![]() |
Wat zouden je ouders willen?
Je bent wie je bent, en daar kan niemand wat aan doen (uitzonderingen daargelaten).
De ene draagt een gothicjurk, een ander een kakkerbroek of misschien wel een altoketting. Maar, wat hadden je ouders liever gehad? Zoals je nu bent, of liever iets anders of zoals hun... |
Mijn ouders zijn heel tollerant.
Ze hebben nooit ook maar een klein probleempje gemaakt van bijv. mijn hanekam of mijn dredz. Mijn pa is zelfs via mij naar ska en punk gaan luisteren. No Biggie dus! |
een zeeman kind.. Ok dat is misschien een beetje overdreven maar ze hadden liever dat ik veel minder geld aan kleding uitgaf
|
Mijn ouders vinden het allemaal wel prima, zolang ik maar op mijn hygiene let.
|
vinden het goed hoe ik eruit zie .. is dan ook niet zeer bijzonder als in vreemd haar bijvoorbeeld..
mijn vader zegt heel vaak: wat ben je toch hip :) haha ach het is wel lief |
Mijn moeder is niet zo oppervlakkig.
|
Mijn ouders willen dat ik iets draag omdat ik het zelf leuk vind, en dat ik er niet uitzie als een doorsnee 18 jarige, dus ze vinden het wel goed zo.
Vroeger hadden ze wat meer eisen, vooral omdat ik rond mijn 13e (te) veel met make up experimenteerde. :o |
Mijn ouders zijn heel tevreden, mijn moeder had me alleen wat dunner willen zien en mijn vader zonder piercing(s)
|
Hmm, mijn ma zou me wel leuker vinden als mode kutje, geloof ik. Roze truitjes en rokken, joehoe!! Ze vindt mijn kleren te wijd, te legerachtig, te somber.
(n) |
Mijn ouders zijn wel tevreden, krijg regelmatig complimentjes als ik eens wat nieuws koop.
Mijn moeder zou liever zien dat ik wat aansluitendere broeken koop, maar ik vind het nou eenmaal prettiger zitten als een broek wat groter valt. Ik vind zelf eigenlijk wel dat mn stijl vooruit is gegaan :) |
(ouders zijn gescheiden)
Mijn vader geeft er allemaal weinig om, hijzelf doet niet bepaald aan mode of uberhaupt een kledingsstijl.. Ik kleed me alleen denk ik wel zo omdat ik met bands als Black Sabbath etc ben opgegroeid.. Mijn moeder, ja ik durf het eigenlijk niet te vragen :D Het is niet haar smaak, maar ze vind mij er niet minder om.. De vriend van m'n moeder hoor ik weleens zeggen "Je blijft me verbazen met je smaak" maar dat is dan als ik iets koop of iets leuk vind wat hij ook mooi vind :D |
Piercing eruit, wat nettere kleren, korte blonde kop ipv raar lang zwart... Maar ze vinden het niet heel erg.
|
Citaat:
|
ik heb geen id...
volgens mij kennen ze me niet anders zoals ik ben... |
Zou niet weten hoe mn moeder me t liefst zou zien, maar ze vind het meestal wel leuk (staan) wat ik koop :) Ze doet iig nooit moeilijk, alleen als ik teveel geld uitgeef....
|
Qua uiterlijk vinden ze het allemaal wel prima geloof ik..
|
mn moeder zou t liefst hebben dat ik me een beetje netter kleedde, en wat meer aan sport deed:o
mn vader zou denk ik t liefste hebben dat ik kleren droeg waar je niks van enige vrouwelijke vormen in zou zien.. en dat ik minder uit zou gaan, en minder met jongens om zou gaan, en vooral minder met oudere jongens...en dat gezeur:( |
M'n ouders vinden me er leuk uit zien. Nooit commentaar eigenlijk, behalve als ik dure sieraden om wil, op een doordeweekse schooldag :o Vind ik gewoon leuk :)
|
mijn ouders hadden me liever in maatpak gezien.
omdat ze vinden dat ik later het bedrijf moet overnemen. |
Ze vinden dat ik moet dragen wat ik leuk vind, maar als ik in die kleding ontzettend voor lul loop of ik word er heel dik in, dan zeggen ze dat wel..
|
Me ouders vinden me goed zoals ik ben.
|
mijn vader had denk ik dit wel goed gevonden. Ik bedoel, als we binnen realistische gebieden blijven.
Als het aan me moeder lag zat ik de hele dag te lezen ofzo, zonder sociaal contact anders dan mijn moeder. ha . . . ha |
Ik heb nog nooit commentaar van mijn ouders gehad, dus ik ga ervan uit dat ze het oké vinden zoals ik eruit zie en me kleed.
Mijn moeder heeft altijd graag gezien dat ik Geneeskunde ofzo ging studeren, maar daar ligt mijn interesse helemaal niet (doe nu economie). Daar heeft ze helemaal geen moeite mee ofzo, integendeel, ze vindt dat ik zelf moet weten wat ik doe omdat ik er gelukkig mee moet worden. Ze heeft alleen wel eens aangegeven dat ze dat heel leuk zou vinden. |
Mijn ouders vinden me prima zoals ik nu ben :)
|
qua uiterlyk zijn ze wel tevreden geloof ik. weet eigenlyk zeker. alleen zeiken ze altyd dat ik een dikke kont heb.
maar dat is niet zo hoor. |
ze vinden alles goed, maar als zíj het voor het zeggen hadden...
..dan hielp m'n vader me meteen van mijn neuspiercing af en zag hij me liever in kleren (broeken) die pasten (ha-ha) en mijn moeder, eh... dat weet ik eigenlijk niet. waarschijnlijk zou zij willen dat ik mijn rokjes draag waar ze horen en ze niet laat afzakken tot heuphoogte. (/laagte) |
M'n ouders vinden het prima hoe ik er bij loop. Het maakt ze ook niet echt uit hoe ik erbij loop, zolang ik het zelf maar prima vindt. Ze zeggen wel als ze iets echt lelijk vinden, maar ja mijn keus of ik het draag.
|
ik wil wijde broeken
mn ouders willen nette broeken :( niet grappig komen ze weer thuis: kijk eens wat leuk, heb ik in de stad zien hangen en ik dacht: dat is wel iets voor jou, wat vind je ervan? ik zo: lelijk! uhm oh... probeer toch maar even GROM |
Zoals ik me nu kleed is in 't verlengde van hoe ik vroeger werd aangekleed. Daarom is 't ook nooit een issue geweest.
|
Ze geven er nooit echt commentaar op.
Mijn pa zegt soms : Nu ziede er schoon uit. alsof ik op andere dagen er als een sloense bijloop Maar goed. :) Ze vinden het goe hoe ik me kleed,alleen op mijn jezussandaaltjes kan mam niet genoeg kakken. |
moah iets minder wijde broeken maar verder wel ok geloof ik :)
trouwens ik mag nooit commentaar geven op mijn mams haar kleren dus moet zij het ook maar niet bij mij doen |
M'n ma vind 't allemaal wel best, maar m'n pa zou 't liever wat gematigder zien allemaal.
|
Mijn vader vindt dat ik wel een leuke stijl heb. Alleen vindt hij dat ik teveel uitgaanskledij draag als ik thuis zit. Dan is het van "Ga je nu weer weg of zit je gewoon te posen.."
En mijn ma heeft een gespleten persoonlijkheid, maar dat heeft ze wel op meerdere vlakken. De ene keer is ze supertrots op mij en kan ze tegen andere mensen niet genoeg benadrukken hoe leuk ze mijn kledij wel vindt. En op andere momenten wil ze niet met mij gezien worden. Ik denk dat m'n moeder gewoon zou willen dat ik eens in sportschoentjes en kaptruitje loop. En kleertjes met bloemetjes. Maar ja ze heeft dus pech. |
M'n vader vindt me te veel een modepopje, maar dat valt wel mee. Hijzelf kleedt zich behoorlijk slecht, dus aan zijn commentaar hecht ik geen waarde.
M'n moeder vindt m'n kleding altijd oké, die is wat mode-gevoeliger :) |
Niets
Ze zijn blij met zoals ik ben. |
me moeder zit me het liefst in van die vreselijke 3 kwartsbroeken lopen en een modieuze bovenkant.
Als ik met me vader de stad inga dan kom ik met allemaal polo's thuis |
Citaat:
Mijn ouders zijn ook blij met zoals ik ben. |
blousjes
streepjes dockers broeken oftewel: alles wat in mijn ogen de vrouwelijkheid ondermijnd |
Mijn ouders vinden het leuk hoe ik er bijloop, maar ik denk niet dat het een probleem hadden gevonden als het een beetje anders was geweest.
|
Mn pa hoor ik nooit ergens over. Vroeger durfde ik nooit zomerse dingen te dragen als het warm was (topjes met bandjes enkorte broeken) en dan zei hij altijd: kijk uit dat je het niet koud krijgt!
Maar nu draag ik wel zoiets en nu zegtie nooit iets. Mijn moeder vond het eerst niet zo leuk, toen droeg ik wijde broeken, vond ze ordinair. Nu draag ik vaak rokjes en bloesjes of gewone broeken. Ze zegt er niet veel van, ze vind het wel leuk denk ik. Wel vind ze mijn shirtjes met doodshoofdjes erop eng. Als ik het dan aan heb zegt ze: brrrr wat een eng shirt. |
Zoals ik er nu bijloop, maar dan iets goedkoper :o :p
|
een degelijk christelijk jongetje, wat houd van voetbal en luisterd naar oude rock n roll
(aleen dat laatste is goedgekomen :P ) |
ze zeggen altijd dat ik hunkier was toen ik nog kort haar had
en ik moet m'n schoenen poetsen maar dat is ook wel zo. |
zoals ik nu ben denk ik
|
geloof da me ma het best vind die zegt altijd jij moet er mee lopen ik niet.
Me pa niet zo. Ik had een keertje met me pa afgesproken (ouders gesscheiden) in het ventrum dus ik kom aanlopen zegt die wat heb jij nou aan zo ga ik niet met je over straat toen zei ik ook dan niet en ben weer weggelopen. Hij kan die enkele keren dat we elkaar zien tog wel normaal doen |
dat ik niet het 29 commando regiment inga in het britse leger :)
|
Mijn ouders hebben het liefst dat ik me kleed als een meisje. Dus geen wijde broeken en lompe skateschoenen.
Het liefst rokken, nette pantalons, blouses en nette truien. Ze zouden het al helemaal fantastisch vinden als ik van bands hield die zij in hun jeugd ook leuk vonden, dus The Beatles en Abba. |
Mijn moeder vind sommige kleurencombinaties die ik wel mooi vind bij elkaar niet mooi en ze zou me soms wat meer meisjesachtig willen zien maar over het algemeen vind ze het wel oke geloof ik... zeker nou ik dus ook meer richting meisjesachtig ga zegt ze eigenlijk nooit iets negatiefs over mijn kleding.. mijn vader kan het allemaal niet zo veel schelen
|
ze hadden graag gehad dat ik normaal was denkik. maar mn pa vind alles wel best :)
|
Volgens mij vinden ze me wel oke. Alleen mijn vader kan zich soms ergeren aan mijn puntschoentjes..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:31. |