![]() |
Hoeveel rookt u?
Hoeveel rook je op een dag ?
Ik zon 5 sigaretten per dag. (lekker opschep topic :D ) |
interessant...
|
10 sigaretten ongeveer.
Vind het best boeiend... Nee echt. |
Een pakje sigaretten.
Met vriendelijke groeten, Henk Mul. |
12 tot 15 sigaretten soms meer soms minder
|
uhmmm ik denkkkk zo'n 8 sigaretten per dag ofzo....
barclay trouwes.. |
20 a 25 sigaretten op een daghttp://www.smilies.nl/devil/sasmokin.gif
|
Citaat:
|
Sigaretten... nauwelijks. Shag; 1 pakje in 2 dagen.
|
met een pakje sjek doe ik 2 a 3 dagen.
als ik peuken heb rook ik er minimaal 20 op een dag. Vroeger was het wel erg,toen rookte ik er 40 op een dag ofzo of meer. :eek: :( |
genoeg
|
0
|
verschilt heel erg :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
genoeg om mijn nicotine op peil te houden
|
soms 2 weken, 1 maand, 2 maanden niet, soms 1 per dag, soms 10 op een avond. Ligt eraan, ik heb het niet nodig, ik rook als ik er zin in heb omdat ik er zin in heb en dat is sporadisch en door de week bijna nooit. Opvallend is dat ik of rook als ik uitga of als ik alcohol drink.
|
sterk dat je zo sporadisch kunt roken. dat zullen er niet veel je nadoen.
|
lig er aan, waaraan? gewoon, aan ER!
|
Ik durf dan ook wel es te zeggen dat ik niet verslaafd ben en dat ik kan stoppen wanneer ik wil, maar dat gelooft niemand. Dat ik gewoon geen zin heb om te stoppen omdat het voor mij niet te duur is of mijn gezondheid danig in gevaar brengt en dus af en toe wil roken als ik dat lekker vind, snappen ze niet.
Tijden waarin ik 1 pakje in een week rook, vind ik zelf enorm veel. Shag rook ik graag, maar ik doe er zolang mee dat mijn shag uiteindelijk is verdroogd... Maar nu ga ik uiteindelijk toch maar sigaretten schieten, ik vind t nu toch wel een beetje te worden. En verder rook ik mijn lange sigaretten, doe je langer mee. Er zijn zelf periodes waarin ik een sigaret zelfs niet lekker vind. |
Citaat:
|
Citaat:
|
te veel
|
sommige dagen niks, soms een pakje op een avond (incl. uitdelen)
|
1 pakje per dag ongeveer.
|
Ik rook geen cigaretten of sjek, alleen joints. en daar van rook ik er gemiddeld zon 12 per week ofzo?
|
Niets.
|
Citaat:
Me tooooo een pakje te veel en te duur!! :mad: |
Citaat:
Ik was na een paddotrip gestopt met roken, ik zag toen in hoe zwaar nutteloos het was, duur, heeft geen echt effect, en je voelt je alleen maar kut als het een keer niet heb, ik had toen me nog zowat volle pak sjek weg gegeven (het heeft namelijk geen zin om te zeggen na dit pakje sjek stop ik, want op die manier blijf je uitstellen) en sinsdien nooit meer een cigaret of sjekkie gerookt. |
rook nu meer, omdak nie meer blow enzo :eek: Mja, vraag maar aan een andere forumbezoeker ;) ;)
|
yeah ik rook niet meer
|
1 a 2 sjekkies en als k bier drink hou ik het niet meer bij maar dan is het veel
|
Citaat:
Nu ik eraan denk, ik heb de afgelopen 7 weken 1 keer een sigaartje gerookt... wat netjes toch |
Anderhalf tot 2 pakjes, komt ook dat ik maar 4 uurtjes slaap ofzo de rest wakker ben...dan tel je 2 uurtjes school ervan af... :rolleyes:
|
Citaat:
|
verschilt per dag, week, maand meestal door de week 5 ofmeer shagies per dag en in het weekend kan ik het echt neit bij houden haha
|
eigenlijk rook ik alleen op school, als een joint geen optie is
dat zijn er dan 3-5 per dag, maar ik heb zoveel vrij dat t allemaal wel meevalt (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
chill
|
een pakje per week denkik.
|
ongeveer 12 peuken en een halve gram wiet op een dag. maar ik ga minderen!!! jaja.....
|
Citaat:
*Mutant, schiet sneller dan der schaduw* Bang bang, sigaretje erbij.... |
in t weekend best veel maar doordeweeks maar een paar per dag
|
:D
Gewoon zo'n huls-vul-apparaat. Je propt shag erin, houdt een huls aan het uiteinde, haalt ding heen-en-weer en voila een filtersigaretje :D. Maar iedereen die ik ken noemt dat sigaretten schieten... geen idee waarom eiglijk... Ik ken die uitdrukking ook al jaren. |
ik heb ook zo'n machientje en wij noemen dat ook sigaretten schieten. maar heb je dat ook niet dat er op het uiteinde van je sigaret nooit tabak zit?
|
zie je zie je het lag niet aan mij :D
Ehm... ja, maar ik stop de tabak er vrij strak in en dan valt dat best mee. Zo'n 2 a 3 mm nix, meer niet (ook nadat ik ze 5 minuten op tafel heb getikt). En doordat ze zo strak zijn, roken ze ok nog langer ook :D. |
Het was toch gewoon een inkoppertje, daar moesten opmerkingen over komen, zoveel geweld hier :D
Ik rook af en toe als ik uitga voor de gezelligheid, met andere mensen roken, ik vind het ook zo stom als mensen tegen me zeggen dat ik rook om stoer te doen.... Je kan toch ook gewoon geen "full-time" roker zijn? ik kan er makkelijk van afblijven maar soms neem ik er 1 omdat het lekker is en omdat iemand het aanbied, en dat een goed begin van een gesprek kan zijn hetzelfde als dat je het aan iemand vraagt... |
Citaat:
|
Zo'n 11 sigaretten
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:41. |