![]() |
The Thrills in de Melkweg!!!!
Deze geweldige band speelt op woensdag 24 September in de grote zaal van de Melkweg.
Het begint om 21:00. Prijs is: 12 Euro + membership voorverkoop begint op 9 september Mja weer doordeweeks. Had graag gewild maar helaas. Hopelijk spelen ze nog op meer plaatsen. |
jeetje echt al het leuke komt in een keer,
geld heb ik niet, school moet ook. verdorie. ik haat big sur maar vind het stiekem heel leuk ik kan niet ik wil wel. |
jeetje. duur.
|
Leuk, alleen ze komen vast alleen in A'dam.
|
Te hip voor mij.
|
Citaat:
|
Te ver.
|
ow ow ik had me dit jaar voorgenomen minder shows te doen maar dit klinkt wel weer erg diek, enja Melkweg is fijne zaal.
Dus ja perhaps i'll go. Deze week nog Maandag: tindersticks woensdag: 27 donderdag: The Mars Volta.. |
Citaat:
|
misschien ga ik wel als ik er gratis in kan komen.. even een vriendin lief aankijken die een hippe in-melkweg-werkende oom heeft. kleine kans dat t lukt maar ja
|
ik vind the thrills niet zo. ik ga niet.
|
Vrijdag 21 November in de Tivoli
|
meh dat wordt weer niks, november is al zo volll
|
Leuk voor een keer, maar een beetje een hype-band (zie pers-overgoten optreden op Metropolis 2003)
|
Citaat:
|
|
Citaat:
En nee, ik ga ook niet naar The Thrills, da's veelste hip voor mij :evil: |
zo hip zijn ze toch niet?
vind het allemaal wel meevallen |
Wauw! weer een kutband vult de melkweg!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hmmm vind the thrills toch erg goed in elkaar zitten. Misschien is het te soft voor veel mensen en bij het zien van THE voor de naam haken ze al af :)
|
ken het niet echt. maar ik ga wel mee naar tivoli.
binnenkort dus even goed luisteren, als ik er zin in heb :p of ik laat me verrassen bij het concert. |
Citaat:
(ik luister ook oude bands, maar sta ook open voor nieuwe dingen) jij zegt nu dat de beatles leuker zijn. duh! maar ja, je moet the thrills en beatles en monkees niet vergelijken. hele andere tijden, hele andere muziek. |
Citaat:
|
Citaat:
maar ja, ieder zijn manier van communiceren he :rolleyes: |
Tis geen anti Gary Craptalk topic en iemand dom noemen omdat ie iets wel leuk vind doen we hier ook niet. @Iemow-willem, je mag nog best wel zeggen dat je een band kut vind als je maar niet alleeeeen dat zegt, als je maar uitlegt waarom je dat vind..
|
Citaat:
Maar The Thrills zijn echt gewoon super-boring, en ik vind het echt niks. Maarja dat schijnt mijn mening te zijn. Verder snap ik ook niet hoe mensen dat leuk vinden, maarja ik ben ook maar een botte hork. Ik communiceer graag op een primitieve manier. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:24. |