![]() |
Nieuwe aanslagen 10 sept, avond?
Citaat:
Oké ik heb nog geen andere kranten dan sensatiekranten Spits en Metro gelezen (ja ehm zo noem ik ze.. et klinkt niet altijd allemaal even waar). In de Spits stond een soortgelijk bericht, zij schreven dat de aanslagen waar op de band over wordt gesproken zullen plaatsvinden op de vooravond van de tweede 'verjaardag' van de aanslagen van 11 september 2001.. in de Metro krant staat volgens mij gewoon een verkeerde zin. Iemand enig idee wat voor doelen ze in gedachtes hebben (als dit al waar is natuurlijk....)? Gaat dit dan weer om Amerika of toch wereldwijd? Nouja et viel me op dat niemand hier nog wat over gepost had, maar dat is misschien omdat iedereen het bullshit vind :) |
Citaat:
|
Tis geloof ik de 42ste keer als ik goed geteld heb, dat ze iets dergelijks melden. Dat hele Al-Quaida is al lang dood, als het al ooit zo groot geweest is als ze ons altijd hebben laten geloven...
(Ik lees trouwens net dat 49% van de Amerikanen denkt dat Saddam Hussein de aanslagen gepleegd heeft :D) |
Mwa, we zien het wel als het zover is.
|
Citaat:
|
Heh, niemand neemt die dreigementen van Al-Qaída meer serieus.
En terecht. Als je kijkt anar de actieve terreurgroepen, dan vind ik ze inferieur aan bv Hamas, die tenminste op regelmatige basis (1x per 2 weken ofzo) een goede aanslag weet te plaatsen. Al Qaída boekt een keer een masterlijke overwinning, maar inmiddels zijn ze al twee jaar lang stil, afgezien van al die komische "tapes" waarop holle dreigementen worden geuit. |
we zullen zien zoals gezegd hoor ik dat al 2 jaar maar waarom juist op 10 september en niet 11?
|
Citaat:
http://www.washingtonpost.com/wp-dyn...-2003Sep5.html "Nearing the second anniversary of the Sept. 11, 2001, terrorist attacks, seven in 10 Americans continue to believe that Iraq's Saddam Hussein had a role in the attacks, even though the Bush administration and congressional investigators say they have no evidence of this." |
Citaat:
|
Citaat:
|
volgens mij wordt hier "de vooravond" figuurlijk bedoeld :rolleyes:
|
Ze worden elke dag al aangevallen in irak.
|
Citaat:
|
Jajajaja, nieuwe aanslagen, sure thing bro'. :rolleyes: All bark and no bite. Die maffe moslim mekkeraar schreeuwt al sinds 9/11/2001 dat er nieuwe aanslagen gaan komen. Pfff, zien=geloven.
|
Manus; was Al-Qaida geen reusachtige organisatie met onafhankelijk van elkaar opererende cellen in alle grote steden van de wereld, die elk moment een al in een eerder stadium voorbereide aanslag konden plegen?
Als dat zo is, waarom blijven ze dan komen met loze dreigementen, in plaats van dat ze gewoon een bommetje over het hek van het witte huis gooien? |
ze kúnnen et wel.. maarja
|
Bij de aanslag op het WTC hebben ze toch ook een paar jaar gedaan over de voorbereiding? Ik denk dat ze nu weer iets groots zitten te plannen.
|
Citaat:
|
of europa
|
Afrika, wat moeten ze daar nou..
Ik denk eerder Europa, bijvoorbeeld Engeland ofzo. :) |
Citaat:
maar goed dat ik niet geloof dat er morgen grote aanslagen zullen plaatsvinden |
Citaat:
|
Citaat:
|
al-Qaida is niet een organistaie die zich nog met kleine aanslagen bezig kan houden. Ze moeten natuurlijk wel weer met iets groots komen, anders neemt niemand ze serieus, ze moeten zichzelf overtreffen, anders gaat iedereen nog denken dat hun capaciteiten niet groot genoeg zijn en dat ze zo goed als dood zijn, Niets van je laten horen houd de mythe overeind ;) :D
|
Ook voor terroristen geldt de gouden marketingregel van innovatie :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:40. |