![]() |
broek maken
ik wil graag mijn eigen broek maken (grote uitlopende pijpen met normale zakken aan de zijkant, normale zakken aan de achterkant, misschien leuk borduusel erop) Maar..... ik kan geen patroon tekenen. En ik zoek iemand die hem ff die broek kan tekenen zodat ik hem kan maken? Of gewoon alleen het ontwerp dat ik die kan laten zien bij een stoffenwinkel dat zij een patroon kunnen tekenen? Please?
|
je moet gewoon, bij een normale spijkerbroek, 2 driehoeken in de naden zetten, dan heb je zo'n broek, en de rest moetje met je eigen fantasie doen
|
ik vind dat wel erg veel mensen..'artistieke' mensen zoeken op dit forum om hun iets minder leuke dingen te laten opknappen.. :)
maargoed.. ik zeg nix |
er zijn tegenwoordig ook patroonbladen te koop, zoals burda, knipmode etc. daarstaan veel leuke modellen broeken in.... alles wijst zich vanzelf in zo'n blad... succes (dit typt de vriendin van buzzin)
|
idd optie 1 is koop een patroonblad en zoek een broek die je leuk vind en ga aan de slag, je kunt eventueel het bestaande patroon bijstellen als je bijv de pijpen wijder wilt oid.
optie 2 is een patroon maken nav een broek die je al hebt, zoiets heeft mijn moeder gedaan. wel veel werk, maar lukt wel :) je zult iig een béétje moeite moeten doen, denk niet dat er iemand zin heeft om voor jou een broek te tekenen, je hebt zelf toch ook handen ;) (die zul je iig hard nodig hebben bij t maken van een broek) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:18. |