![]() |
lyrics waarvan je geen idee hebt wat ze betekenen
je hebt wel ns van die songs waarbij je denkt waar de f*** gaat dit over, of wat betekent het? Ik heb er een paar die k ff nu niet bij de hand heb maar later in dit topic ga posten
welke lyrics heb je echt zoiets bij van: -> :confused: ? |
Alles van Bush
|
echt veel shit van The Pixies
|
Emperor zijn ook niet altijd zo duidelijk
|
Citaat:
:D |
veel RHCP
|
Meeste van Deftones.
Maar ja, hij snapt het zelf niet, hoe moeten wij het dan snappen. Verder: At the drive -in , die Omar is zo cryptisch als een Van Basten die kon voetballen. |
Practisch alles van the Doors
"We can always whip the horses eyes... To make them sleep, to make them cry" |
bij de zin
"and the white knight is talking backwards" van het nummer white rabbit van jefferson airplaine |
Citaat:
|
pffffff.....
waar te beginnen? |
Citaat:
maar hehe dat wil niet veel zeggen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Veel van Catch 22.
|
bijna 80% van Ghostface Killah, maar hij brengt het zo goed dat het gewoon supervet is :)
en Aesop Rock en El-P, maar dat is meestal wel kut.. |
The Mars Volta......wat de neuk is bijvoorbeeld:"exoskeletal junction at the railroad delayed"?
en idd, at the drive in kan er ook wat van....misschien dezelfde tekstschrijver? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ya Hozna van Frank Zappa..
Eigenlijk niet natuurlijk. Dit was om te laten zien hoe lomp die religieuze fanatici zijn die zeiden dat er duivelse boodschappen in diverse muziek zat. Toen heeft-ie een leuk stukje geschreven, achterstevoren gezet, en dat als tekst gebruikt bij dat nummer. Ohja.. Live zei Zappa ooit iets, wat nooit echt duidelijk is geworden.. Een keer live "you'll never hear vloerbedekking again." Nou was het toevallig in Nederland, maar het zou ook te maken kunne hebben met het rietdekken van een huis. |
Citaat:
(oh nee, je mening intersseert me niks..is ook zo) |
Ik moest gelijk aan RHCP denken, zit echt vaag spul bij :confused:
|
bij RHCP zit gewoon veel kutteksten bij :p
ik dacht gelijk aan elliott smith en bright eyes zijn wel erg mooie teksten trouwens |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:50. |