![]() |
[Nieuws] KaZaA komt met P2P telefonie
Citaat:
De site is hier te vinden. |
"Gratis en advertentieloos". Jaja.
En dan nog vertrouw ik het voor geen meter :p |
Citaat:
Ik zit trouwens klaar om de boel te testen :p. |
Citaat:
het gaat mij erom dat de eerste stap hiertoe is genomen.. Er zullen velen volgen waaronder vast wel een aantal gratis en eventueel open source.. |
AdAware heeft geen SpyWare gevonden, waar zit het addertje?
|
Citaat:
|
Citaat:
in latere versies komt het nog.. hetzelfde verhaal als bij kazaa En AdAware zoekt niet echt naar spyware, dat zoekt alleen programma's waarvan bekend is dat er spyware in zit, maar kan zelf niet zoeken of het programma meer doet dan wat je wilt.. |
lol, callto:// is niet echt een html tag :\
|
Geluidskwaliteit is perfect.
|
Citaat:
irc:// etc werkt ook :) Maar ik ben de zooi nu met Martin ana het testen, en het werkt echt zeaar goed. Kwaliteit is goed, je hoort ook precxies wat van elkaars geluidskaart komt.. Ik heb helaas geen mic :/ |
Bel je nou daadwerkelijk naar een nummer, of gaat het gewoon over de UTP kabel?
En dit kan ook al met MSN, maar dan zelfs met beeld erbij... Wat is nou het nieuwe? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik gebruik BNC hoor ;) :p |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Username: Nielsje. |
Hmm, dus het werkt echt? Wel leuk dan :)
|
Hee dit roelt :D
Ik hoor McLaren ze p0rn & MP3's. Qualiteit is zeer goed idd. :D |
Citaat:
|
|
leuk, maar hoe voeg ik iemand toe?
ik ben trouwens 'sjoerd_obiwan' |
Citaat:
Tools>>Find a Friend>>en er voor zorgen dat "Advanced" open staat (anders zoek je op voornaam ipv nickname) |
WTF IS DAT NOU WEER
ik heb die rommel gelijk eraf geflikkerd nadat mn pc vandaag een dubbele 'error' gaf, hij vond namelijk opeens een spyware shit in een P2P ding (aangezien ik die rommel gister geinstalleerd heb, vermoed ik dat ie daar van komt) en ik kreeg nog een virusmelding ook |
Citaat:
|
jah, dat was ik,
was dat ding ff aant teste. maar ik kwam tot de conclusie dat ik geen microfoon had :D:D |
lol :P
Ik krijg ook wel foon van onbekende mensen, maar die negeer ik gewoon :P ga een beetje met vage mensen uit amerika praten. De optie laat ik gewoon zo, want als ik dronken ben met wat vrienden erbij kan et wel errrrug "leuk" zijn :D |
Citaat:
|
Voeg me maar toe:kydnav
:p |
dit is lache, ik ga het ook eens gebruiken :D
|
|
Citaat:
|
Ben benieuwd of dit gratis blijft. Ik weet nog niet met wie ik wil bellen, maar heb het wel geïnstalleerd. Ziet er best ok uit, ben alleen wel benieuwd of het ook in Wine werkt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:21. |