![]() |
Hebben jullie ook wel eens last van kleine groen/oranje mannetjes?
Je weet wel, van die mensen die in een groen/oranje pak in dienst van de gemeente werken omdat ze om de een of andere reden niets anders kunnen. :)
Af en toe wordt het best wel irritant dat ze je staan aan te gapen zo lang je in hun gezichtsveld bent, of andere strapatsen van dergelijke strekking uitvoeren. :o Of hebben jullie daar geen last van? |
ik negeer ze gewoon
|
ze kijken naar je, fluiten naar je, roepen je na, staan in de weg als je er langs wil, ze zijn niet te negeren, die kleur valt te veel op gewoon...'kben er niet zo'n fan van :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
triest hoor |
Ik was er eerst 2 tegengekomen met de vraag of ik vond dat de bomen geknipt moesten worden.. ik zei dus van ja, en ook waarom enzo
En de volgende dag kwamen er nog wat andere mannetjes de bomen wegknippen Dus nee, echt last heb ik niet van ze:) |
Citaat:
een enkele keer, als ik em ken, neem ik nog wel eens de moeite wat te zeggen :) |
Citaat:
Zeg ik dat dan? |
Citaat:
|
Ze zwaaien altijd naar mij :confused:
Ik erger me niet aan ze, ze doen niks verkeerd. |
Citaat:
|
Citaat:
Het is toch zo dat je een bepaalde afwijking moet hebben om dat werk te moeten doen? Dat dacht ik tenminste :o En dat ze irritant zijn heeft niets te maken met het feit dat ik ze wel of niet lager vind staan in virtuele rang dan ik. :) Professoren aan de universiteit kunnen net zo goed irritant doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Die mensen zijn dus meestal nog dommer dan de achterkant van de koei. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je kan veel zeggen over die gasten, maar ze doen het werk wel met plezier, tenminste diegene die ik zie zijn altijd aan het fluiten naar vrouwen/meiden, in ieder geval ze werken wel! :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee
|
En is het gezegde niet 'zo dom als het achterend van het varken zijn' ?
|
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: ik zie dr volgens mij nooit :confused: |
Citaat:
|
Nee, geen last van :p
|
't is maar even zeggen: moesten die mensen er niet zijn zou het straatbeeld er bijlange niet zo goed uitzien.
En het is trouwens niet omdat ze voor de gemeente werken dat ze niks anders kunnen. |
Neuh, met een hoop van die gasten kun je best wel lachen hoor :) Zolang ik me niet raar gedraag doen zij dat tegen mij ook niet, dus k heb geen last van ze :)
|
Vooral fijn als ze met een broek lopen die tot hun
knieën is afgezakt, en vervolgens naar je fluiten, of te dicht naast je lopen. |
my god, dit is het meest generaliserende topic op het hele forum. :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
|
zooo zeker generaliserend dit topic. Ik vind die mensen dus echt relaxed. Zijn tenminste mensen van het leven waar je lekker mee kunt grappen, zonder dat ze arrogant of wat dan ook zijn. Beter dan die strakke zakenmannetjes die altijd haast hebben en altijd een beetje op je neerkijken. Nee die groen gele mannetjes zijn (y)
|
Ik ruik patat :eek:
|
Ehmm... nee.... totaal geen last van...
Vind het eigenlijk ook wel post-onwaardig.... :) |
Nee, ik heb er geen last van.
[SIZE=0,25]Ik dacht eerst dat je het over Oempa-Loempas uit Sjakie en de Chocoladefabriek had :o [/SIZE] |
Citaat:
|
Citaat:
(y):o |
het zijn me collega's...
|
Nee, nooit last van. Ze maken zich nuttig, en ik vraag ik me bij diverse beroepsgroepen af wat hun nut eigenlijk is. Zoals bij binnenhuisarchitecten, volkomen nutteloos beroep.
|
Citaat:
|
nee
ik heb wel last van roze-geel blauw-groen paars-rood gestreepte rechtenballen ( kennelijk is die tenu nooit uit de mode * huiver*) op mijn lijf geen streepjes |
nouja, het kijken vind ik nog niet zo erg, dat is nog enigszins te negeren, maar nafluiten en roepen enzo, daar heb ik echt zo'n intense hekel aan..
|
Citaat:
|
Citaat:
Wann gehen wir zusammen in die Efteling fahren? |
Neej hoor, die groene/oranje mannetjes zijn (y).
Op de basisschool was er eentje met wie ik een keer m'n brood heb geruild... Ik had kaas en hij lustte zijn brood met hagelslag niet... Dus toen had ik lekker hagelslag en hij mijn vieze zweetkaas :P :cool: Weet je wat wel irritant is? Het rode mannetje! Dat was die gast in dat stomme superhero pakje van RTL4 :rolleyes: eikel :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
HIer zijn ze niet groen oranje, wel van die oranje veiligheids vestjes.... irritant dat gefluit :mad:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:06. |