Francesco |
10-09-2003 12:45 |
Citaat:
ellen1986 schreef op 07-09-2003 @ 16:11:
ja best wel maf...met een jongen (of meisje):D lijkt me best wel eng, zo intiem bij je ja intiemste plekje...
|
Tuurlijk is het eng. Vooral als je onzeker bent over je 'intiemste plekje'. Wat vindt de ander van mijn penis/vagina... dat soort vragen. Daar kun je gerust overheen stappen, want wedden dat de ander jouw intiemste plekje supermooi, superspannend en superlekker vindt?
Citaat:
en wat als je niet komt enzo, zeg je dan gewoon en hoe moet je je gedragen...
|
Dan kom je niet... Het is voor jongens een beetje moeilijk om er over te liegen (nee schat, ik ben echt niet klaargekomen hoor, hoe kom je daar nu bij).
Ik heb wel meerdere keren meegemaakt dat het niet lukte, hoezeer mijn partner daar haar best ook voor deed, hoe geil ik ook was. Soms lukt het niet, soms gaat het minder goed, maar meestal is het fantastisch. Het voelt zo lekker als een ander aan je intieme plekjes zit! Om te zorgen dat het zo lekker mogelijk is en je (uiteindelijk) wel komt geef je elkaar aanwijzingen.
Citaat:
nou ja dat zal allemaal wel komen doordat ik nog niks gedaan heb...
|
Heeft een jongen ook nog nooit bij je (door je kleding heen of onder je kleding) je vagina gevoeld/gestreeld? Heb je een klein beetje idee van hoe het voelt als een ander je intiem aanraakt... Je laten vingeren is dan nog maar een kleine stap.
Citaat:
maar geen sex met mezelf lijkt me echt saai...nou ja saai, als je het niet doet en niet weet mis je niks, maar ik weet het en kan het echt niet missen...maar soms vraag ik me wel af na die tijd van dit is het doe ik het daar nou voor, das ooral bij vingeren...
|
Verslaafd heet dat ;) Ik kan het ook niet missen... En ik wil het niet missen ook :D
|