![]() |
Tom Green
Zal de Tom Green Show ooit nog terug komen ? :(
|
Ik HOOP het wel.
Persoonlijk vind ik hem de grappigste man ter wereld. http://www.jackmcdermott.net/jim/faces/tom_green.jpg |
vind er geen hol aan! wat een kneus is die vent!
|
Citaat:
|
Ik heb eens Freddy Got Fingered gezien, en die film was écht be-la-che-lijk! Het sloeg helemaal nergens op! (n) Ik houd wel van humor ŕ la Scary Movie, maar deze film ging me te ver. Helemaal geen hol aan. (n)
Tom Green is inderdaad een kneus (en lelijk ook nog), en komt op mij niet al te intelligent over. (n) Ripper |
Citaat:
....meteen hele vdeotheek stil :o :o Ontopic ; mwah, gaat wel "my bum is on the swedish" :D |
Citaat:
|
Tom Green ownz y00 all! ;)
|
De Tom Green show was vaak grappig, lekker belachelijke en gekke koppen trekken, maar nu lijkt hij niet veel anders te kunnen. Zijn gekke-bekkenhumor verveelt snel.
|
Tom Green is erg leuk vind ik. Freddy got fingered is zo dom dat het gewoon leuk is, tom green show zelf helaas weinig gezien, maar wat ik heb gezien vond ik leuk.
|
Ik mag hopen van niet. Wat een kwal.
|
freddy got fingered is geweldig droog (y) meesterlijk
|
Freddy got fingered...whahah geweldig :D in dat ziekenhuis...als hij die vrouw helpt met bevallen en als die baby niet gaat huilen dat ie die aan die navelstreng keihard als een lasso gaat draaien....iedereen onder het bloed...wahaaaaa ik ga NU naar de videotheek :P
|
Tom is soo ghetto..
Mad props voor zijn old skool skatestijl.. |
'The New Tom Green Show' is al aan de gang.
Maar helaas voor de fans heeft Tom Green de shock comedy volledig achter zich gelaten, en hij is nu een 100% beleefde, David Letterman achtige talkshow host. Uit een Canadese krant. |
Ik begrijp niet wat mensen leuk vinden aan zijn 'humor', het is ongeëvenaard kinderachtig.
|
Citaat:
|
Hm ja, dat was altijd cool. :cool:
|
Citaat:
Ripper |
Citaat:
|
Citaat:
|
freddy got fingered is echt zo'n film die je maar 1 keer hoeft te zien en daarna gewoon de container in kunt gooien (n)
ps; die ene scene dat hij zn pak achterstevoren had aangetrokken vond ik wel lache ;) :p |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:01. |