![]() |
Artwork Mirjam , uit verdriet ^_^'
helaas maar waar ,, het verdriet werd me te veel en ik moest het toch ergens in kwijt.
m,n lieve vriendin is voor een half jaar vertrokken naar het buitenland. ik heb daarom speciaal voor haar een artworkje gemaakt eerst heb ik een foto opgezocht die ik goed ervoor kom gebruiken. dit is een foto van m,n vriendin die ik op dr werk heb genomen ,, http://home.wanadoo.nl/asiansex/9.jpg en dit is het eindresulataat nadat ik het bewerkt heb met photoshop http://home.wanadoo.nl/asiansex/mirjam.jpg het is de bedoeling dat ik het ga uitprinten op een goed soort fotopapier en dan een mooi fotolijstje ga uitzoeken bij "de malle heks" en het dan naar dr opstuur. leuk toch ? laat me weten wat je ervan vind |
heel leuk voor je.
|
Dat hoort op K&L :)
-> K&L |
Citaat:
|
Ziet er erg strak uit, sweet! :D
|
dank je :)
|
Gaaf! Wil je er ook zo 1 van mij maken? ;)
|
het ziet er echt vet uit. hoe heb je die blauwe haren gemaakt?
|
dat vroeg m,n moeder ook al :p
ik denkt dat ik er maar eens geld mee moet gaan verdienen ;) nee sorry ,, dit kost aardig wat tijd en energie om dit te maken. maar omdat het voor m,n schatje was doe ik het graag ^_^ |
Citaat:
alles doe ik met photoshop |
ik vin fotowsjop dingen nooit echt mooi, maar deze vinnik wel erg mooi, vooral omdat er nog een echte fotow in zit verwerkt :)
het enige jammere vind ik die tekstjes erbij, dat maakt het zo...Amerikaans Liefdesroman-achtig :confused: <-- weet niet hoe ik ut uit moet legge :) maar verder erg koel, mooie haren ook heb ze, en mooie kleur :) |
ik heb ze er toch echt met nederlandse liefde bij gezet :)
|
Echt cool!!
|
Citaat:
mis. zou een nek+lijf handig zijn....de haren zijn goed gedaan maar ik vin ze niet bij de foto passen zalk maar zeggen. nou wordt het een wazige post :( denk dat wat ik wil zeggen is: leuk bedacht, aardig uitgewerkt. of iets in die richting.. |
vetttttttttttt mooooi,
hier zou je egt wat mee moeten doen joh. Hier zit geld in zoals je zelf zegt. |
mja , maar ook veel tijd .
je zou hooguit 25/30 euro kunnen vragen voor zoiets . en je bent er een aardig aantal uurtjes mee bezig als je het goed wilt doen .. en je moet elke keer maar weer iets nieuws verzinnen. maar idd , misschien is het wel leuk ja om te doen voor mensen die het bijv. als verjaardagscadeau ofzo willen geven . alleen word dat weer lastig omdat ik ook weer een goede digitale foto moet hebben ect. vanuit de juiste hoek en doen . al bij al niet echt de moeite waard volgens mij , maar zo voor af en toe eens te doen is het wel leuk :) |
Citaat:
|
mooi :eek: :eek:
|
Moojmoojmooj :)
Maar idd. beetje jammer van die text...dat ontkracht het geheel vind ik,ik vind texten in tekeningen en photosjopsels meestal niet mooi. |
Dat haar is echt s33333wwww33333333tttttt echt 1337. Kun je uitleggen hoe je dat kan doen...:eek:
|
ik vind dat het love david moet zijn ipv loveS david
verder koel |
Ik vind dat je er echt iets heel moois van gemaakt hebt! :eek:
Ik zou het niet begrijpen als je vriendin dit niet zou waarderen! |
erg mooi!!:cool: ik weet zeker dat ze het leuk vind
aleen jammer dat er geen lijf bij zit, en de tekst vind ik niet echt mooi erbij.. |
het lijf mag alleen ik zien ^_^'
maatje 34 is niet voor elk oog bestemd ;) :p |
Citaat:
http://home.wanadoo.nl/erolips/mirjam2.jpg liefs david dus :) |
Citaat:
maar volgens mij is de vertaling daarvan love, david en niet loves want dan krijg ik een beetje het id van mirjam houdt van david en dat is niet de bedoeling dacht ik |
whuahaha nou eeh leuk:rolleyes:
|
Citaat:
Ow, en die 2e is echt koel (die met 'liefs' dus, niet loves :]) :) |
Citaat:
-- hij is erg mooi :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:08. |