![]() |
leuke multiplayer demo's?
weet iemand een paar leuke multiplayer DEMO'S?
maakt niet uit welk genre....als het maar een beetje leuk is :P |
Enemy territory! multiplayer only schijnt erg goed te zijn!
|
Urm die nieuwe Battlefield?
|
enemy territory vind ik niet echt leuk...
en die nieuwe battlefield vink demo van gewoon 1942 leuker, die speel k dus al best vaak :P |
meer ET spele wordt vanzelf geweldig serieus en voordeel wanr het is een heel spel en download aders wat mod's en nieuewe level maakt het ook leuker maar ja als je eht neit leuk vindt nik aan te doen maar zou het tog proberen hoi mazzel
|
klas net in intertoys blaadje dat ze dus battlefield + road to rome samen gan verkopen voor 50€
gaak mischien dan wel even kopen.... en dat et gaak strax nog wel een keer doen :P |
nu nog battlefield kopen ?? road to rome viel tegen en je kan het beste wachten op half life 2 die volgens mij 30 september uitkomkt
|
kheb die battlefield secret weapons of wII ook al wel cool
|
Citaat:
|
Beide demo's van battlefield zijn cool. Alleen is de eerste demo leuker, omdat de map leuker is, maar bij die tweede kun je bots instellen
|
MOH:AA Breakthrough
Call of Duty :) btw, waarom kopen? |
----> Return To Castle Wolvenstein Enemy Territoy <----
Is zo vet spel, gratis, leuk over internet, maarjah niet voor zo'n newbie als jij :p Ik speel alleen maar RTCW ET over internet :D |
Citaat:
btw. ik zelf vind de mp demo van ravenshield erg leuk. |
Citaat:
ik wacht wel op de echte spellen :P, dus Call of duty, en total ik battlefield heb enzow, ja :) jammer dat worms 3d niet online via internet is |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:28. |