![]() |
wil jij later alles met een afstandsbediening doen?
Ik wel lekker lui :p
|
Natuurlijk niet... er is niets zo fijn dan zelf dingen doen :)
en daarbij vind ik jouw topictitel een beetje een vulgaire bijsmaak hebben om het maar even netjes te zeggen ;) |
nee. :cool:
|
het zal wel gemakkelijk zijn.
misschien net iets te gemakkelijk :o |
Citaat:
|
sommige praktische dingen, zoals een thermostaat bijregelen, licht schakelen etc. zou ik best handig vinden, maar het kan ook tever gaan..
|
neehoor, dat lijkt me niet nodig
|
Binnen een jaar of twintig tot dertig zijn alle afstandsbedieningen verleden tijd, denk ik.
Wellicht dat tegen die tijd ik uit nostalgische overwegingen graag nog een afstandsbediening zou gebruiken...? |
nee :)
|
Nee dat is me nog teveel moeite. Ik wil hebben dat als ik eraan denk dat dan de TV zenden al zapt naar een ander kanaal. Evenals het openen van ramen deuren etc. :o
|
Citaat:
|
niet alles, sommige dingen wel omdat t gewoon handig is
|
Citaat:
|
nee vind ik onnodig
|
me pc aanzetten van uit me bed (y)
|
Ik wil wel een radio/stereo met afstandsbediening. Maar voor de rest lijkt het me niet echt nodig.
|
Heb ik nu al bijna :o
Maar uhh, vind het wel ok, en ook wel handig soms :) *denkt aan automatische-deur-op-slot-doe-ding* |
Nee. De enigste afstandsbediening die ik gebruik is van de tv en wat mij betreft blijft dat zo.
|
Citaat:
|
nee
|
nee
typen met een AB lijkt mij zeer onhandig :p |
Ehmm nee!
|
Ik ben ook vrij lui en passief wat dat soort dingen ja, eigenlijk wel dus :D
|
Neuh. Tv/stereo is wel genoeg
|
Citaat:
ik denk dan dat het aan jouw manier van dingen opvatten ligt.... :p |
Citaat:
|
Nou nee. Soms is het fijner om dingen zelf te doen. :)
|
dan hebben we in tussen stem herkenning.. voor meeste dingen wel handig.. maar geen zin om helemaal lui te worden natuurlijk.. ;)
|
Nee ik niet, dan groei ik dicht ;)
|
wat ik wel zou willen, is dat op alle voorwerpen een soort zendertje zou zitten. En als je dat dan kwijt bent dan kun je dat voorwerp "oppiepen"... Handig voor mensen zoals ik die altijd alles kwijt zijn :)
|
Nee want ik raak altijd alles kwijt, dus ben ik overal de afstandsbediening van kwijt, vd lampen, en de computer, en een lamp of computer zelf raak ik niet zo snel kwijt :o
|
Citaat:
|
Nee, alsjeblieft niet zeg. Ik ben wel lui. Maar niet zooo lui. :D
|
nee dank je wel, ik heb er nu al 6 :eek:
|
Een vibrator met afstandsbediening :cool:
|
nee, daar heb ik een vriend met een afstandsbediening voor
:D |
Citaat:
en verder: Citaat:
|
nee zeg, de mens is al zo lui
|
Nee, ik vind al dat luie, makkelijke gedoe iets voor slapjanussen.
Al zou ik de afstandsbediening van de tv niet willen missen |
Citaat:
Ghehe, dan word je pas lui! Alleen maar je stembanden en je mond bewegen. Met een AB gebruik je tenminste nog iig een vinger :D Soms zou ik het wel willen ja, maar eigenlijk is het veel leuker om zelf je gordijnen dicht te doen :confused: |
Met je stem iets doen lijkt me echt ontzettend kut.
Ik ben wel heel erg blij dat ik de volumeregeling van d'n HiFi op de afstandsbediening zit.. Anders blijf je lopen. |
Citaat:
Anders zou ik toch niet weten hoe ik ze zou moeten gebruiken:o |
Nee, dan kom ik helemaal niet mer van m'n stoel/de bank!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:59. |