![]() |
Wie maakt mij weer blij???
:) :) Take your time but I need it..... and a sigaret.....
|
En ook dit op ONZIN!
Alsof het niveau hier nog niet laag genoeg is |
ik niet
|
Neem je sigaret en verhuis naar onzin alsjeblieft..
|
Lalalalalalala.
Nu vrolijk? |
is dit een rook-promo?
|
Roken is slecht voor je gezondheid. :)
|
Ga Hans Teeuwen luisteren, dan kun je tenminste weer lachen :p
|
Ik niet.
|
blauw!
|
The Scorpion series are made of the same polymer rubber and solid one-piece construction as the Twister and Viper. The Scorpion is available in five bright colours with black as the secondary colour.
|
Citaat:
|
|
:)
|
|
|
Bericht:
ik heb een seadoo bombardier gtx, een 3 zitter in perfectestaat met trailer hij is van 1998 en heeft 170 vaaruren en heeft 110 pk, hij is in febr 2001 gereviseerd voor fl. 4500,= rekening heb ik bij de scooter. ik heb hem nieuw gekocht de vaste prijs bedraagt fl. 12.500,=, proefvaart mogelijk als u belangstelling heeft hoor ik het graag van U. groetend, *censuur (naam etc)* deventer *censuur (telefoonnummer)* |
:) =blij
|
:(=verdrietig
|
Drie maal daags een theelepel
Dokter: "Weet u wat ik in uw maag gevonden heb, meneer Jansen? Eenentwintig theelepels!'' Jansen: ''Maar, dokter! Dat was uw eigen voorschrift! Driemaal daags een theelepel" |
Hopen dat Boogie of Tofke je met een slotje weer heel
gelukkige kan maken. (y) |
Achtergrondinformatie
G.H. Lückens maakte het ontwerp voor dit theelepeltje, afgestemd op het motief van het thee- en eetservies van het echtpaar Lückens. Hij liet 12 zilveren theelepeltjes voor eigen gebruik maken, door juwelier J. van Straten in Hoorn. De lepeltjes zijn in familiebezit. |
Onzin maakt u blij.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:41. |