![]() |
Welke bands kende je voor het grote publiek ze kende?
Schep hier maar eens op over bands die je al goed kende en waar je al veel muziek van luisterde voordat de rest van Nederland (of de wereld) ze leerde kennen.
|
Linkin Park
Stoer he? |
hmm.....
Het hoort misschien niet in het rijtje thuis, maar ik luisterde al erg veel naar queens of the stone age voordat ze wat commercieler werden met hun nieuwe cd.... |
"het grote publiek" is ook maar relatief...en wie bepaalt wanneer een band nog onbekend is of niet? want veel bands die hier op dit forum als algemeen bekend beschouwd worden, zijn voor een groot deel van nederland totaal onbekend...
|
The Coral, The Music
|
Citaat:
en verder uhmz.. flogging molly op de 2002 deco tour (eerste keer dat ze in NL waren gloof ik) maar dr zullen vast mensen zijn die ze nog kuddes eerder dan ik kenden dus blaa |
So Solid Crew, More Fire Crew, ehm. Veel doorgebroken UK-garage en 2-step underground crew's dus.
Maar of het grote publiek ze nu kent? Het publiek wel. Laten we het daarop houden ;). |
Citaat:
|
Linkin Park.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(pssst ik ben de webmaster van LinkinPark.nl, als je interesse hebt kan je de domeinnaam van me overnemen ;), maar heel de site is in puin vanwege mijn luiheid :p).,. |
linkin park
311 incubus mja, boeiend, ik ben meestal ontzettend laat met bandjes |
Playroll.
|
Citaat:
Ik zal het morgen figuurlijk in de groep gooien. Wat spreek ik mooi vandaag. |
good charlotte, flogging molly, reel big fish..
|
ja rule, 50 cent, the roots, linkin park, dj shadow, lumidee, neptunes...pfff nog wel meer...
niet dat ik t allemaal even leuk vind/vond.... |
ik ga ook voor Playroll :D
|
Coldplay
Athlete South |
50 cent denk ik weetikveel, owhja de nieuwe hit wordt Obie Trice, mark my words!! ;) :p
|
Afi
|
The Hives. Maar dat was ook maar toeval. Voor de rest ben ik eigenlijk overal erg laat mee. Maarja dat krijg je als je vooral naar jaren 70/80 muziek luistert terwijl je pas in 1986 bent geboren. :D
|
Ik denk slipknot, toen ik de 'spit it out' video had gezien ben ik zo ongeveer naar de winkel gerend en heb de cd gehaald, maarja toen ik ze op dynamo 2000 had gezien vond ik t echt zwaar klote en daarna is geloof ik de hele hype eromheen begonnen
|
ill nino. (ohzo stoer)
|
Citaat:
|
owja sum 41 en playroll ;)
|
Boy Sets Fire
Thursday Muse System of a down enz. |
Citaat:
|
Om nog even heel true te doen :p..
Face Tomorrow.. |
Citaat:
|
3/5
de eerste fan |
the sjezzie one (wo)man orchestra
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ook Flogging Molly
|
Urm, beetje erg betrekkelijk dit he?
Wat bedoel je met 'kende' ? Ervan gehoord hebben? Een mp3tje gedownload hebben? Op een feest een paar nummers gehoord? En wat bedoel je met 'het grote publiek'? De mensen in je stamkroeg? Mensen die naar video's op TMF kijken? |
peter pan (nu)speedrock
face tomorrow (kende ik vrij snel al, begint nu echt bekend te worden in NL) en vast wel meer... |
geen bands; Norah Jones
|
Coldplay
Krezip Shaggy zo'n liedje...adios le pidos: was al lang bekent...n jaar gelede in costa-rica..waar k op vakantie zat. Een jaar later komen ze hier met "de nieuwe hit" |
Muse, veel mensen kennen het nog niet,
Excurses, nog niet bekend, klinkt veel belovend, beinvloedt door extol, iron maiden, judas priest. Zeker het luisteren waard, zijn net begoonen |
owja krezip ken ik al vanaf t begin...anne kwam altijd bij mn nicht thuis :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
niemand van me vrienden kent muse, of nauwelijks, of ze noemen het kutmuziek zonder het gehoord te hebben :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat jij en ik ook wel de enige zijn die muse hier kennen! |
muse? kan je dat eten?
|
Citaat:
Ben jij dom ofzo. :confused: :confused: :confused: :confused: :eek: :confused: |
muse?? was da??
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:46. |