijd bestaat niet :o
|
omg
|
Nee, dat denk ik niet :o
Boeiend topic weer :p |
Nee, lijkt me niet. :)
|
volgens mij wel, maar wat boeit het :o
|
van ongeveer 6 uur tot 01 uur snachts heb ik dnek ik als over heel mijn leven gezein (zo bedoel je het toch he ?? ) wel al elke minuut ooit eens op de klok gekeken ja , de andere uren niet
|
wat boeit dat in gothsnaam
|
Gelukkig niet.
|
:confused: geen idee :confused:
|
Het zou best kunnen, maar ik denk van niet.
|
Ik word s'nachts zelfs wakker om te kijken hoelaat het is als ik naar school moet :o
|
Citaat:
|
denk het wel eigenlijk :)
|
dat denk ik niet, volgens mij heb ik 05:56 nog nooit gezien :)
|
Neuh, dat zal vast niet. :)
|
Denk het niet.
|
nee
|
vast wel :confused:
|
Geen idee, niet alle denk ik... wel veel... Iig een keer alle minuten tussen 4 en 7 uur 's ochtends; ik kon niet slapen, maar moest tot 7 uur blijven liggen van m'n ouders. Dus keek ik naar de klok :)
|
Tuurlijk wel, ik leef immers al 18 jaar en ben vast wel op ieder mogelijk tijdstip op 5 minuten nauwkeurig wakker geworden.
Wat betekent dat ik erna een aantal minuten heb meegepikt, na ik wakker ben geworden...Na 18 jaar zal ik zeker alle minuten al eens hebben gezien... Ik vroeg me dit eigenlijk ook ooit erg af...toen ik klein was ;) |
huh?
natuurlijk niet.. ik heb een leuk leven al zeg ik het zelf :) |
Zeg hee, nuttig topic.
In het rijtje nuttigheden: Wist je dat je éénzevende deel van je leven op een maandag slijt? |
Citaat:
|
nee
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Interessante vraag, dat heb ik me eigenlijk nog nooti afgevraagd:). Ik denk van niet.
|
mmhh, heel boeiend :rolleyes: Maar nee dus
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb 'm ook alleen maar gejat van een Garfield strip :o |
NEeeeeeeee Doet ER toch niet toe of wel als je potje zit te vrijen dan kijk je toch ook niet om de minuut naar klok :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
Probeer ik eens een sereuze vraag te stellen... |
Nee.
|
Nee, ik slaap ´s nachts meestal gewoon en anders kijk ik niet elke minuut op de klok.
|
Nee, volgens mij gebeurt het zo snel ook nog niet
*slaap 's nachts liever* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:40. |