![]() |
(Tekening) David de kabouter :)
|
jaaaa dit is de echte!! (y) mooooi!
|
Wauw :eek:
Echt heel erg mooi gemaakt!! |
mooi! Maar kleuren mochten wel ietsjes donkerder.
doet me echt denken aan vroeger zo, toen ik dit nog altijd keek :D |
(y) SUPER!!!!!!! heb ik dus ook geprobeerd, alleen bij mij wilde het min of meer niet...
|
Ja de schoenen en de muts zijn iets te licht ten opzichte van de rest, maar ik wil er liever niks aan veranderen. Hij is al 3 jaar zo dus ik laat hem zo. David is lief :)
|
echt heel erg mooi!
|
mooi :) nagetekend?
|
Zeker goed gedaan. :) (y)
|
wow jeugdsentiment
|
Ja nagetekend :)
|
Ik vind het echt heel knap! Ik heb zelf ook wel eens geprobeerd zo'n kabouter (van Rien Poortvliet, toch?) na te tekenen, maar gaf het altijd vrij snel weer op. http://members.lycos.nl/neutebeut/sm...applaus004.gif
|
*hangt kwijlend voor beeldscherm*
wooooow! applaus voor jou hoor! dit is de one and only David! *hoort in hoofd openings-tune alweer beginnen...zucht...* |
:) Ik ben blij dat jullie hem leuk vinden.
-Of in ieder geval de herinnering... :D |
ik heb lekker een david de kabouter booehoooek! jah hijs mooi die tekening... david is lief hij woont onder mijn bed ik mag altijd mee als we de trollen gaan klieren.
|
Hehehe gaaf :]
|
Geinig
|
Ik heb dus duidelijk ook een David de kabouter boooehoooek! :)
2 zelfs hmm :confused: |
je hebt vast hulp gehad van achmea:D
|
Hulp gehad van Achmea? :confused:
|
Echt mooi geworden!
|
heel leuk, paar kleine dinkjes:
-ik heb t idee dat zijn neus scheef zit -je maakt hele mooie schaduwen -volgens mij zijn die mutsen niet zo gebobbelt. jaja ik heb een boek (van rien poortvliet idd) met hoe ze die mutsen maken en volgens mij zijn ze vrij solide enzo |
KReeg traantje in me ogen :)
|
zo geweldig
jeugdsentiment ja :D |
ik vind m geweldig...
volgens mij heb je gewoon een tekening van rien poortvliet gescant!! ;) echt: moooi |
Citaat:
|
Citaat:
Leer te kijken, naar wat achter bomen leeft, en naar wat jou 's nachts je dromen geeeeft... Ook overdag, zijn wij er, kheb het vaak gezeeeegd. Voor wie dat gelooft, bestaan wij eeeecht. feeën, trollen, toverdingen, vogels praten, vissen zingen, geloof mij dan misschien, kan jij ons dan ook zien. Voor David is geen huis te klein... want, het allerkleinste staat in kabooouuuterland. |
Ik weet niet of je gelijk hebt Ninnoc en ik heb het boek ook niet hier zodat ik het niet na kan kijken. Maar eigenlijk stoor ik me er ook niet echt aan. Wel aan die neus, die inderdaad scheef staat. Ik wil alleen niet gaan gummen dan wordt het lelijk, ook al doe ik het met kneedgum. En misschien ga ik de muts en de schoenen toch maar donkerder maken. Ik ben trouwens ook niet zo tevreden over de schaduw bij de riem, die is te hard maar de rest vind ik wel goed. Whaa! Misschien moet ik hem gewoon nog een keer maken.
Vind het wel leuk hoe jullie allemaal reageren. Ik ben dus niet de enige die een David tic heeft :) |
Citaat:
*gaat op knieen zitten* jij bent koel!!;);) |
Hoihoi, echt heel erg mooi! Bijna niets op aan te merken!
Ik vraag me af wat jij daarvoor gebruikt? gewoon potlood of grafietstift... En... hoe voorkom jij vlekken op je papier?? |
Citaat:
Ik vind hem heel erg mooi!!!!!! Dus ik hoop niet dat je hem verknalt door hem te gaan verbeteren. :) |
Erg vet jah(weer zo n standaart reactie),maar tis gewoon erg mooi!
|
Ik vind het onderwerp (DdK) hemeltergend knullig, maar de uitvoering is wel goed
|
Citaat:
Daantje, ik beloof dat ik niet zal gummen :) En voor Brinta :D Je hebt gelijk. Maar ik vind David best lief. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:01. |