![]() |
19 September Melkweg Black Eyed Peas
*Heeft zin*
Wie gaan dr nog meer? :confused: |
nooit van gehoord.. wat ist voor iets?
|
ze hebben een nieuwe single. En staat in de top40 dacht ik
hiphop |
Citaat:
|
ik ken alleen die single van ze (da's niet erg true nee) en die vind ik heel cool, alleen ga ik 19 september naar Belgenland voor deftones dus ik kan sowieso niet :(
|
juh, ik ga ff lekker bouncen
|
Joints & Jams :cool:, zo ook Magic (y)
maar nee, ik ga niet |
De helft van m'n MSN lijst heeft wel iets van Where Is The Love in zijn/haar naam staan, dus het zal wel een goed nummer zijn.
*hmmm.. kan ook aan het niveau van mijn lijst liggen natuurlijk |
Citaat:
Ik ken er maar 2 van ze, ze hadden (paar?) jaar geleden ook een nummer met .. Macy Grey (Gray?) of.. naja, zo'n vrouw. Ook leuk. Ik ben blut, anders zou ik misschien wel gaan denk ik :( |
Eigenlijk wil ik Black Eyed Peas best graag een keer zien.
Misschien dus. |
Black Eyed Peas was Dope :(
maar dat laatste album is echt kut gewoon, neppe-poppogingen en slappe rijmpjes, en ze hebben dr nu zo'n vrouwke bij gehaald dat niks doet dan alleen er mooi uit zien... alleen dat where is the love vind ik wel cool opzich.. maar die eerste twee albums zijn meesterlijk, en weekends is echt wel een van mijn favo nummers, ga dus denk ik wel :) |
Citaat:
trui gaan we naderhand weer breaken en boogie-en? (y) :) |
Citaat:
2e album evenaren zal ze iig niet lukken. Maar live hebbik ze nog nooit gezien dus vandaar. |
Citaat:
|
Citaat:
grrr dat wou ik net zeggen ;) er is ook een ander feest die avond waar ik graag heen wil. als iemand leuks me nog mee vraagd naar b.e.p. ga ik wel, anders ga ik wel naar dat andere feest. |
Stelt mini meet voor
:) |
hey ja dan kan ik ook eens mensen zien :p
|
Citaat:
maar ik ga lekker toch :p |
ik ga toch ook vast wel.......ik vind wel iemand die mee wil... :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:26. |