![]() |
Mp3 speler
Hey mensen.
Ik wil binnekort een mp3 speler gaan kopen. Ik bedoel zo eentje die niet groter is dan een paar cm.. heeft iemand hier ervaring mee? en bij welke winkel kan ik er het best 1 kopen en welke?? en het liefst niet voor meer dan 125 e-tjes mvg |
Maakt niet veel uit bij welke winkel je het koopt. Verder weet ik er ook niet zoveel van af, dus laat je gewoon even informeren bij de winkel van je keuze. :)
|
Voorwaar, dit is geen muziekforum...
|
www.mp3man.nl
daar heb ik de mijne vandaan http://www.mp3man.nl/product/2045 maar dan het oude model.. (deze dus : http://www.mp3man.nl/product/1669 ) |
Citaat:
|
Je moet zo'n een bij de kijkshop kopen (y)
|
|
ik word ook niet echt veel wijzer van wat je nou precies met die dingen kan... de uitleg op die sites enzo.. van mp3man.nl enzo.
Kan je hem gewoon met een kabeltje verbinden met je computer en dan gewoon mp3's over zetten?? hoe komt het dan dat ze zoveel goedkoper zijn dan minidisc? maar in ieder geval dank voor de reacties |
Citaat:
en dan kan je ut zo afspelen. |
http://www.consumer.philips.com/glob...s/exp431_l.jpg
met 8 centimeter cd's |
dan denk ik dat ik voor die zillion ga...
als jij tevreden bent over dat ding ten minste.. mvg |
|
Ons aller Wishfuldreaming had er negatieve ervaringen mee en prefereerde de MP3 CD spelers. Past wel een berg meer op natuurlijk.
|
Citaat:
Maar dat ligt eerder aan mijn luiheid dan aan de mp3spelers. en ik heb een mp3-jukebox, dus niet zo'n ding van een paar cm en 1 cm dik Tis wel handig als je veel mp3's hebt die je wilt luisteren.. (en ik ga voor de gewone discmans) |
Wordt me toch nog de les gelezen.
Maar goed, het grootste bezwaar van die kleine MP3 spelers is het gebrek aan opslagruimte. |
gebrek aan ruimte?? 128 mb is toch wel voldoende voor meer dan laten we zeggen 100 min luisterplezier...en dat staat dan op een soort memory stick ofzo?? die kan je dan toch gewoon wissen en opnieuw iets opnemen??? ik vind het prima als ik laten we zeggen 1 live set bij me heb...
|
Citaat:
|
Goedkoop is duurkoop in dit geval..
Duex XP: Net zat geheugen, goekdoop, kwaliteit geluid minder en weleens problemen. I-Bead: Verschillend aantal geheugen Goed geluid, goed schermpje weinig problemen De andere vergeten (Dus de muvo, en alle andere rommel) |
Ik heb een Creative Muvo 64 MB.
Wel genoeg ruimte, want ik verander elke dag nummers. Lekker klein ook (y). |
koop een ipod (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mp3speler die jij wilt heeft geheugen
de ipod heeft een harde schijf.. |
Citaat:
Ipod is ook iets duurder :o Maar ow zo geweldig (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
I-Bead --> heb ik, hele goed kwaliteit, goed koop is duurkoop
kijk anders ff op gathering.tweakers bij gadgets daar staan hele goede revieuws en een groot ibead topic |
Oke ik heb er nu eentje gekocht van Sony. de key005 ofzo .... alleen nu heb ik hem opgeladen in de usb poort..
maar nu wou ik de mp3 naar het apparaatje slepen ( wat ook gelukt is ) maar der komt helemaal geen geluid uit!!! HELP ME! ik word helemaal gek want de handleiding legt niet veel uit |
Citaat:
Of niet met usb lader? en geen verkeerde bestanden tussendoor staan die geen muziekbestanden zijn? |
hij heeft er goed 2 uur ingezeten in de usb poort van de computer de lampjes van me speler brande ook allemaal....
het maximale dat ie in de lader mag is 4 uur.... maar na 2 uur moet ie het toch doen!!! :@ |
Citaat:
Doorgeladen als het lampje uit is, en wel mp3 bestanden erin? |
kun je op www.bestekeus.nl niks vinden?
|
ja ... het is een key ring... i kzal hem wel doorladen en kijken wat er gebeurd
thanks 4 het helpen! |
Citaat:
|
JUISTTTT!!!! PLAY INDRUKKEN!!! HIJ DOET HET !!!!!! MAN JE BENT GEWELDIG !!! (y) (y) (y) (y) (y) (y) :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:03. |