![]() |
gedichtje (weet alleen niet of dit mag)
maar goed hij moet dus wel als humor en lol en grapje gezien worden dan dat ie schokken en ziek en nasty en ranzig (okok, ranzig toch wel een beetje) gezien word
---------------------------------------- Ik trek je vuile slipje langzaam aan en ga dan voor de spiegel staan hij zit heel lekker en ruikt zo goed doordrenkt met menstruatiebloed hij blijft goed plakken aan me reet en zachtjes pak ik mijn tepel beet ineens kom jij dan binnenlopen en vraagt aan mij met grote ogen vin je dat lekker, mijn vieze string ik dacht het al, vanaf het begin je bent gewoon een vieze vent maar wel een die mij goed verwend dus vergeef ik het je deze keer maar dit zien wil ik echt niet meer dus trek em uit en kom naar bed dan zorg ik voor menstruatiepret ---------------------------------------- hmmmmmmz, RIAGG raadplegen maar ofzo? ;) |
hm kvinnum wel geinig
geen uitmuntend dichtwerk of sprankelende metaforen maar een degelijk gedicht met n originele verhaallijn indeed you're sick and twisted :)23 |
vind het eigenlijk wel grappig, deed me een beetje aan een perverse annie denken eigenlijk ;) de schrijfstijl lijkt er in ieder geval wel op...
|
Haha, vind m wel leuk.
je leest t ook wel lekker weg. |
dankUdankU
Art, zal er eens een schrijven over kiwischillen in een bh ;) Ik heb nog meer van dit spul (ook serieuze gedichtjes enzo hoor) dus ik post er nog wel wat. |
hmz.. wil iemand mij uitleggen wat hier nou leuk aan is? ik zie het niet..
Genesis |
onderwerp vink wel koel
uitwerking zeer matig |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:25. |