Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Uitnodiging als reactie op klachtenbrief (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=592573)

sy'rai 08-09-2003 11:16

communicatie opleiding

k moet een uitnodiging schrijven als reactie op n klachtenbrief, best wel kliote om te doen

heeft iemand nog tips?

Thomas 08-09-2003 12:22

Wat is daar zo moeilijk aan? Probeer oprecht en integer te schrijven. :)

CrazyIkke 09-09-2003 14:59

zeer officieel (goh)
en moeilijke woorden

Andijvie 09-09-2003 16:12

Leef je in, probeer je voor te stellen dat je het echt moet doen. Ik moet zelf een politiebericht omzetten tot krantenbericht, zelfde soort opdracht dus :)
Schrijf een zakelijke doch persoonlijk getinte brief, begin dus niet met 'geachte meneer/mevrouw' maar met 'geachte meneer Blokjes' (of wat voor naam dan ook). In de eerste alinea herhaal je wat hij/zij schreef en verontschuldig je je, in de tweede alinea nodig je hem uit waar je hem voor uit moet nodigen, als een soort goedmakertje dus. Moet wel te doen zijn, toch?
(welke opleiding doe je?)

sy'rai 11-09-2003 13:29

Citaat:

Andijvie schreef op 09-09-2003 @ 17:12:
Leef je in, probeer je voor te stellen dat je het echt moet doen. Ik moet zelf een politiebericht omzetten tot krantenbericht, zelfde soort opdracht dus :)
Schrijf een zakelijke doch persoonlijk getinte brief, begin dus niet met 'geachte meneer/mevrouw' maar met 'geachte meneer Blokjes' (of wat voor naam dan ook). In de eerste alinea herhaal je wat hij/zij schreef en verontschuldig je je, in de tweede alinea nodig je hem uit waar je hem voor uit moet nodigen, als een soort goedmakertje dus. Moet wel te doen zijn, toch?
(welke opleiding doe je?)

communicatie en wat doe jij?

t klinkt inderdaad wel te doen ja, maar nu nog maken :p :)

Tampert 11-09-2003 16:58

Dit is in ieder geval geen economie dus ik verplaats hem naar Algemene vakken.

[EDIT: Wat een amateur :o. Ik herverplaats hem naa Moderne Talen.]

marlies 11-09-2003 21:05

Je titel is niet duidelijk. Het lijkt niet of je gaat vragen of deze opleiding wat is ofzo :S

Ik ga hem proberen aan te passen

sy'rai 14-09-2003 14:55

Citaat:

Tampert schreef op 11-09-2003 @ 17:58:
Dit is in ieder geval geen economie dus ik verplaats hem naar Algemene vakken.

[EDIT: Wat een amateur :o. Ik herverplaats hem naa Moderne Talen.]

communicatie is een economisch vak.....dat stond tenminste op mn collegekaart toen ik er de laatste x op keek :'(

Balance 14-09-2003 15:08

Geachte <naam>,
naar aanleiding van uw brief, ontvangen op <datum> sturen wij u deze reactie.
In uw brief schreef u <korte samenvatting van de klachtenbrief>

Wij zijn erg geschokt door hetgeen wat voorgevallen is en willen hier graag meer van weten om samen tot een oplossing te komen. Hiervoor nodigen wij u uit om op <datum gesprek> uw brief nader toe te lichten en een gesprek met ons aan te gaan.

Nogmaals, wij zijn erg geschokt en hopen dit alles tot een goed einde te brengen door middel van een gezamenlijk gesprek.

Hoogachtend,

<handtekening>
<naam>

Zoiets denk ik, al zal je wel bepaalde zinnen wat beter moeten formulieren, want ik heb dit heel snel ff getypt.

sy'rai 14-09-2003 15:14

Citaat:

linda85 schreef op 14-09-2003 @ 16:08:
Geachte <naam>,
naar aanleiding van uw brief, ontvangen op <datum> sturen wij u deze reactie.
In uw brief schreef u <korte samenvatting van de klachtenbrief>

Wij zijn erg geschokt door hetgeen wat voorgevallen is en willen hier graag meer van weten om samen tot een oplossing te komen. Hiervoor nodigen wij u uit om op <datum gesprek> uw brief nader toe te lichten en een gesprek met ons aan te gaan.

Nogmaals, wij zijn erg geschokt en hopen dit alles tot een goed einde te brengen door middel van een gezamenlijk gesprek.

Hoogachtend,

<handtekening>
<naam>

Zoiets denk ik, al zal je wel bepaalde zinnen wat beter moeten formulieren, want ik heb dit heel snel ff getypt.

toch bedankt, voor de vlgende keer zal et vast wel beter gaan :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:35.