![]() |
Macht van uitsmijters
hoe ver kan een uitsmijter gaan als er ruzie is of iemand op de uitsmijter begint uit te flippen ?
Gister was er een hardcore party in de platte zaal (Maastricht) een meisje van 15-16 werd eruit gegooid omdat ze pillen gebruikte en ze haar betrapt hadden.Hoewel 90 % op het feest strak stond moesten ze haar hebben. Nadat ze haar eruit flikkerden met 3 klerenkasten begon ze op hun uit te flippen waarom ze eruit geflikkerd werd terwijl iedereen aan het gebruiken was.Veel scheldwoorden vlogen voorbij en ze ging maar niet weg, na 3 minuten raakte ze een uitsmijteres aan en daarna vloogen 2 klerenkasten op haar af. Ze werd tegen de grond waar zandkorrels en stenen oplagen geslagen met haar gezicht.Haar handen werden zeer strak achter haar rug uitgerukt waardoor ze bijna haar rug braken. Idereen stond er :eek: zo bij te kijken.Nadat ze haar afgetuigt hebben en op haar gescholden hebben was ze helemaal K.o. De uismijters liepen weer trug naar de ingang etrwijl het meisje helemala onder het bloed zat en haar gezicht door de zandkorrels helemaal afgesleten was, mensen riepen om hulp en na 5 min kwam de Ehbo van het feest eraan. wat vinden jullie hiervan ,mag een uitsmijter zo ver gaan en vooral een man ook nog bij een meisje van 15-16 |
bleeh, ziek:S nee ik vind dat niet kunnen, misschien n goed id om wat politie mensen neer te zetten bij dat soort feesten?
|
nee, ze gaan te ver.
Uitsmijters zijn er om problemen op te lossen, niet om ze te maken. |
uitsmijter zijn zielige mannetjes met een klein pikkie
natuurlijk gaan ze te ver... |
Ze gaan vaak te ver.
|
Dit soort geweld hoor natuurlijk niet te mogen gebeuren. Zeker tegen een klein meisje.
MAAR het feit dat ze eruit gezet wordt is natuurlijk geheel terecht. Drugs gebruiken is strafbaar en als dat geconstateerd wordt moet je niet zo stom zijn om je te gaan verzetten, zeker niet tegen van die enorme uitsmijters waar toch geen discussie mee te voeren valt. Dat iedereen drugs gebruikt is geen argument. |
Ik ben blij dat ze er zijn, ookal missen ze soms wat tact.
|
Is me ook eens overkomen bij de platte, mja was meer zelf schuld toen :D...
Zorg er maar voor dat je NOOIT in het zwarte kamertje terecht komt in de pepp...dan heb je pas een probleem :eek: Ze maken gewoon misbruik van hun positie... (n) |
het zijn vaak mensen die graag zelf vechten en daar hun beroep van maken. deze mensen horen in alle situaties hun kalmte te bewaren en pas geweld te gebruiken wanneer zij zelf of anderen in gevaar verkeren.
ik ken persoonlijk een aantal uitsmijters/portiers. deze geven rustig toe dat het grootste gedeelte van de uitsmijters ook coke gebruikt voordat zij gaan werken. |
't Kan me eerlijk gezegd geen ruk schelen dat een 16-jarig meisje dat onder de drugs zit iets te hard wordt aangepakt.
Ik ben over het algemeen van mening dat je dit soort dingen niet meemaakt als je ze niet opzoekt. Al zijn er natuurlijk wel uitzonderingen, maar dit geval behoort daar imho niet bij. |
Citaat:
|
Citaat:
|
uitsmijters zijn gewoon zielige bodybuilders die de hersens hebben van een een 15 jarige.
Ik heb ook is een keer meegemaakt dat er een klein 16 jarige antiliaantje werd geweigerd, omdat zogenaamd z'n id niet goed was. Daar kon dat jongentje niet tegen, dus begon die de kneus uit te lullen waarvoor die niet binnenkwam. De kneus kon er niet tegen en gaf het ventje een rechtse midden op z'n neus, gebroken dus. Jammer voor de kneus was dit antiliaantje een neefje van een zware crimineel. Dus kwam z'n oompje even langs en sloeg de kneus in puin[2 tanden door z'n lip,gebroken rib en een mooie K.O]. |
Eigen stomme schuld. Iedereen weet dat uitsmijters niet het publiek zijn waar je mee moet fucken, en als je dat toch doet dan heb je pech.
De reden waarom ze eruit was gezet was volledig legitiem, als ze dan gaat zeiken tegen die kerels dan mag je verwachten dat er problemen komen. Stom van haar dus gewoon. Dat sommige van die kerels te ver gaan, valt niet te vermijden en persoonlijk ben ik blij dat ze er zijn, al heb je er een paar mafkezen tussen zitten. |
Aan de ene kant denk ik: uitsmijters zijn er niet voor niets. Zij krijgen een opdracht, zij voeren die uit. Worden ze daarbij gedwarsboomd, dan heb je hele verkeerde figuren aan je broek. Niet lui om ruzie mee te maken.
Maar in dit geval gingen ze misschien een tikkie te ver. Dit was duidelijk een meid die een harde hand nodig had, anders hield het nooit op, dat ze een tik krijgt is haar eigen schuld, maar om haar zo achter te laten had ook niet gehoeven. |
in deze situatie gaan ze duidelijk TE ver....
ook al ging dat meisje als eerst in de fout, als beroepskract moeten ze beter weten! Uitsmijters zijn idd geen mannetjes om ruzie mee te krijgen... vind ze zelf hoogstens irritant en macho... maar toch wel noodzakelijk :confused: |
die hersenloze gorilla's zouden beter moeten weten. lekker oneerlijk als je met 2 brokken spier tegen 1 meisje gaat liggen uitkuren. erg zielig.
ze mogen iemand eruit gooien als ze vinden dat het nodig is. blijft diegene doorzeiken, kunnen ze wel eerst waarschuwen vooerdat ze beginnen met slaan. (wat je eigenlijk sowieso al niet hoeft te doen als uitsmijters zijnde). als ze dan nog doorgaan mogen ze eventueel een duwtje geven van : ga nou eens weg. |
Weet iemand eigenlijk wat uitsmijters officieel mogen? Ik bedoel, in nederland zijn voor dat soort dingen redelijk strenge regels (bijv. daar waar in het buitenland de beveiligingsmensen van winkels soms vuurwapens mogen dragen is dit in nederland aan echt alleen aan de politie voorbehouden). Het lijkt mij niet dat een uitsmijter het recht heeft mensen k.o. te slaan???
In elk geval vind ik het niet kunnen, een meisje van 15/16 lijkt mij geen bedreiging voor drie sterke kerels. Dan hoef je haar niet te meppen. Waren deze jongens te groot om de politie er bij te halen? Tast dat hun ego aan ofzo? In elk geval hebben wij bij ons in de buurt een café-met-uitsmijter en deze belt liever de politie dan iemand in elkaar te beuken (hoewel hij dat makkelijk zou kunnen). Overigens: natuurlijk was die meid ook helemaal niet slim bezig. |
ja een groot deel vd uitsmijters zijn gewoon k*nkerlijers maar je hebt zeker uitzonderingen. die hier bij de locale discotheek werken zijn altijd heel correct en vriendelijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
eerst riepen ze een uitsmijteres maar ja dat meisje bleef maar doorzeiken en op een gegeven moment kwam z'n klerenkast haar klappe geven.Dat is wat ik oneerlijk vind ,een vrouw tegen een meisje klinkt beter als een brede beer wat een meisje van 15 slaat ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En 't kan me inderdaad weinig schelen als jij een pak slaag krijgt, omdat je pillen slikt. |
Citaat:
|
Citaat:
En ik vind, dat als je zelf pillen slikt op een plek waar dat gewoon niet toegestaan is, je de consequenties moet dragen. Ook al is dat misschien iets te hard, ik kan me daar niet druk om maken. 't Lijkt trouwens wel of je spaced zitten te typen... |
Citaat:
Zijn meer die moffen enzo die dat doen :D Ik ben blij dat ik bij die 40 en 10 procent hoor :) |
Citaat:
iedereen loopt er strak bij :eek: |
Citaat:
|
Jah maar als iedereen de sloot in springt is het niet cool..
Als iedereen de uitsmijters fooi geeft doe je dat ook niet zomaar.. Dus de reden iederen gebruikt drugs is maar onzin.. (officiël gezien is het in het nederlands ook een drogredering).. Dat in dit geval de uitsmijters te ver gingen oke.. Maar het was niet geheel onterecht.. En tsjah uitsmijters zijn vaak zelf ook niet helemaal clean, maja ze moeten ook ergens een grens trekken.. |
Citaat:
Maar het is inderdaad goed zo. |
ik mis een ander punt in deze discussie dat niet aan de orde komt: de willekeur van uitsmijters bij de mensen die ze binnenlaten. hierbij doel ik vooral op het feit dat er veel te vaak te jonge meiden worden binnengelaten, die zichzelf niet kunnen beheersen tegen het drankaanbod en vervolgens weerloos zijn tegen verkeerde kerels. dat is ook iets waar is op mag worden gelet, want ik heb het idee dat de dame in kwestie in het verhaal te jong was en geen vrienden had die op haar konden letten.
|
Citaat:
|
Als je pillen slikt en je wordt eruit gezet, moet je ook zelf de consequenties dragen en zeker niet tegen die mensen ingaan. Ze is misschien te hard aangepakt, maar ze had sowieso niet tegen hun moeten ingaan.
|
je moet gewoon niet gaan schreeuwen/discussieren met uitsmijters. Dat werkt namelijk niet. Als je dat wel doet kan je problemen verwachten. Wat die uitsmijters dat meisje aandeden kan echter niet en is niet normaal. Stomme gecultiveerde bosapen, die uitsmijters.
|
Uitsmijters/beveiligers zijn gewoon van die simpele mensen die nix te doen hebben in hun leven of gewoon dus geen toekomst hebben. T probleem bij deze mensen is dat ze denken dat ze 'God' zijn....
|
Uitsmijters zijn over het algemeen laag- of ongeschoold tuig met een minderwaardigheidscomplex en teveel spieren, daarom ga ik ze maar uit de weg of hou ze te vriend.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Had dat meisje ook die klappen gekregen als ze gewoon d'r opgefokte muil had gehouden nadat ze d'r was uitgeknikkerd? Nee. Met andere woorden; hele vette pech voor dat kind, maar ze had ook gewoon d'r grote smoel moeten houden. Kom nou niet aan met dat 't "zielig" is, ik denk dat de meesten wel een aardig beeld hebben van dat meisje.
Ook ik heb 't meegemaakt dat een gozer die ik ken een tent niet binnenkwam omdat de portiers z'n pupillen te groot vonden. Dat de oorzaak daarvan lag bij een oogoperatie ging er bij de portiers niet in, ondanks dat 't de waarheid was. Ga je dan stennis lopen schoppen? Nee. Je groet de portier en je gaat naar een andere tent. Met portiers moet je gewoon niet fokken, klaar. Als je dat wel doet, zorg dan dat je stevig in je schoenen staat, want je wordt aan gort geslagen. En het moet hèèl maf lopen wil het onterecht zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Okee, lullig als ze met een verkeerde kerel meegaan, maar goed, eigen schuld, dikke bult. |
Citaat:
Als je uitsmijter wilt worden is er eigenlijk maar één hard criterium: je moet hard kunnen rammen. Het niet hebben van een strafblad is leuk, maar in de praktijk zeker niet noodzakelijk. En kom nou niet aan met één of ander zielig lulverhaal dat jij zoveel 'goeie' uitsmijters kent. (n) |
Citaat:
Gelukkig heb je bij studentenkroegen meestal een ander soort uitsmijters, of geen uitsmijters. |
Citaat:
|
Citaat:
op het feest liep bijna iedereen strak en er werden meerdere mensen uitgezet maar die werden niet zo behandeld ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:26. |