![]() |
neuken
doet neuken zeer bij een gozer als hij het voor ze eerste x doet ?? groetjes !!
|
Ik hoop het niet voor je, want anders is er iets goed mis met jou
|
tis geen M tis een V :)
|
ik kan uit ervaring zeggen: nee
tenzij je een orgasme als onplezierig ervaart :S |
Nee.
Integendeel. |
Normaal gesproken niet nee. Maar het kan wel.
|
meestal niet.
je hebt de groeten terug van mijn ouders |
Citaat:
Maar over het algemeen dus niet :)... of je moet hem in het verkeerde gaatje stoppen dat veelste nauw is en door de knelling kan het dan pijn doen :S. |
Bij een man maakt het niet uit of het de eerste of de honderdste keer is: normaal gesproken behoort het geen pijn te doen, maar als z'n vriendinnetje erg strak is en/of hij heeft een groot geval, dan kan het natuurlijk ook wél zo zijn.
|
Citaat:
|
Alleen als hij in het verkeerde gaatje zit en te hard wil doorduwen (ow, voorhuid)
|
allemaal onzin. De eerste keer (of eerste 5 keer) kan het voor de man wel degelijk lichtelijk pijn doen (lees: uiterst gevoelig zijn). Dit wordt meestal veroorzaakt doordat de voorhuid iets veder wordt opgerekt bij het hebben van seks dan bij het zelfbevredigingsuurtje. Deze pijn is niet echt super pijnlijk, en de ervaring an sich wordt er niet minder plezierig op. Het gaat in ieder geval zeer snel over (lees: na 1,2,3,4, of 5 keer ofzo)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, want doe je toch echt iets verkeerd.
|
Begin heel zachtjes, voorbeeldje, zorg ervoor de ze punt 1 al zeker nat genoeg is. Als je dan met je toeter langzaam wrijft tussen haar schaamlippen zonder te penetreren waardoor je penis nat wordt van haar liefdesvocht (trouwens redelijk geil hoor!!!) zal hij er nadien veel beter in glijden dan wanneer je direct wil penetreren. En dus ook minder wrijving hebben zodat het minder pijnlijk wordt.
Hoop dat je hier wat aan hebt. groetjes jan |
ik hoop voor jou dat het geen pijn doet anders ben je wel zielig
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:32. |