Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Games (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Vast bij Jedi Knight: Jedi Acadamy (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=593388)

Obi Wan 08-09-2003 22:44

Vast bij Jedi Knight: Jedi Acadamy

Zit nu in de missie waar je op Hoth bent.. ben nu bij de basis waar je te horen krijgt dat de deuren (die joekels) vast zitten en je character zich afvraagt hoe de Empire er dan naar binnen is gekomen...

Dat vraag ik me nog steeds af.. door die storm zie je al niet zoveel.. maar ik kan geen weg vinden waar ik vervolgens heen (of in) moet

Weet iemand hoe ik verder moet? op gamefaqs staat er nog helaas geen faq van :/

Zal nog even googlen

Obi Wan 09-09-2003 22:39

Hmm ik ben er zelf al uit gekomen, voor mensen die het toevallig ook aan het spelen zijn en ook niet uit die missie komen:

Voordat je bij die grote blast deuren komt heb je eerst die delen van een ATAT..

Daar moet je bij de romp naar binnen kunnen :)

Headliner 10-09-2003 12:35

walktrough? :D

Mashu 10-09-2003 21:25

illegale versie ofzo? -_-

Obi Wan 10-09-2003 22:39

Citaat:

Headliner schreef op 10-09-2003 @ 13:35:
walktrough? :D
?

Citaat:

Angrod schreef op 10-09-2003 @ 22:25:
illegale versie ofzo? -_-
Nog wel :) MP is zeer cool! ga het zeker origineel kopen

p-chez 12-09-2003 14:05

Hehe, ik heb alleen 't demootje nog gespeeld. Krijg 't full een dezer dagen.
Jedi Knight ownt :>

Obi Wan 12-09-2003 15:11

Citaat:

p-chez schreef op 12-09-2003 @ 15:05:
Hehe, ik heb alleen 't demootje nog gespeeld. Krijg 't full een dezer dagen.
Jedi Knight ownt :>

Zeker :D

Vooral leuk nu met de verschillende sabres en extra moves :cool:

Prime Evil 12-09-2003 17:32

Ja, ergens als je het veld opkomt met al die lichtjes is er links een kleine bunker ofzo met aan de achterzijde een gat waar je naar binnen kunt.

Verder vind ik het verhaal mager, en de gameplay vervelend veel zoals JK2. Locaties zijn dan wel weer okee, maar de wapens gebruik ik niet, vervelende first-personview hebben die, en ze zijn nutteloos.

Olafant 12-09-2003 21:36

Waneer komt deze dan eigenlijk uit?

Ik kan namelijk niet wachten. :cool:

Maar mijn PC zal wel niet voldoen. :/

Obi Wan 12-09-2003 22:27

Citaat:

Prime Evil schreef op 12-09-2003 @ 18:32:
Ja, ergens als je het veld opkomt met al die lichtjes is er links een kleine bunker ofzo met aan de achterzijde een gat waar je naar binnen kunt.

Verder vind ik het verhaal mager, en de gameplay vervelend veel zoals JK2. Locaties zijn dan wel weer okee, maar de wapens gebruik ik niet, vervelende first-personview hebben die, en ze zijn nutteloos.

Verhaal is anders.. maar vind ik wel gaan, gameplay.. mwah vind het idd wel jammer dat die zowat hetzelfde is dan in JK2

En met wapens kun je wisselen tussen 1st Person en 3rd person view (ik geloof P) :)

p-chez 13-09-2003 14:25

Ik gebruik eigenlijk alleen de lightsaber(s).
Die wapens sucken. Heel af en toe eens die pulse-canon, of hoe ie ook heet, om van die robots uit te schakelen.

Chill 16-09-2003 21:59

kep m allang uitgespeeld :D

Martian 16-09-2003 22:25

Citaat:

p-chez schreef op 13-09-2003 @ 15:25:
Ik gebruik eigenlijk alleen de lightsaber(s).
Die wapens sucken. Heel af en toe eens die pulse-canon, of hoe ie ook heet, om van die robots uit te schakelen.

Met de shock-cannon en zelfs af en toe met de rocket launcher kan je af en toe nog best force users van grote afstand uitschakelen. En in het begin zijn thermal detonators best goed. Verder is de saber natuurlijk verreweg het effectiefste.

Het spel vind ik redelijk. Bij het volgende spel in de serie (waar nadrukkelijk ruimte voor is gelaten) mogen ze de graphics wel weer eens upgraden. Het verhaal is aardig, maar niet fantastisch. Gameplay is maar net iets anders dan in JKII. Het verhaal van JKII was veel beter.

Het zelf kiezen van force powers en of je voor de dark side valt is dan wel weer leuk.

Het is wel makkelijk trouwens. Heb het eerst op jedi knight uitgespeeld, zonder problemen, en ga het nu maar op jedi master doen... Kijken of dat lukt :)

NocturaL 17-09-2003 02:56

j0,

Ik heb em ook al een weekje geleden uitgespeelt. Ik vond het wel leuk maar totaal niet vernieuwend beetje nieuwe light sabers en moves maken nog geen nieuw spel. imo meer addon dan een vervolg.

Kind Regards,
NocturaL

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:51.