Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Nachtleven & Festivals (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=44)
-   -   tasjes! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=592800)

Qimm 08-09-2003 15:29

tasjes!

Tijdens het uitgaan zie ik altijd hordes meiden die tasjes mee slepen. Nou vraag ik me af... wat nemen jullie nou allemaal mee :eek: ik neem alleen mijn geld mee, en dat kan wel in mijn broekzak, en als ik geen zakken heb gaat het in mijn laars...
Vinden jullie het niet lastig om dat tasje overal mee naar toe te slepen? Dat danst toch niet handig?

Of ben ik nou zo raar?

BaLLooN 08-09-2003 15:46

Dat vraag ik me nou ook af..! die tasjes zyn tog alleen maar onhandig ?!

Studentje 08-09-2003 15:50

Sigaretten, deo, haarlak, condooms, extra sigaretten, mobiel, sleutels, spiegeltje, make-up enz enz.

Dat zal het wel zijn ofzo?

Sithan 08-09-2003 15:51

Citaat:

Qimm schreef op 08-09-2003 @ 16:29:
Of ben ik nou zo raar?
Je denkt als een jongen :p

sonly 08-09-2003 15:58

Portemonnee in m'n kontzak, mobiel zit rechts en sleutels links...

Nergens een tas voor nodig dus, maar het lijkt me inderdaad niet erg handig...

Vind het beetje vreemd uitzien meestal :P

Otis 08-09-2003 16:34

Zolang het een mooi , klein tasje is dat bij je outfit past..( dus geen walgelijke winnie the pooh rugtasjes ) waarom niet ?

Weet je wat ik pas ordinair vind namelijk?Van die meisje die hun pakje marlboro zo in hun broek hebben gepropt dat het nog half zichtbaar is... (n) Of in hun achterzak en dan zie je zo n charmante vierkante bobbel :rolleyes:

zeep007 08-09-2003 17:33

sleutels, telefoon (mocht er iets gebeuren) geld, sigaretten etc....
kan niet in mijn broekzak en jah, het is mateloos irritant.

Qimm 08-09-2003 17:38

Citaat:

Sithan schreef op 08-09-2003 @ 15:51:
Je denkt als een jongen :p
Dat hoor ik vaker :P

*sunrise1986* 08-09-2003 18:42

Ik heb ook nooit een tasje bij me omdat het me ook vreselijk irritant lijkt.. Het altijd telefoon, geld, kaartje voor garderobe bij me verder niets...

Wat er in die tasjes zit? Make - up denk ik (om ff snel op de toilet bij te werken, sigaretten (bah! :D ), aansteker, portemonnee en zo kan ik nog wel wat dingen bedenken die je mee zou kunnen nemen maar wat ik voorstrekt overbodig vindt..

Reverend 08-09-2003 19:09

hmm, ik vind het meestal maar tutterig staan....

maar wie ben ik..

zeep007 08-09-2003 19:23

Citaat:

ReV3rEnD schreef op 08-09-2003 @ 20:09:
hmm, ik vind het meestal maar tutterig staan....

maar wie ben ik..

Ik heb wel even hele stoere tasjes hoor! :o

oftewel: te lelijk voor woorden maar wel praktisch

rodina 08-09-2003 21:04

Geweldig helemaal als ze net aan de te grote kant zijn, en maar lopen te beuken met die klote tasjes.

Inhoud; familiepak condooms, marlboro light, aansteker, makeup
of iets in die trant :)

MissBi@tch 08-09-2003 22:22

ik neem nooit een tasje mee want ik vind het keiirritant als dat ding overal heen bungelt...
geef gewoon alles aan mijn vriend wat ik mee wil nemen :P

Jean-Paul 08-09-2003 22:44

Altijd wel handig die spiegeltjes wat ze bij hebben :D ;)

Geldt overigens niet voor mij :)

Freyja 09-09-2003 00:17

Ik vind het verschrikkelijk dozig. Echt voor mensen die al hun makeup mee moeten nemen, hun mobiele telefoon (god, hoe kan iemand béllen in een discotheek? En waarom zou je dat willen, je hébt toch al lol?), spiegeltjes en haarborstels (doe als ik, neem een kammetje mee!) en talloze andere nutteloze voorwerpen. Dames - we gaan uit om te dansen en te drinken en eventueel jongens te versieren, en dat was het. Laat uw rotzooi aub thuis.

€v€li€n 09-09-2003 13:04

als ik een tasje meeheb dan heb ik er eentje die schuin op mn rug zit (dus over linkerschouder,onder rechteroksel,hoog op mn rug.. :p ) en dat zit gewoon chill ..

heb er in: mobiel, geld ,lipgloss ,sleutels .. en nog wat troep

Een okseltasje vind ik wel irritant met uitgaan en heb ik trouwens sowieso niet echt ..

Roos 09-09-2003 16:44

Naar een discotheek doe ik meestal een pofbroek aan, dan stop ik geld, telefoon etc in m'n zakken. En zoniet dan neem ik alleen geld mee :)
Naar een café neem ik wel een tasje mee, heb je toch geen last van.

Tasjes in een discotheek zijn echt not done, ik heb er bijna knallende ruzie om gekregen. Ik werd van zo'n podiumpje afgeduwd, omdat iemand met een tas in m'n rug stond te prikken (n) :mad:

Missy Muffett 09-09-2003 18:09

ik neem dus meestal wel 'n KLEIN tasje mee, voor (auto)sleutels, geld, rijbewijs/paspoort, lipgloss,....en m'n gsm gaat alleen mee als ik met de auto ga ('voor het geval dat,...')
maar ik heb ook geen broeken met tig zakken en ik vind het verschrikkelijk als er iets in me zakken zit.

michelle_flo 10-09-2003 13:38

ik heb altijd een tasje bij me

ten eerste heb ik als ik uit ga bijna nooit een broek aan waar zakken in zitten, en die van mijn vriend zitten altijd al vol (vaak moet ik spullen van hem in mijn tas bij houden :D) dus waar laat ik mijn spullen dan? ik heb altijd op zijn minst bij me :

*portemonnee (met pinpas, pasje voor discotheek,geld)
*telefoon (als ik mijn moeder wil bellen dat het erg laat word of we raken iemand onderweg kwijt ofzo)
*sigaretten met aansteker natuurlijk

en dan soms nog spiegeltje en soms wat make-up, tampons, maar niet veel bijzonders

BadlyDrawnGirl 10-09-2003 17:25

Citaat:

€v€li€n schreef op 09-09-2003 @ 14:04:
als ik een tasje meeheb dan heb ik er eentje die schuin op mn rug zit (dus over linkerschouder,onder rechteroksel,hoog op mn rug.. :p ) en dat zit gewoon chill ..

heb er in: mobiel, geld ,lipgloss ,sleutels .. en nog wat troep

Een okseltasje vind ik wel irritant met uitgaan en heb ik trouwens sowieso niet echt ..

oskeltasje is volgens mij en vrienden om het zweet optevangen wat je met dat tasje veroorzaakt...
het mag dan lekker zitten maar het ziet er werkelijk niet uit...

ik doe 'alles' in een tasje dat op de bovenkand van mn bovenbeen hangt en wat drin zit: geld, telefoon en sigaretten...

niet zoveel dus
en als ik wil dansen... (wat ik niet echt doe in de koornbeurs) dump ik mn tasje bij de eerste beste vriend(in) die niet gaat dansen dus heb ik dr ook geen last van.
Daarbij zit ik 90% van mn tijd in de koorn dus dan leg ik het tasje gewoon naast me neer...

Toscane 10-09-2003 18:32

naah, tasje is inderdaad zwaar irritant, maar geen plek om je sleutels, telefoon (als je trug naar huis fietst en er gebeurt iets... altijd fijn om te kunnen bellen) geld/ portemonnee is ook nogal irritant...Meestal neemt er 1 iemand n tasje mee, daar dumpen we alles in en da leggen we dan bij t podium neer... niemand die er aan komt :) of niemand neemt n tasje mee en de sleutels gaan in de jassen bij de garderobe, evenals portemonnee, en muntjes/ geld in broekzak of plastic boterhamzakje aan string gefrabiceerd... hahaha da doet n vriendin dan.. maar t werkt wel :D

de ijsprinses 10-09-2003 20:15

Ontzettend irritant. en als ze gaan dansen staan die tasjes bij elkaar op de grond, meisjes eromheen, en o-wat-een-lol.
Ik doe mijn geld enzo in mn broekzak en anders is er altijd wel iemand anders met broekzakken waar het in mag.

Oma 12-09-2003 14:02

mja ik snap ook nooit een fuck van al die tasjes, hier waar ik uitga hebbe de meeste ut niet, lijkt me ook zwaar irritant, hele tijd zo'n tasje terwijl je danst ofzo?
en idd we gana natuurlijk niet overdrijven dat je je hele makeupdoos mee mot nemen...

Quintiano 12-09-2003 14:51

Vrouwen met tasjes zijn ideaal. Als man zijnde kun je daar fijn al je rommel in dumpen "ey, kun je dit, dit en dit even bij je houden in je tas?" :>

Multilot 12-09-2003 18:05

ik haaaat tasjes!!!
Aangezien ik geen kuiten heb (of hele dunne iig) gaat mn telefoon en geld gewoon in de laars. Veel makkelijker... Voel je je telefoon ook nog trillen al hij gaat, ideaal!!

€v€li€n 12-09-2003 18:39

Citaat:

BadlyDrawnGirl schreef op 10-09-2003 @ 18:25:

ik doe 'alles' in een tasje dat op de bovenkand van mn bovenbeen hangt en wat drin zit: geld, telefoon en sigaretten...

EEN BUIDELTASJE? :eek: :eek:

Knutselsmurfie 12-09-2003 18:46

Ik neem ook nooit een tasje mee, omdat ik dat superirritant vind met dansen. Ik zorg gewoon dat ik alles in mijn broekzakken prop.

Moonshine 12-09-2003 20:04

Als ik uitga, is er altijd wel een vriendin die zo'n ding bij zich heeft. Daar maak ik dan soms ook lekker misbruik van :o :D
Ik neem er zelf nooit eentje mee, ik zorg er gewoon voor dat alles in m'n zakken past. Meer dan geld en eventueel Labello neem ik toch niet mee. Maar als er mensen met tasjes mee zijn, stop ik alles eventueel gewoon daarin. Ik moet er niet aan denken zelf de hele avond met zo'n ding te sjouwen. Is ook nergens voor nodig :p

Multilot 12-09-2003 20:44

Citaat:

€v€li€n schreef op 12-09-2003 @ 19:39:
EEN BUIDELTASJE? :eek: :eek:
Een vriendin van me loopt idd altijd met een buidel als ze uit gaat... Dat snap ik dus ook al helemaal niet...

Miracle 12-09-2003 21:51

Tasje is wel heel erg handig, maar het is gewoon lastig om mee te slepen. :o

Elvira 13-09-2003 02:24

Eerst had ik altijd mijn spulletjes in me laarsjes, een kam, klein portomoneetje met geld en klein tube lipgloss.
Nu heb ik echt altijd een tasje bij me, maakt niet uit waar ik heen ga. Echt altijd. Daarin zitten al mijn pasjes (pin, cz etc) portomonnee met geld, lipgloss en van dat lipcreme, pepperspray en een klein mesje, een spiegeltje, mijn mobiel, rijbewijs, sleutelbosje en 2 schuifspeldjes.

Thomas 13-09-2003 08:54

Citaat:

Dobermann schreef op 12-09-2003 @ 15:51:
Vrouwen met tasjes zijn ideaal. Als man zijnde kun je daar fijn al je rommel in dumpen "ey, kun je dit, dit en dit even bij je houden in je tas?" :>
Juist, ja.

Qimm 13-09-2003 09:58

Citaat:

Elvira schreef op 13-09-2003 @ 02:24:
Eerst had ik altijd mijn spulletjes in me laarsjes, een kam, klein portomoneetje met geld en klein tube lipgloss.
Nu heb ik echt altijd een tasje bij me, maakt niet uit waar ik heen ga. Echt altijd. Daarin zitten al mijn pasjes (pin, cz etc) portomonnee met geld, lipgloss en van dat lipcreme, pepperspray en een klein mesje, een spiegeltje, mijn mobiel, rijbewijs, sleutelbosje en 2 schuifspeldjes.

Fijn als ze je dat tasje jatten

Elvira 13-09-2003 12:09

Citaat:

Qimm schreef op 13-09-2003 @ 10:58:
Fijn als ze je dat tasje jatten
Tjah dat zou idd lastig worden, maar als iemand een tasje wil jatten doen ze dat meestal bij mensen die er onzeker uit zien, hun tasje maar losjes vast hebben en ook nog eens makkelijk los te knippen zijn. Thats not me, denk ik:) In een discotheek ofzo is het toch al moeilijk om er snel van door te gaan en op straat heb ik altijd mijn pepperspray in me jas. En ik heb er al eens eerder mee gespoten, die kansloze sukkeltjes moeten es oprotten.

thunder110 13-09-2003 12:15

Jup, ik neem ook altijd een tasje mee. M'n portemonnee gaat erin (als ik geld, strippenkaart, OV en pinpas los in m'n broekzakken ga frummelen, raak ik het geheid kwijt), mijn mobiele telefoon (om eventueel een taxi te kunnen bellen als blijkt dat niemand anders met de nachtbus gaat), een pakje sigaretten en mijn huissleutels. Ik kan ook met gigantische zakken gaan zeulen, maar persoonlijk vind ik dat nog een tikkeltje stommer.

Moenbloem 19-09-2003 15:43

Ik moet wel, ik heb maar een broek met zakken, en die doe ik echt niet elke week aan. Bovendien past daar echt niet mijn portemonnee in (buskaart, geld, pinpas) en mijn telefoon (die ik voortaan verplicht mee moet ). Ik heb alleen geen kleine tasjes, alleen zo'n lompe schoudertas :o. Maar die gooi ik meestal ergens op de grond. Maar ik ga een klein tasje maken, wat ik gewoon om mijn heup kan doen (nee, géén buideltasje) gewoon een platte :)

ZHAzha 19-09-2003 16:00

ik prop al mijn muntjes en geld in mijn kontzakken en sleutels en id in mijn jaszak, die ik daar op hang.

hi 19-09-2003 16:10

Citaat:

MissBi@tch schreef op 08-09-2003 @ 23:22:
ik neem nooit een tasje mee want ik vind het keiirritant als dat ding overal heen bungelt...
geef gewoon alles aan mijn vriend wat ik mee wil nemen :p
Wat doet onze spelling :o

paranoid 19-09-2003 18:46

ik heb altijd tasje mee naar overal ik maak ze zelf... nee niet truttig dus! ik heb daar altijd mn mob in geld meer niet.. ik heb kleine tasjes.. en grote maar met uitgaan altijd kleinen!

€v€li€n 19-09-2003 19:42

Citaat:

Elvira schreef op 13-09-2003 @ 13:09:
Tjah dat zou idd lastig worden, maar als iemand een tasje wil jatten doen ze dat meestal bij mensen die er onzeker uit zien, hun tasje maar losjes vast hebben en ook nog eens makkelijk los te knippen zijn. Thats not me, denk ik:) In een discotheek ofzo is het toch al moeilijk om er snel van door te gaan en op straat heb ik altijd mijn pepperspray in me jas. En ik heb er al eens eerder mee gespoten, die kansloze sukkeltjes moeten es oprotten.
:rolleyes:

Surjirro 20-09-2003 14:10

Mss beetje kortzichtig maaruhm altijd typisch volk met een tasje in de discotheek :)

Freyja 22-09-2003 10:25

Citaat:

Roos schreef op 09-09-2003 @ 17:44:
Naar een discotheek doe ik meestal een pofbroek aan, dan stop ik geld, telefoon etc in m'n zakken. En zoniet dan neem ik alleen geld mee :)
Naar een café neem ik wel een tasje mee, heb je toch geen last van.

Tasjes in een discotheek zijn echt not done, ik heb er bijna knallende ruzie om gekregen. Ik werd van zo'n podiumpje afgeduwd, omdat iemand met een tas in m'n rug stond te prikken (n) :mad:

Idd, in cafés is het wat anders, dan zit je nl ook de hele avond en dans je niet. Dan kun je ook best je jas bij je houden.

StijnSpoortNiet 22-09-2003 15:03

Citaat:

sonly schreef op 08-09-2003 @ 16:58:
Portemonnee in m'n kontzak, mobiel zit rechts en sleutels links...

Zo heb ik me broekzakken ook standaard gevuld
:)

ontopic:
tasjes staan niet stoer enne, zoveel troep hoef je toch niet mee als je uitgaat?

Noeksel 28-09-2003 08:47

Ik zou ook liever geen tasje bij me hebben, is echt onhandig, maar omdat ik toch mijn portemonnee, telefoon, sigaretten, sleutels enz. kwijt moet, neem ik 'm toch maar mee....

miro 28-09-2003 10:37

Geld
sigaretten
telefoon

Quantes 28-09-2003 10:40

Ik heb nooit een tasje bij.

Portemonnee, sigaretten + aansteker, sleutels kunnen in mn broekzak.

en naar de discotheek neem ik nooit een telefoon mee, je kunt er toch niks vertsaan!

testout.com 28-09-2003 21:22

'als' ik al uitga .
ik heb dan mee .
geld . telefoon . spuitspullen .
en daar heb ik dus wel een tasje voor nodig .
hoe stom het soms ook staat :bloos:

Chill 29-09-2003 13:57

ik ga uit en ik neem mee: sleutels, peuken, aansteker, geld, ov.kaart, wiet, vloei, tipjes, lenzenvloeistof, telefoon, pen, McDonald's kortingsboekje, flesje water, haarelastiekje, dat was 't wel zo'n beetje. :)

maria 29-09-2003 14:28

ik ga meestal uit in de tent waar ik ook werk...ik leg mijn 'tasje' (oftewel mijn rugzak want ik heb geen handtasjes) altijd achter de bar...kan ik er altijd bij en hoef ik hem niet bij me te dragen...

Qimm 29-09-2003 17:05

Citaat:

testout.com schreef op 28-09-2003 @ 21:22:
'als' ik al uitga .
ik heb dan mee .
geld . telefoon . spuitspullen .
en daar heb ik dus wel een tasje voor nodig .
hoe stom het soms ook staat :bloos:

spuitspullen? Ik mag hopen dat je iets van deo bedoelt. En anders neemt het toch niet veel ruimte in?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:09.