![]() |
Heb jij zin in de winter?
Heb jij nou ook dat je, als het zomer is, af en toe van die gevoelsvlagen hebt die samengevat zouden kunnen worden als 'ik zou willen dat het winter was!'?
Ik wel, en in de winter precies het omgekeerde. :) |
Dminor is in een topic-open-stemming :D
maar het antwoord is NEE deze week kan het nog wel 20 graden worden!!! '(ey, ik heb voor de 2e keer de 1e post :D) |
Citaat:
|
ik heb wel zin in echt winter-weer.
Jammer dat eerst meestal de herfst komt, met regen enzo. En dat de winter eigenlijk meestal ook meer n herfst is... :( maar ik wil wel schaatsen en sleeën! (y) |
beetje, zie er in een trui beter uit!
|
Ik heb meer zin in de winter dan in de herfst.
Maar je bed uit moeten terwijl het in je kamer lijkt te vriezen is weer niet zo'n leuk vooruitzicht (y) |
Ik heb eigenlijk meer zin in de herfst :)
|
Nee, al heb ik meer zin in de winter dan de herfst
|
Waarom heeft iedereen hier zo'n herfstdrang? :o
(edit: behalve wissie ;)) |
Nee, eigenlijk niet.
|
Nee, ik ben een echte koukleum, dus nee, ik kijk er niet naar uit.. sneeuw vind ik wel leuk though :)
|
Neu, kheb eerlijk gezegd een beetje een hekel aan de winter... Ik zit veel liever op een terrasje, dan dat ik voor de kachel zit :cool:
|
nee, nog niet. Laat nu eerst de herfst zijn ding maar doen :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik heb zelf gewoon niet zo'n zin in dat grauwe van de herfst, maar wel in het ijskoude van de winter, inclusief sneeuw (y) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik wordt altijd zo fucking depressief van de winter.. zo vroeg donker etc.. echt bijna zelfmoord pogingen. (n)
|
Ik ben echt een wintermens. Lekker koud, guur, dikke jassen en truien dragen. Ja, van mij mag het altijd winter zijn. :) (y)
|
De herfst en winter hebben dan ook wel weer zo zijn chermes zeg maar :P
En of je nou zin of geen zin hebt het komt er toch wel. Het enige waar ik dan geen zin in heb is het weer als het regent of waait. |
Nee, ik ben nog maar net aan het verwerken dat de zomer nu écht bijna voorbij is. Het is veel te snel gegaan :(
Hét grote voordeel van de winter is, dat ik dan weer uit kan kijken naar de zomer. |
we love the winter, it brings us closer together
manic street preachers - the masses against the classes ik vind dat de zomer en de winter allebei hun charmes hebben |
Ooh, hell yeah :)
|
Ik wil dat het winter word
Lekker kaukleumen, bij de verwarming zitten.. wareme chocolademelk, dikke truien en jassen.. Lekker lang onder de warme dekens blijven liggen juh ik heb dr wel zin in:) |
nee, want de winter is kut. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb dat alleen als het van dat niksweer is. niet warm, geen zon, alleen maar regen. jak. dan heb ik wel zin in een flink pak sneeuw :)
|
ja, ik hou van kou
hé dat rijmt, haha :rolleyes: |
Ja, 's ochtends altijd lekker koud en zo. Hartstikke korte dagen, sneeuw, niksdoen en met kerst lannen. (y)
|
ja, op stage (y) lijkt me leuker dan t project van nu
|
Citaat:
|
Ik vind de winter niet leuk, veel te koud... Maar ja, alles is beter dan de zomer, want in de zomer slaap ik zeer slecht, en het grote voordeel van de winter is voor mij dat ik dan juist wel heel goed slaap... :) :cool:
Ripper |
Ik wil:
WINTER http://www.bergbahnenengadin.ch/epic...63000000_2.jpg Het Engadin (St. Moritz enzo). Stad op de voorgrond is St. Moritz. Verder Silvaplana en Sils. Nog tot februari wachten... dan ben ik weer daar. |
Nee, in de winter is het te koud of te slecht weer om te kunnen voetballen. Geef mij maar de lente of nazomer, precies de goede temperatuur en het goede weer.
|
nee totaal niet
|
Alleen als t gaat sneeuwen en vriezen.
|
Ja gruwelijk..
ik hou van de winter :) (in de winter zeg ik: ik hou van de zomer.. echt erg, ik wil altijd het omgekeerde van wat ik heb gheghe) |
Ik hou meer van de lente :o
|
Nee. Ik haat de kou (n) .
|
ja
|
nee
|
ja!
|
Ja, ik houd van het donker
|
nee niet echt
|
nee, geef mij maar zomer en 30+ graden, heerlijk is dat. Winter is donker en saai
|
Lekker op een koude winteravond achter de kachel zitten. Heeerlijk. (y)
|
Echt wel, ik wil sneeuw en ijs. Skiën :cool:
|
ja ik vind de winter leuk... sneeuw enso :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:04. |