![]() |
graffitimuur almere
Langste graffitimuur ter wereld in Almere
Een poging van de Almeerse Stichting Multiversum om de langste graffitimuur ter wereld te spuiten, is geslaagd. Een notaris heeft de recordlengte van 275 meter vastgelegd. In totaal hebben 50 spuiters langs het Atlantisstrand in Almere anderhalve dag gewerkt aan de meterslange kunstuiting, die ook vanaf de snelweg A6 is te zien. Misschien dat iemand hier een foto of foto's van heeft?? Of weet waar ik ze kan vinden, want k kan ze tot nu toe nog niet vinden:S.. |
was trouwens op 16 en 17 september 2003...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
misschien dat ze hier op artistiek iets meer van weten...
|
|
sorry augustus :) In september is er ook iets met graffiti in amersfoort.. vandaar..
|
Hmm, ik heb het wel gezien toen ze het aan het maken waren, en ik heb het stukje erover op het jeugdjournaal gezien! Maar ik weet niet waar ik de foto's erover kan vinden... :(.
ik ben er wel benieuwd naar eigenlijk :) |
zeer kewl
|
Klik!
Een vriend van me heeft ook foto's ervan gemaakt (Badeend in dat topic), maar die doen het nu even niet, zal kijken of hij ze nog online wil zetten :) |
king
|
Die laatste! :D (y)
Kleurrijk ook. |
ziet er extreem vet uit...
|
Ja, dat was wel koel:) ben wezen kijken, wilde nog de volgende dag foto's maken maar toen was 't al weg(n) mooie foto's btw:)
|
Mooi hoor (y) , kan iemand die doeken van "van gogh" ook ff deze manier verfraaien ??? word het allemaal stuk een mooier van :D
|
Citaat:
|
King!
|
tof man, legaal spritsen :)
|
Citaat:
|
Waarom wordt er niet ff 1 van de 2 topics over dit muurtje gesloten?
|
ey mensen check deze pics als ze je nog niet opgevallen zouden zijn....
http://www.hiphopinjesmoel.com/c.php?a=630 Ik hoop dat ik zo een Nuttige bijdrage lever aan dit topic... Ltr |
Citaat:
amersfoor was chill |
Citaat:
wel vriendjes daarin en vriendinnetjes in amersfoort, vandaar ;) |
mn moeder heeft leerlingen die hieraan hebben gewerkt :)
ik heb het zelf alleen niet gezien :( Luc |
Citaat:
wim |
Nice!
Is er niet een boek ofzo waar de hele Wall in staat? |
zow!
daar staan wel zieke piecies tussen! voor iedereen die geinsteresseerd is in graff: www.urban-decay.tk :p |
Citaat:
|
Citaat:
doe nou eerst maar es ff die dingen veranderen :p |
Citaat:
|
Citaat:
drukdrukdruk :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:38. |