![]() |
Vergis ik me nu, of... (Charmed)
Vergis ik me nu, of heeft Net5 een aflevering overgeslagen?!? Vorige week waren Prue en Piper aan het einde dood en was Phoebe opgenomen in het kwaad. Deze week was Prue echt dood, leefde Piper weer en was er met Phoebe niks meer aan de hand. Ik snap er geen hol meer van!
|
Ik dacht dat het aan mij lag!!:D
Kan iemand t uitleggen? :confused: |
Ik dacht ook al dat ik gek werd.. :confused:
En Prue was toch niet dood vorige keer? Alleen Piper en ze zou weer gaan leven als Phoebe zich zou aansluiten bij het kwaad.. of vergis ik me nou?? |
Vorige keer eindigde het met Prue en Piper dood door een verrassingsaanval van die Shax.. terwijl Cole ze zou waarschuwen
En Phoebe en Cole zouden vermoord worden door the Source en co. IK heb ut vandaag vergeten te kijken :(:(.. maar er kloprt dus iets niet? |
Waarom kan ik me nou niet herinneren dat Prue ook dood was?? Ik dacht echt dat alleen Piper dood was.. mn zusje dacht dat ook trouwens..
|
ja, jammer genoeg wist ik et allemaal al, maar ik dacht ook zo van, slaan we hier niet wat over?
|
ik had het begin gemist en ik dacht al: wat is er veel gebeurd in die korte tijd :D
|
wel lief dat rose mcgowen nu meedoet :)
maar idd. ik dacht ook al dat ik wat miste... |
Citaat:
Maar ik kan me ook alleen maar herinneren dat vorige week alleen Piper doodwas? Ofnee, ik heb het einde natuurlijk niet gezien.. Cole zou ze waarschuwen, want dat had-ie aan Phoebe beloofd, en dat heeft hij niet gedaan? Maar hoe kan het dan dat Piper deze keer niet dood is, want die werd toch geraakt, en Prue wel? :confused: |
Wat er vorige week op het eind gebeurde:
De tijd is inmiddels teruggedraaid en de zusjes zijn weer -met de arts- in het huis. Shax komt binnen en (hoe moet ik dat nu zeggen) schiet Prue en Piper neer. Dit lukte omdat Phoebe -die de eerste poging verhinderde- er nu niet is. Shax neemt de arts mee en Prue en piper blijven dood achter. Phoebe is opgenomen in het kwaad. *heeft mailtje gestuurd naar Net5* |
Citaat:
|
"Shax neemt die arts mee"
Lijkt me wel aannemelijk dat die arts dan ook dood is ;) |
ik dacht nog: even vragen op het forum:D ik snapte er al nix van!!
maar hoe zit het nou dan, niemand weet het??? en DutchECK, dan klopt het toch nog niet, want piper is niet dood! wel errug dat ze weg is:/ vond d'r wel koel...maar ja nu komt dat verdwenen zusje opeens tevoorschijn:) |
ze hebben het wel uitgelegd zo door de aflevering heen, wel allemaal heel erg vaag, maar goed....maar als ik het goed heb is dit er ongeveer gebeurd (ongeveer he?)
piper zei toch tegen Leo waarom hij prue nie heeft gered ipv haar?...naja hij kwam dus maar kon maar 1 van de 2 redden (piper dus) en prue was uiteindelijk dus dood toen piper gered was.....en tja leo kan geen doden opwekken. en dat Phoebe terug is........dat zei Cole ook al --> hij moest oppassen voor die premie jagers omdat hij hun verraden had, (hij heeft Phoebe dus wel geholpen) naja khoop dat het zo wat duidelijker is en zo nie.....vraag het maar, maybe weet ik het wel |
Citaat:
|
Citaat:
Dan nog snap ik iets niet: in eerdere afleveringen kon Leo met elke hand iemand redden. Prue en Piper lagen dicht bij elkaar, dus waarom redde hij alleen Piper? (het antwoord is natuurlijk: omdat Prue bonje had met de crew :p) En Miss Quasi: de uitkomst is hetzelfde :D |
Mmm... Volgens de episode guide van Charmed is geen aflevering overgeslagen. Dan is het wel een vreemde overgang...
|
hmm nee ik snapte er ook al nix van, en een vriend van me die het ook altijd kijkt ook al niet.
Dit is wat ik ervan gemaakt had. 10/4/2002
17/4/2002
HOEZO VAAG? Enigste verklaring die wij konden verzinnen:
Ook van mijn kant gaat een email naar Net5, een kleine verklaring is op z'n plaats, je mag toch aannemen dat ze er wel wát van weten.. toch? Enne, Paige is lekkerder als Prue, das zeker maar Alyssa Milano is nog steeds the best!!!! |
denk dat er niet genoeg tijd was om prue en piper te redden en dan kiest leo natuurlijk voor piper.
|
ze hebben echt een aflevering overgeslagen, het was ook al bij de ergenissen op teletext.
|
|
Citaat:
|
ben benieuwd wat net 5 gaat zeggen, hou ons op de hoogte:)
|
Ik heb een mail van 3 meter geschreven :D en daarin staat ook dat verhaal dat ik hier eerder postte (ehm was de verlede toid hiervan?). Ik zet hun antwoord hier neer zodra ik hem krijg. Zal morgen wel zijn.
---- |
nou sorry ik vond het ronduit belachelijk! wat is die serie in 2 afleveringen naar een dieptepunt gezakt zeg, ik kan veel verdragen maar INEENS een dode zus, en dan INEENS een zus die bij de geboorte is afgestaan.
WAT EEN HOOP ONZIN. En al die depressie, ik kan me nog tijden herinneren dat het leuk en gezellig was om charmed te kijken, dat je er lekker voor ging zitten, nu is het ineens drama's drama's drama's. Ik kijk dit ook maar voor de lol hoor! kunnen ze het TEN MINSTE leuk maken! :o |
Citaat:
|
Phoebe is volgens mij weer terug omdat Cole zich niet aan de belofte heeft gehouden (onderdeel van de deal was dat Cole de andere zusters zou waarschuwen, toch?). Omdat Cole dat niet deed, gaf Phoebe de source de bons denk ik ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
t schijnt dat degene die prue speelt niet meer wou en op deze manier abrupt uit de serie is geschreven... (bron: nos-teletekstpagina 316)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
toen ging alyssa naar regisseur/producten/oid ik eruit of shannen eruit aangezien alyssa veel populairder is onder het publiek (:D:D) werd shannen eruit gekickt ;) |
zo zat het ja.
(*wacht nog steeds op mailtje...*) |
Citaat:
|
Citaat:
|
kGeloof er nix van dat ze er uit is gegooid, zal wel een grote dikke vette roddel zijn, maargoed.. :)
Volgens mij klopt het zo wel, maar kvind t echt ontzettend lullig dat Shannen echt helemaal gelijk nooit meer te zien is. Zelfs het hele liedje is al gelijk veranderd! En die Paige is stom :mad: :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tja, het zou ook zo stom staan om Prue erin te laten :p *vindt de oude clip beter* |
hey YO! paige heb nog niets laten zien ofzo van haar acteer talent , of hoe ze écht is in de serie. Dus ff geduld he...
Enne, Paige en Prue zijn beiden niet echt SUUUper lekker, maar als ik MOEST kieze dan zou ik echwel voor Paige gaan. Mjaa. Die keuze krijg ik toch nie :-þ en dan heb ik trouwens liever Phoebe. |
Voor mij blijft eender wie er is zolang charmed maar blijft bestaan. maandag begint bij ons pas when hell brakes lose whieeeeeeeeeee ben heel benieuwd is misschien ook omda ik ne freeky charmed fan ben :D
|
Citaat:
en dat leo zijn haar anders gaat doen:D :eek: |
ik denk dat t zo zit:
in de vorige aflevering had leo zowel prue als piper genezen,w aarna ze meteen achter shax aan gingen. hierdoor werden zij gefilmd, en aan het eind ging piper dood. Dit werd veranderd door phoebe, maar ze zei tegen cole en leo dat ze er voor moesten zorgen dat als de tijd terug ging, het niet hetzelfde moest gaan. dus toen de tijd terug ging, redde leo maar 1 van hen, zodat ze niet achter shax aan zouden gaan. logisch dat hij voor piper koos. maar hoe phoebe nou terug is gekomen..:confused: volgens mij hebben ze idd een aflv overgeslagen.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(BTW, pagina 316 is de Ergernissenpagina) |
Is het niet zo dat Leo mensen niet weer levend kan maken? Misschien wás Prue al dood, maar Piper niet... dan kón hij Prue dus niet meer redden.
Maar ja, de overgang in de afleveringen is erg vreemd... maar het klopt wel hoor. |
mmm nu men het zegt.... er was me wel wat opgevallen dat er iets was, maar let er nooit zo op...
vind t wel stom dat ze die paige erbij doen... zo >pling< halfzusje.... beetje makkelijk hoor |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:56. |