![]() |
Wie zijn nu eigenlijk de vaste groep DK-forummers?
Welke mensen zijn hier altijd te vinden en zie je altijd posten? :)
|
Eh, ik.
|
dat vraag ik me ook soms af...
|
Tip: kijk gewoon eens wat topics door, dat kom je vanzelf een aantal namen vaker tegen.
Ehm, ik geloof niet dat ik een vaste kantine-poster ben, ik lees wel, maar reageer alleen wanneer ik dat nuttig vind of wanneer ik niets beters te doen heb. |
Citaat:
|
Is is is.
|
Citaat:
oei dat klinkt alsof het écht heel erg lang geleden is.. valt ook wel weer mee.. Nee hoor ik reageer vaker op school&studie, werk&geld, l&r, seks en op het zomervakantieforum... Maar ik lees wel altijd de kantine, de topics zijn gewoon meestal van dusdanig droevig niveau dat ik niet de behoefte heb om te posten :D (oeh wat een zin :)) |
Citaat:
vooral het seks forum is erg belangrijk he :D ;) |
ik reageer hier alleen als ik me verveel en er niets nieuws is in andere fora
en als er topics zijn waarop gewoon MOET worden gereageerd |
Citaat:
|
Boeiend
|
Citaat:
nee hoor, grapje |
Citaat:
|
Citaat:
Al kan ik de vragen als 'hoe moet ik pijpen' en 'hoe moet ik vingeren' na al die tijd echt niet meer zien.. Doet me eraan denken, hoe lang zit ik hier eigenlijk al? :confused: Damn al meer dan 3 jaar... :eek: |
Wat maakt dat nu weer uit? Boeiend.
|
Citaat:
:) |
Citaat:
Zo goed? :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(sorry hoor... verveel me ook maar..) |
Citaat:
|
*zwaait*
Laatste jaar ofzo kom ik hier niet zoveel meer, vroeger véél vaker... Secreet, Bikinie-meisje, Zaagmanz, Morgan C. Hoax, fruitmand (fruitvlieg), Unexplained... |
wenie
|
ik forum best vaak en als ik forum kom ik altijd op DK maar of ik nou echt bij 'de groep' hoor weet ik niet
|
Citaat:
*oops* Jij bent Wawl! :o Durf je jezelf niet te noemen? ;) :D |
Vroeger kon ik dat zeggen omdat ik er toen zelf deel van uitmaakte, maar DK is stom geworden met véél te veel suffe topics =)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:) |
er bestaat geen groep :)
|
Citaat:
|
Ik hoor er iig niet bij.
|
Citaat:
Zelf hoor ik bij de 'vaste ploeg' van A&N, samen met mensen als Che Guevara, nare man, Martian, Joostje, Gatara, BARON, etc. |
Citaat:
ik sta dr niet bij.... :( |
Citaat:
:o |
Citaat:
Nou ja ik denk dat ik wel een redelijk vaste bezoeker ben.. :D |
Citaat:
had je maar niet moeten zeggen dat je mensenschuw bent ;) :D |
Eigenlijk zijn het allemaal onzinners die serieus proberen te zijn :p
|
Citaat:
|
*steekt maar zn hand op* :o:)
|
Citaat:
|
Henk Vos :)
|
Citaat:
om een vaste forummer te zijn, moet je veel langer lid zijn |
Ik kan er wel een paar noemen:
Dminor Moonmonkey WolterB ******** Nare Man Talon Miss Helena Wahl Vreselijke fout L00k at me Anneee en zo zijn er nog tig anderen. Tis hier alleen nog zo'n vaste groep als op onzin, daar zijn egt mensen die er gewoon elke dag zitten. Ik noem een Para!, MMX, trancegirl etc |
Ik natuurlijk :cool:
|
Ik kom wel steeds langs, maar ik ben meer een F&T forummer, denk ik..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:07. |