![]() |
Bands a la Meshuggah?
Juh. Ik vroeg me af of Meshuggah een eenling is in zijn stijl, of niet. En zoniet, welke bands er dan nog meer zijn en of die aan te raden zijn.
|
Nieuwe metallica-album had ik gehoord :p
|
lol @ morridin
|
hm, je zou Raunchy, Mnemic of Strapping Young Lad es kunnen proberen. lijkt er allemaal niet superveel op, maar er zitten zeker wel Meshuggah invloeden in.
|
Textures (neerlandsch trots, vraag Carn maar )
en het album A Great Artist van A Life Once Lost. Dat is regelrecht jatwerk maar wel kwaliteit. :p |
Cryptopsy
|
misschien zelfs Raised Fist, die hebben een beetje dezelfde sound maar dan met clean vocals.
|
Ouwe Bolt thrower lijkt er ook erg op. Koop dat maar
World Eater!! |
Corry Konings?
Als je bands zoekt die lijken op een band die je leuk vindt dan valt het meestal heel erg tegen.. |
ik vind t wel een lekkere stoot
|
oeh. met die lekkere paardenbek van d'r. die zwoele zoeloe lippen
|
Paul de Leeuw?
|
en niemand die mastodon roept?
|
Mastodon!
|
Taste Of Insanity heeft ook hier en daar wel wat Meshuggah dingetjes.
Mocht je hun jazzy composities cool vinden dan moet je Dillinger Escape Plan, Candiria etc ook eens checken. |
A life once Lost (wat lennart zei)
Mnemic Wat er niet op lijkt maar je misschien wel kan waardren: Botch, All Else Failed. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wtf heeft DEP trouwens met jazz te maken?
|
Citaat:
|
de Blood Brothers hebben nog meer met jazz te maken.
|
Citaat:
|
ach boeien. staat interessant :rolleyes:
hhaahahaha... jullie nemen sommige posts ook zo fucking serieus :p get a life :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vond die laatste plaat van de Deftones, die punk-rock plaat, met die death/grindcore invloeden, ook best oké (Y)
|
ja, alleen jammer van die powermetal invloeden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Achja sommige mensen hier vinden het nodig om zich altijd boven de anderen verheven te voelen en zien zichzelf als bepaalde pioniers in hun muziekgenre. Ik zal geen namen noemen, want jullie weten best over wie ik het heb. Bepaalde mensen hier hebben een veel te groot ego en willen iedereen doen geloven dat hun muzieksmaak goed is en dat van de ander ruk. Vandaar mijn post. Sommige mensen hier moeten eens stoppen met zogenaamde geleerde praat te spuien. Je bent geen ubermensch. Good Clean Fun heeft hier wel een redelijk toepasbaar nummer voor, waarvan de titel zich erg gemakkelijk laat uitleggen: "Loserdotcom"
:( |
Citaat:
|
Citaat:
Alhoewel, als je een 'pionier' wilt zijn, zal je flink wat tijd op msgboards, mIRC, newsgroups, etc. moeten doorbrengen. |
Citaat:
|
Mastodon lijken op Meshuggah... pff. Ga maar weer fijn Machine Head Luisteren jongen. :p
|
:(
of je bent echt 2 seconden voordat ik on kwam offline gegaan, of je hebt je msn niet aan |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jep. dat komt meer in de buurt.
Maar mastodon lijkt er op. Maar goed, je kan netzogoed zeggen "een willekeurige band, met noest gitaargeluid, die in een niet toegankelijke maatsoort spelen" |
Citaat:
|
Citaat:
|
in oktober special edition van Remission met DVD
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:13. |