![]() |
foto's langste graffitimuur ter wereld in almere??
Langste graffitimuur ter wereld in Almere (16 en 17 september)
Een poging van de Almeerse Stichting Multiversum om de langste graffitimuur ter wereld te spuiten, is geslaagd. Een notaris heeft de recordlengte van 275 meter vastgelegd. In totaal hebben 50 spuiters langs het Atlantisstrand in Almere anderhalve dag gewerkt aan de meterslange kunstuiting, die ook vanaf de snelweg A6 is te zien. Misschien dat iemand hier een foto of foto's van heeft?? Of weet waar ik ze kan vinden, want k kan ze tot nu toe nog niet vinden:S.. |
|
Citaat:
|
|
maar goed dat hun graffiti niet op was voor ze bij het einde waren, zal trouwens wel hee lduur kosten zoveel graffiti spuitbussen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
graffiti :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
intelligente discussies hier
|
Citaat:
Om toch maar even ontopic te gaan: de foto's die ik gezien heb leken wel vet... |
Dáéjm, die vrouw die 'uit' dat doek komt. (y)
|
Ik zou maar niet fokken met met wimwok want hij is king..
naakt door de yards rondrennen en chillen met de "junkyyardniggaz"terwijl hij in silens moved. respect to wimwok!! |
Citaat:
|
ik ben veilig met mn GT pas (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
http://www.hiphopinjesmoel.com/c.php?a=630
checken GEK :eek: |
Citaat:
r: kings.... |
jah beetje irritant dat iedereen er nu door heen zit te spammen, maar zit echt kapot dope shit tussen man, kings
|
ja zat idd wel heel wat tussen ja, zelfs de achterkant was intressant, alleen de sfeer was minder in tegenstelling tot vorg jaar (n)
|
yo.. ik heb nog iets van 100 foto's op me pc staan van die muur.. (k ken iemand die mee hat gedaan namelijk) dus als je ze wil hebbe moe je ff je mail adres geve dan mail ik ze wel...
peace outz... |
Citaat:
Nog een leuk bord met poster er van overgehouden. Dit jaar zeker te veel wiggers? |
Citaat:
dit jaar wel gare ghetto killahz ja.. maar goed. (kleuters weten :D) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:08. |