![]() |
Vrouwen: gesprek onder het douchen bij sport???
Nou vrouwen, waar hebben jullie het altijd over onder het douchen ??? Bij ons (op voetbal) ging het echt altijd over seks... Ben benieuwd of vrouwen het daar ook over hbben???
Goezz |
Douchen na sport? ... met anderen erbij? ... waarom in godsnaam, ik heb toch zeker zelf een douche :P
|
Ik doe geen sport waarbij je je daarna kan douchen, dat doe ik thuis wel
|
Ik moet mij ook aansluiten bij Qimm en Morgan...
Maar jongens praten dus echt over seks dan? |
Citaat:
De oversexte jongens maar veder niet meestal over de wedstijd zelf die je had gespeeld of wat je in weekend had gedaan |
wij hebben het over:
jongens uit het team, de trainer (like: wauw! dat kontje!!!!) boeken die we gelezen hebben, over meiden die er niet zijn :o over sex, over vriendjes,over hoe het ging die dag, over van alles eigenlijk |
Gesprek onder het douchen? Ik als jongen wil liever iets anders weten: Gebeuren er zo af en toe ook wel eens intieme dingen tijdens het douchen? :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
over dat ik beter degelijk ondergoed kan dragen onder mijn hockeyrokje...
|
Over de wedstrijd, over (leuke) jongens van de club, over vriendjes...
|
Citaat:
|
dat bedoel ik, je krijgt zulke groene billen bij een sliding...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik douche me thuis :o
|
Ik sport niet :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga dadelijk naar de sportschool, en ik ga daar echt niet douchen hoor, alleen al de gedachte van anabolen mannetjes met te kleine pikies vind ik al erg
|
Ik sport alleen en vind mezelf niet interessant genoeg om een gesprek mee te voeren onder de douche.
|
over de wedstrijd en over dingen waar we t ook over hebben als we niet onder de douche staan...
en waarom zou je thuis gaan douchen :eek: , moet je eerst helemaal bezweet in je gewone kleren, dan naar huis en daar weer uit je kleren?!? lekker nutteloos.. |
Citaat:
We maken ook wel eens een bad (putje dichtmaken) Leuk! :o |
nooit over sex eigenlijk.. gewoon de afgelopen training/wedstrijd, muziek.. ditjes en datjes
ik ben trouwens wel een kerel.. |
Vaak over sex, maar vaak ook niet :p
En sinds een jaar of twee zit in bijna alle hockeyrokjes een binnenbroekje hoor. Dus niet zo'n plooirokje maar een stretch (y) |
Citaat:
Sommige mensen willen nog even blijven hangen, beetje asociaal dan als je stinkt en zweterig bent ;) |
over dat de douche te heet is, of te koud of dat de straal niet hard genoeg is, of je iemands shampoo mag lenen, wat mensen gedaan hebben/gaan doen..... etc. verzin het, we hebben het er wel eens over gehad.
maar vooral roddelen gaat erg goed onder de douche! ohja we hebben ook wel eens heel vals en hard gezongen..... :p |
Bij ons wordt er na het sporten zelden over sex gesproken. Het valt me trouwens op dat de meeste mannen na het sporten gaan douchen terwijl in de kleedkamer ernaast, de vrouwen zo uit hun sporttenue komende, hun oude kloffie weer aan trekken.
Er is inderdaad wat voor te zeggen dat als je nog een stuk door weer en wind in moet fietsen je je misschien beter thuis kunt douchen, alleen de meeste dames komen met de auto dus moet er een andere reden zijn waarom er niet gedouched wordt door de dames. |
*Michel droomt er stiekem van om ooit aanwezig te zijn tijdens zo`n douche gebeuren bij de dames :o
Lekker meekletsen in me nakie alsof er niks aan de hand is :D |
Citaat:
Tja, dat krijg je met paardrijden en mountainbiken :P |
Citaat:
ehm heb btw niet zulke gesprekken...sport niet meer en sta dus ook niet vaak onder een gezamelijke douche :) |
Citaat:
Nou die keer dat wij samen in dat eene omkleedhokje zaten in het zwembad kon ik em ook goed onder controlle houden hoor :) |
Citaat:
jammer je hebt iets verzonnen wat weer hard de grond in getrapt kan worden :D |
Citaat:
Maar ik kon er toch ook niks aan doen dat je em opeens tegen je aan voelde, was gewoon een puur lichamelijke reactie. Ben ook maar een jongen :o |
Citaat:
ehm michel, dit maar verder 'uitvechten' op msn? :p wordt een zo offtopic gelul nl :p |
Citaat:
Is mischien wel het beste, ik wil niet tussen de relatie van jou en je vriend komen :) |
Citaat:
|
oke ik heb eens opghelet speciaal voor dit topic (ik begin nu ernstig te twijfelen aan mezelf ja :o)
wij hebben het gehad over: - het nieuwe mascara kammetje van rimmel :o - zwarte string inlegkruisjes - schaamhaar verven :D - de nieuwe nederlandse leraar (datkontje!wauw!) - sex en het was zeer intelligent ja :D |
Na het sporten mag ik altijd graag douchen, maar meestal doe ik dat thuis omdat de douches die er daar zijn echt vreselijk nauw en smerig zijn. Dus ik heb niet echt zinnige gesprekken onder de douche. Thuis wel eens met mijn vriend, nou ja... zinnig... weinig zinnigs, gaat toch altijd over sex eigenlijk, maar daarmee voer ik nog wel eens een gesprek onder de douche.
|
Citaat:
|
Citaat:
ja dit is logisch :D |
ik douch niet vaak na het sporten met andere meiden. Op jiu-jitsu zijn bijna alleen maar jongens...dus douch ik meestal thuis. bij mn andere sporten douchen we na de tijd niet, alleen met gym. We hebben eigenlijk nooit een vast gespreksonderwerp...
de ene keer gaat het over huiswerk, de andere keer over sex. ZO verschillend... :rolleyes: |
Ik sport nooit :) . Mjah, ik fiets wel, maar dan douche ik natuurlijk thuis...
|
Citaat:
|
eh... vraagje: als jullie t dan over sex hebben....
Waar gaat dat dan over? Vragen jullie elkaar hoe vaak jullie t doen, of whatever! :confused: |
Citaat:
Doen jullie ook wel eens bepaalde dingen voor? :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
na de wedstrijd driinken wij meestal een pilsje onder de douche :o :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:58. |