![]() |
Je bent in de bios...
wat eet jij dan tijdens de film ? :o ik neem meestal een bak zoute popcorn en een beker cola of cassis :)
|
Chips ofzo. Hou niet zo van popcorn :o
En een beker cola o.i.d.. Vind 't altijd een beetje een zielig gezicht als mensen daar met bier zitten ofzo... |
Zoete popcorn, lolly's en drinken.
|
pringles/m&m's , en vrijdag hadden we 2 smirnoff en 4 safari luna meegesmokkeld+flessenopener, was errug lekker
|
colaatje, soms een beetje chips of popcorn
|
Flesje spa en soms nog popcorn.
|
Eten: Bak zoute popcorn, en soms m&m's peanut.
Drinken: Colaatje, of bier. |
Bij ons ligt er voor je een soort telefoon en via dat ding kan je eten en drinken bestellen :)
meestal kleine bak zoute popcorn (= nog groot hoor) en een grote cola of een biertje. en dan soms halverwege de film nog wat drinken of een zak m&m's |
Citaat:
|
cola light... en soms popcorn, dan wel zoete
|
Citaat:
|
:o Zelfmeegenomen caramel popcorn :P
|
Meestal niks, 'k vind het er achterlijk duur (soms neem ik zelf wat mee). Heel soms neem ik zoute popcorn.
|
Citaat:
|
Ik ga zelden naar de bioscoop.
Als ik naar de kleine ga,niets,tenzij zelf meegenomen. Naar de grote,een grote pak popcorn en cola. :o |
Meestal neem ik popcorn. (Ben ik echt verslaafd aan). Maar chips zijn ook lekker. Gelukkig hebben ze tegenwoordig van die Pringles in doosjes, die kraken niet zo als je ze open maken.
|
iets te drinken en popcorn :)
|
Een film pak je samen met m&m's :D
Ik eet eigelijk nooit wat maar als ik wat eet in de bios is het popcorn of chips Jams |
Tja, een bak met popcorn en een beker cola meestal.. :)
|
ik neem altijd een bak zoute popcorn en m'n vriend een beker cola, en die delen we dan :)
|
Zoete popcorn en wat drinken
|
M&M's
|
Niets
|
iig iets te drinken (Fanta) en meestal iets van een zakje chips/M&M's
|
Citaat:
|
'Je bent in de bios...' en ik erger me aan etende (en vooral krakende) mensen om me heen :mad:
|
Cola (liefst de aller grootste beker :D) Light en 2 doosjes Choco Crosties. Mjam mjam... :P
|
Citaat:
|
Zoete popcorn en cola of niets
|
Ik neme ook altijd zelf wat te drinken mee en iets lekkers (koekjes of chips ofzo) want ik vind het echt veel te duur :o
|
een kleine bak zoute popcorn en sinas of seven up. Vaak neem ik van thuis nog een flesje water mee (heb ik altijd mee dus ook mee naar de bios) zodat ik aan een keer drinken halen meer dan genoeg heb.
|
Iets te drinken of zoute popcorn
|
Eigenlijk standaard M&M's. :o En drinken meestal niet, of ik moet heel langzaam drinken want Rotterdam Schouwburgplein heeft geen pauze. :| :D
|
niks.
|
zoete popcorn of M&M's
en een flesje Spa of een cola'tje |
Niks, met dergelijke Joodse prijzen.
|
Milkshake, m&m´s.
|
kleine beker cola light
middel zoute/zoete popcorn |
Citaat:
|
cola en choco crosties
|
ik meestal alleen wat te drinken. Eten vind (zoals chips stoor je andere mensen mee)
erger me dan ook vaak aan mensen die chips zitten te eten. |
Citaat:
soms eet ik er nacho's chees, omdat die daar echt zoo lekker zijn :p |
Ik neem gewoon zelf wa lekkers mee!! Mun vriendje!!! ;) Kisssss Punika :rolleyes: :D :rolleyes:
|
Citaat:
erger is nog als je in die kleine **** zaal 4 zit van Lumiere, daar waar de wc gewoon onder het scherm is :s (je hebt er wel pauze maar wel erg druk altijd als je iets wilt bestellen) |
meestal zoute popcorn en in antwerpen voortaan van die warme doritos jum jum
|
Meestal niks, heel soms eet ik M&M's.
|
Van die kleine zakjes gedroogde en pikante maïs, van de Jamin. (y)
M&M's, popcorn. Hoewel, bij het filmhuis verkopen ze geen popcorn. :confused: |
Ik koop meestal een ijsje of we delen een zak chips met een paar mensen. Drinken is er nog achterlijker duurder dan het eten dus ik neem zelf meestal ook een flesje water mee.
|
Zoet en zout gemixt :P (yummie) en dan een beker fanta erbij (Y)
|
wij doen altijd inkopen in de supermarkt
een sixpack en een paar zakken pelpinda's(niet alleen om te eten ) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:57. |